דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרי תדמית דינמיים 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1773 פעמים ]

היום, כבר לא מעט בעלי עסקים מודעים ליתרונות של בניית אתרי תדמית, ומודעים לכך שאתרי התדמית הם אלו שעוזרים להם להביא את העסק ללקוחות חדשים, וזוכים לפרסום חיובי יותר. אלא שחשוב לזכור שהאינטרנט הוא סביבה דינמית במיוחד, ואנשים מצפים לשינויים באתרי התדמית לאורך הזמן, מה שדורש מכם לבצע בניית אתרי תדמית באופן דינמי. אתר תדמית דינמי הוא אתר שמאפשר לכם לבצע בו שינויים בכל רגע ורגע, וכך לשמור על עדכניות וחדשניות מול קהל הגולשים. למה בדיוק הכוונה?

 גם הפרסומות משתנות

בסופו של דבר, בניית אתרי תדמית כמוה ככתיבת תוכנית שיווקית אחת גדולה לעסק שלכם. למה הדבר דומה? לפרסומות בטלוויזיה, בעיתון וברדיו. כעת, האם אתם מכירים מוצר או שירות, שבמשך יותר משנתיים השתמשו באותה פרסומת שוב ושוב? ברור שלא. עולם השיווק הוא עולם שהוא לכשעצמו דינמי ומשתנה. לכן, גם כשאתם רוצים להזמין שירות של בניית אתרי תדמית, חשוב מאד לראות שיהיו לכם את הכלים לשנות ולעדכן את האתר שלכם בעצמכם. אם המדיות המסורתיות דורשות שינוי לעתים קרובות, הרי שעל אחת כמה וכמה אנשים מצפים לראות שינויים באתרי התדמית באינטרנט, אפילו אם הם אתרים קטנים. אבל איך אפשר בכלל לבצע בניית אתרי תדמית באופן דינמי?

בניית אתרי תדמית עם מערכות לניהול תוכן

הדרך הטובה ביותר לבצע בניית אתרי תדמית שתוכלו לשנות בהמשך, היא לפנות לחברה שתבנה עבורכם את האתרים, עם תוספת של מערכת תוכן מקצועית שמאפשרת שינויים באופן עצמאי. מהי מערכת תוכן? זוהי למעשה מערכת שמאפשרת לכם להוסיף, לשנות, לערוך ולעצב תכנים, מבלי שאתם נדרשים לידע טכני מסוים. מערכות התוכן מנוהלות בצורה מאד אינטואיטיבית, ומאד מזכירות עבודה עם יישומים שאתם מכירים מהמחשב שלכם.

כדאי לברר עם החברה ל-בניית אתרים שאליה אתם פונים, האם היא עובדת ביחד עם מערכות לניהול תוכן כמו וורדפרס או ג'ומלה, בשביל שתהיו בטוחים שהעבודה שלכם תהיה פשוטה, או שמא מדובר במערכות ניהול תוכן שנבנו באופן פרטי על ידי אותן חברות בנייה ודורשות תהליך למידה מעט מורכב יותר.

מערכות ניהול מורכבות אשר נכתבו בקוד סגור (מבוססות .net) ייקשו עליכם בעתיד את הגמישות ואת היכולת לעבור לספקים אחרים וכל שינוי או תוספת באתר תהיה כרוכה בתלות בגורם שפיתח עבורכם את האתר. לכן העדיפות הראשונה של כל לקוח היא שאתר האינטרנט שלו יהיה מבוסס על מערכות קוד פתוח (PHP) גם מההיבט של אי תלות בגורם אחד וגם בגלל שהמערכות האלה מאפשרות הוספה של פונקציונאליות אדירה במאמצים הרבה יותר קטנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב