דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחנות עץ מלא לגינה 

מאת    [ 14/05/2012 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2672 פעמים ]

אכן, היו זמנים בהם היינו שבעי רצון מסט של רהיטי פלסטיק  בגינתנו, אך ימים אלו חלפו לבלי שוב... כיום, גם אם גינתנו קטנה או רק מרפסת לנו, עדיין נרצה לעצבה כהלכה ברהיטים יוקרתיים ויפים, רהיטים שיהפכו את השהות בגינתנו לנעימה ומשרה שלווה. אילו רהיטים מעוצבים מתאימים לעמוד בגינה? ניתן לומר, שגם בתחום הגינה, מנצחים הרהיטים מעץ מלא! אמנם יש דעה שרהיטים מעץ מלא עלולים להינזק בתנאי חוץ, אך דבר זה נכון רק לגבי חלק מהרהיטים מעץ מלא. שולחנות קפה מעץ מלא ושולחנות אוכל מעץ מלא, יחזיקו מעמד בגינתכם אם רק יהיו עשויים מהעצים הנכונים. רהיטים יוקרתיים מעץ מלא, עשויים מעצים משובחים שלהם תכונות מיוחדות  של חוזק וצפיפות. שולחן אוכל לגינה מעץ טיק למשל, יחזיק מעמד שנים ארוכות וכל שדרוש הוא טיפול שנתי פשוט שישמור על מראה העץ. שולחנות אוכל מעוצבים מעצים אחרים עלולים להיסדק, להתנפח, ואף להירקב בתנאי השמש והגשם בישראל, אך שולחן אוכל מעץ טיק לא יינזק כלל ורק עשוי לשנות את צבעו לבהיר-שינוי נאה לכשעצמו. כידוע-טיק הוא העץ ממנו מכינים עד היום יאכטות יוקרתיות.

עוד דעה שאינה לגמרי נכונה היא, ששולחנות קפה מעוצבים ושולחנות אוכל לגינה מעצים יוקרתיים הם יקרים ביותר. אמנם נכון שמחירם של רהיטים מעוצבים אלו יקר מעט מרהיטים מעוצבים מחמרים פשוטים יותר, אך הם יחזיקו הרבה יותר זמן מעמד ובוודאי ובוודאי שהם הרבה יותר יפים ועונים על דרישותינו בתחום העיצוב!

אם כן כאשר נצא לחפש שולחן אוכל יוקרתי לגינה ושולחנות קפה מעוצבים, היכן נמצאם? גם בתחום של שולחנות יוקרתיים מעץ מלא יש אפשרויות רבות ואף דרגות שונות של שולחנות מעוצבים.

הטוב ביותר הול ללכת לחנויות קונספט המייבאות רהיטים עתיקים מאסיה, שם ניתן למצוא מגוון של שולחנות מעץ מלא העשויים מעצים יוקרתיים, ושולחנות מעוצבים אלו הם עתיקים ברובם-משמעות הדבר שהעץ כבר עבד שנים רבות וכבר אין סכנה שהוא יושפע משינויי מזג אוויר כעצים חדשים. כך שהטוב ביותר כשולחן אוכל ושולחן קפה לגינתכם, יהיו שולחנות מעוצבים מעץ מלא שהוא עץ עתיק משובח-שולחנות עתיקים.

בחנויות קונספט אלו יש גם אוספים של רהיטים העשויים מעצים ממוחזרים ובהן ניתן למצוא שולחנות אבירים מעץ מלא ששימש לבניה [טיק]. שולחנות אבירים אלו נעשים לפי דרישת הלקוח מבחינת צבע וגודל וכך שומרים על ייחודם. בגלריות אלו גם מבחר שולחנות קפה מעוצבים מעצים שפורקו מסירות עתיקות! עצים אלו עברו חיזוק מיוחד במשך חייהם בין המים הרוחות ויתר השפעות מזג האוויר והם מתאימים מאין כמוהם לייצור של רהיטים מעוצבים לגינה. לעץ ממוחזר זה מראה בלתי רגיל-בהיר מאוד, ממש כצבע החול ולו מירקם בולט של סיבי העץ וכן שפע סימנים מרתקים  של מים, רוחות וחיבורים לברזל ממבנה הספינה. שולחנות קפה יוקרתיים מעצי סירות יהוו נקודת חן בכל פינה בגינתכם, ושולחן אוכל מעץ מלא מעץ עתיק ובעיצוב ייחודי, יהפוך את גינתכם ליפה ונוחה, רקע לארוחות רבות בסביבה פסטורלית וביתית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב