דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעטפות עסקיות: זה טוב לעסקים 

מאת    [ 13/05/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2374 פעמים ]

לעסקים, בכל גודל, עומדות אפשרויות רבות ליצור רושם ראשוני בקרב הלקוח הפוטנציאלי, הן בפגישה הראשונית, הן במהלך העבודה מולו והן ככלי עבור שימור לקוחות אחרים. שיטות אלו כוללות שימוש באמצעים וויזואליים, אמצעים המביעים סממנים רגשיים ואמצעים נוספים. עסק המעוניין להגדיל את קהל לקוחותיו, מתבקש להבין את חשיבותם של אמצעים אלו.

מעטפות ככלי ליצירת אפקט בעיניי הלקוח 

מעטפות לעסקים טומנות בחובן מעלות שונות. בעולם בו הטכנולוגיה והמחשוב מתקדמים בכל עת, הקשר בין בני האדם הופכת לבין-אישי פחות ופחות. כתיבת מכתב אלקטרוני היא מטלה פשוטה, הנעשית במהירות ולא מצריכה משאבים רבים. פשוט כתבו את המכתב הרצוי ולחצו על 'שלח'. בעולם הזה, מכתבים קיבלו משמעות ייחודית. עצם ייצור המכתב והטיפול בו, שאורכים יותר זמן, מביעים את ההשקעה שנעשתה עבור האדם אליו נשלח המכתב. ובמכתבים, מעטפות הן השער והמפגש הראשוני של מקבל המכתב.

לעסקים סיבות רבות לעשות שימוש במכתבים, הן עבור תשתית קשר פנימית, והן עבור דיוור ישיר, פרסום, התכתבויות עסקיות ושימור לקוחות. כיום מסתובבים בעולם יותר סמלילים ומותגים משהעין האנושית יכולה לקלוט ומשהמוח מסוגל לזכור. לכן, קיימת חשיבות רבה להפיכת המכתב שלכם למושך את העין, כזה שהלקוח יהיה מעוניין לפתוח ולשמור. למטרה זו נועדו מעטפות לעסקים. מעטפות אלו, העושות את דרכן דרך בתי דפוס מקצועיים לנושא, נושאות על גביהן עיצוב ייחודי.

העיצוב הייחודי הוא המפתח למשיכת העין

אין די בהדפסת סמליל החברה ופרטיה על מעטפות. כיום, ישנה חשיבות רבה בהפיכת עיצובן למושך את העין, כזה שמשחק עם המעטפה בצורה משעשעת ונחמדה. חשבו לעצמכם אף על יצירת מעטפה משלכם. בתי דפוס רבים מציעים שירות של קיפולי נייר ברבים לפי תבנית ואף הדבקתם באמצעות עובדים שישכרו לנושא. תהיה זו דרך יצירתית לגשת אל ראשו של הלקוח.

יתרון נוסף במעטפות הוא המיתוג הפנימי. כשעובדיכם מקבלים את הודעותיהם בכתב, הם מרגישים שהשקעתם בהם מעט יותר, ולפיכך ירצו לתת לכם תמורה גדולה יותר. ברגע שיבינו שיש להם עסק רציני ואיכותי מאחוריהם, כזה שמשקיע גם בדברים הקטנים, כמו מעטפות, הוא ירגיש בטוח יותר לעבוד קשה יותר וטוב יותר עבורכם.

מעטפות לעסקים הם כלי נהדר ולהם חשיבות רבה. אל תמעיטו בערכם, או בערכם של כלים אחרים לפרסום שאינו קונבנציונאלי. עם זאת זכרו שיש לעשות בהן שימוש נכון ולא לשכוח את סביבת המיתוג הכוללת שבה הן משתלבות כדי להימנע ממיתוג סותר של העסק ו/או המוצר שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב