דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסודות בבניית עמוד שער נכון עבור אתר אינטרנט 

מאת    [ 02/11/2005 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 4033 פעמים ]


דפי שער באתרי אינטרנט סובלים הרבה ממשבר זהות, הם מנסים לעשות את העבודה של הדפים הפנימיים באתר והם לא עושים את העבודה של אף אחד מהם, הם פשוט לא החליטו מה הם עושים.

"מצוות אל תעשה" בדפי שער של אתר:




    • דף השער הוא לא המקום לשפוך את כל המידע על החברה בשביל זה יש את עמוד "אודות החברה", המידע בעמוד השער חייב להיות תמציתי.



    • דף השער הוא לא המקום בו יש להציג את כל קטלוג המוצרים של החברה אלא רק את המובילים שבהם או את אלה שבמבצע ולא את כל קטלוג המוצרים לזה יש את דפי הקטגוריות השונות.



    • דף הבית אינו המקום לכתוב בו את כל חדשות החברה וההודעות שלה לעיתונות, אפשר ואף רצוי לתת את הכותרות עם הפנייה לדף פנימי באתר בו ניתן לקבל פירוט ורק מי שרוצה יוכל להקליק ולהגיע לאותם דפים.



    • דף השער אינו הדף האישי של מנכ"ל החברה או בעלי החברה, אפשר להתפאר , להשוויץ או לדבר על הצורך בשלום עולמי אבל לא להגזים.



    • אתר טוב הוא בו ישנם מס' דפים אז לא לדחוס הכל בעמוד השער, תשאירו קצת לעמודים הפנימיים, חלק את האתר לנושאים והקדש לכל נושא עמוד נפרד בו ניתן לפרט בצורה ברורה ומפורטת על אותו נושא ורק עליו, תאמין לי גם גוגל יואהב את זה.


"מצוות עשה" לדפי שער לאתר:


דף השער חייב להיות מותאם גם לאנשים שהגיעו לאתר שלכם בפעם המי יודע כמה וגם לאנשים שזה עתה נחשפו אליו ועומדים נפעמים למראה האתר.

התוכן:

למבקרים החדשים באתר- עמוד השער צריך לספק בתמציתיות ובמהירות לאן הוא הגיע, הפסקאות הראשונות בעמוד צריכות לתאר בקצרה מה החברה שלך מציעה וקישורים לכל הדפים הפנימיים באתר או לפחות לעיקריים שבהם כדי לאפשר להגיע לנושא או למוצר המבוקש בקלות ובמהירות.

למבקרים החוזרים באתר- עדכן אותם בדברים החדשים שבחברה אם זה פיתוח של מוצר חדש או שירות חדש אותו לא הצעתם בעבר, אם זה מאמר חדש אותו כתבתם כדי ששוב יכנסו לאתר ויגלשו כי מה שהם כבר ראו השתנה או לפחות חלק ממנו.

למבקרים החדשים והחוזרים כאחד- שמור מקום למוצר או לשרות המוביל אצלכם בחברה עדיף עם תמונה ותאור קצר ולינק לעמוד בו פירוט על אותו המוצר בו ניתן לרכוש אותו או לעמוד פירוט השרות המוביל.

אפשר וכדאי להבליט ולספר סיפורי הצלחה בעמוד הראשי עם תמונת הלקוח או לוגו החברה שלו עם לינק לסיפור ההצלחה המלא, כך ניתן לאסוף ולרכז עמוד בו יהיה פרוט כל סיפורי ההצלחה או ההמלצות של הלקוחות שלכם.

כותרות:

הכותרות הוא אולי המקום החשוב ביותר בכל עמוד באתר ובעמוד השער בפרט אל תבזבז אותו על מילות סרק כמו"החברה המובילה?."או"?הטובים והמקצועיים?."תוכן הכותרת בעמוד והמשפט הראשון בכל דף עוזרים למנועי החיפוש לקטלג את הדפים באתר ולכן שמור אותם למילות החיפוש הראשונות בהם אתה חושב הלקוחות הפוטנציאליים יחפשו אותך בהם.

אורך העמוד:

עמוד השער באתר צריך להיות קצר ולא ארוך כפי שפירטנו בהתחלה, על הפסקאות הראשונות המיועדות למבקרים החדשים באתר להיות בין 100 ל-350 מילים סה"כ ואילו הקטע המיועד למבקרים החוזרים רצוי שלא יעלה כ-100 מילים.

לסיכום:

הראו את דף השער לפני עלייתו לאויר לחברים ובקשו מהם לחוות את דעתם, שאלו אותם איזה מסרים הם מבינים מעמוד השער והאם זה תואם את כוונותיכם, בקשו מהם למצוא דברים בתוך האתר ובידקו האם זה נמצא בקלות או במידה והם התקשו למצוא את מבוקשם, תקנו מיד את הבעיות בהתאם.

בהצלחה!
זאב גורמן
טופ אינטראקטיב
פרסום באינטרנט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב