דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריחות רעים 

מאת    [ 13/05/2012 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2114 פעמים ]

יש אנשים שהם רגישים לדברים מסוימים אם זה למאכלים שונים או אם זה לבגד מסוים , אך רובנו רגישים לריחות במיוחד אם מדובר בריחות לא נעימים אנו לא אוהבים ריחות שלא נעים להיות לידם, לכן כאשר אנו עוברים ליד מקור ריח לא נעים כמו ביוב או רפת, או מפעלים גדולים שפולטים ריחות רעים אנו לא מרגישים בנוח או אפילו סותמים את האף כדי לא להריח את הריחותהרעים האלו.

מלבד זאת שריחות רעים זה לא נעים לנו ולא לאף שלנו , זה גם לא בריא לנו לנשום את הריחות הרעים הללו, יש אנשים שיכולים להרגיש לא טוב כאשר הם מריחים ריחות רעים הם יכולים לקבל כאבי ראש, או אפילו סחרחורות, ריחות רעים כשמם כן הוא ואנו לא רוצים להיות נוכחים במקום שהריחות גורמים לנו למשהו לא נעים.

היום יש פתרון לכל דבר , וכך גם לריחות רעים, ישנן חברות המומחיות בתחום ריחות לא נעימים, עם מכשור מקצועי וידע נרחב הם יכולים לנטרל את הריחות הרעים. יש לומר לא לכל ריח רע צריך להזמין חברה המתמחה בתחום ריחות לא נעימים ,מדובר על מקורות ריח גדולים מפעלים, רפתות, ביובים, חדרי אשפה בבינייני מגורים ועוד.

לפני שפונים לחברת שכזו כדאי לבדוק היטב מי עומד מאחורי החברה , אם יש מידע באינטרנט זה בהחלט יעזור או מישהו שאתם מכירים שיכול להמליץ לכם על חברה שכזו, ולא להתבייש ולבצע סקר כיוון שהשוק הוא עם תחרות גדולה וכל אחד רוצה כמה שיותר לקוחות לעצמו. גם המחירים יכולים להשתנות בין חברה לחברה אז כדאי מאוד למה החברה מציעה ובאיזה מחירים.

גם איכות הסביבה היא נושא מרכזי ולכן חשוב שהחברה אליה אנו פונים תשתמש במוצרים ותכשירים שהם ידידותיים לסביבה ואינם מזיקים לסביבה, הרי איכות הסביבה הוא נושא מדובר כיום ואנו דואגים לחיות במקום שיהיה לנו נעים וטוב לגור בו וכאשר אנו דואגים לאיכות הסביבה כך אנו נרגיש הרבה יותר טוב .

לסיכום.

ריחות רעים הם בהחלט משהו שאנו לא רוצים להתקל בו, אך כאשר אנו כבר נתקלים בריחות רעים דעו שיש לכך פתרון והוא נמצא במרחק נגיעה, חברות רבות קיימות בשוק לנטרול ריחות רעים אונו צריכים לדעת היכן למצוא אותם, אך חשוב לציין שמדובר בחברות שעוסקות עם גופים גדולים או בתי עסק ובתי חרושת גדולים , שם שירותי החברה יעילים ואפקטיביים יותר.

 

 

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב