דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע פונים לטיפול העלמת ורידים 

מאת    [ 14/05/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1825 פעמים ]

ודאי מוכרת לכם התופעה בה נשים מבוגרות וגברים מבוגרים סובלים מורידים בולטים לאורך הרגליים. ורידים אלו נקראים דליות. לעיתים הם גורמים לכאב או לחוסר נוחות, לעיתים הם פשוט לא אסתטיים ולכן פונים לטיפול העלרופאים העוסקים בטיפול העלמת ורידים

כיום ישנם רופאים רבים שמודעים לבעיה של ורידים בולטים ברגליים. מוצעים לכם טיפולים שונים בתחום, כמו העלמת ורידים בלייזר, שעשויים לשפר את תחושתכם ואת המראה הכללי של הרגל. פנו לרופא המשפחה שלכם והיוועצו עמו בנוגע לאפשרויות השונות אשר עומדות בפניכם במצב כזה. רוב הרופאים כיום בקיאים ברמה זו או אחרת בנושא וישמחו לסייע לכם ולהפנות אתכם למרפאה הנכונה.

האם צריך לטפל בבעיה?

התשובה לשאלה האם יש לטפל בורידים בולטים על ידי העלמת ורידים תלויה בשתי שאלות עיקריות. השאלה הראשונה היא האם אתם חשים צורך אסתטי לעשות זאת. האם הורידים אכן בולטים כמו שאתם חשים? או שייתכן שזוהי מחשבה שנכנסה לכם לראש אך היא רחוקה מהמציאות? נסו לשאול חברים ובני משפחה לדעתם. שאלה חשובה שנייה לפני שפונים לטיפול של העלמת ורידים בולטים, מה הוא מצבכם הרפואי. לפעמים מדובר בקוסמטיקה של הרגל בלבד, אך לעיתים ורידים כאלו רומזים לנו על בעיה גופנית. לכן, בכל מקרה כזה, בין אם המראה החיצוני מפריע לכם ובין אם לא, פנו לרופא.

תהליך העלמת ורידים

רופאים מנוסים יוכלו לספר לכם על אפשרויות טיפול רבות ושנות להעלמת ורידים. הרפואה האסתטית התקדמה מאוד בשנים האחרונות ומחקר רב מושקע בה. על כן, אם פניתם לרופא או רופאה בנושא זה לפני מספר שנים ואם תפנו שוב היום, אתם עשויים לקבל תשובות שונות לחלוטין. כמו בתחום ניתוחי האף והחזה, וניתוחי השתלת העור, גם תחום העלמת ורידים הוא תחום מתפתח שיש בו שלל חידושים ששווה לכם בהחלט לבדוק!

העלמת ורידים ברגליים עשויה לשפר באופן ניכר את התחושה שלכם, בין אם רגשית ובין אם פיזית. לעיתים לא תזדקקו אפילו לטיפול אלא רק למספר עצות שיעזרו לכם לשפר את המצב ללא התערבות כירורגית או טיפולית כלשהי. כאשר יש משהו שמפריע לנו בגופנו רצוי לחשוב למה ומדוע, ובכל מצב שיש חשש לבעיה רפואית כלשהי לפנות מיד לאיש או אשת מקצוע! גם העלמת ורידים היא הליך רפואי ועל כן רצוי לבדוק היטב אל מי אתם פונים. שאלו חברים וחברות האם הם מכירים מכונים טובים שעוסקים בתחום, ואל תותירו את הבחירה ליד הגורל. הגיעו אך ורק למקום מורשה או לרופא שאתם יודעים ללא שום ספק שהוא מקצועי .

 

דליות- העלמת ורידים לצמיתות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב