דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על טיסות לאילת 

מאת    [ 09/05/2012 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2632 פעמים ]

העיר אילת ידועה כמוקד התיירות העיקרי של ישראל. תיירים מרחבי הארץ ומהעולם פוקדים את העיר הדרומית בכל עונות השנה. מיקומה של העיר אילת בדרום הארץ מהווה אתגר לכל מי שמעוניין להגיע לנפוש בעיר מכיוון שרוב היישובים בישראל מרוחקים במרחק של שעות נסיעה לא מבוטלות ממיקומה של העיר ולכן הנופש המעוניין להגיע אל העיר חייב לתכנן את אופן ההגעה שלו והחזרה שלו לאילת וממנה.

אחת הדרכים הנפוצות להגעה אל העיר היא באמצעות טיסה היוצאת ממרכז הארץ ואורכת כשעה. אילו סוגי טיסות לאילת קיימים, מי החברות המספקות את הטיסה וכיצד ניתן לשלב דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת ומלונות באילת? כל התשובות בכתבה הבאה.

טיסות לאילת

חברות התעופה הישראליות אשר מספקות טיסות לאילת הן חברת התעופה אל על, חברת התעופה ישראייר וחברת התעופה ארקיע. רוב הטיסות לאילת יצאו מנמלי התעופה הראשיים במרכז הארץ שהם שדה דב ונתב"ג. אורך טיסות לאילת הוא כשעה והעלייה למטוס לרוב אינה מצריכה בידוק ביטחוני ארוך בדומה לבידוק הביטחוני הנדרש לפני טיסה לחוץ לארץ. ישנן חברות תעופה אשר יאפשרו טיסות לאילת מהעיר חיפה בנוסף.

דילים לאילת

רוב חברות התעופה אשר מספקות טיסות לאילת עובדות עם שיתוף פעולה ביחד עם מגוון מלונות באילת ומציעות דילים לאילת הכוללים שילוב של טיסות לאילת יחד עם מלונות באילת. באמצעות דילים לאילת יכול התייר לקבל מבחר רחב של מועדי טיסות לאילת ומגוון רחב של מלונות באילת לבחירתו ולרוב מחירי הדילים הכוללים יהיו נמוכים בהרבה ממחירי הזמנת מלונות באילת לחוד וטיסות לאילת לחוד.

 בנוסף, חברות תעופה מסוימות יציעו דילים לאילת הכוללים אלמנטים נוספים כמו כרטיסי כניסה למופעים המתקיימים בעיר או כרטיסי כניסה לאטרקציות המרכזיות של העיר אילת כמו כרטיס כניסה למצפה התת ימי או כרטיס כניסה לעיר המלכים. שילוב של כרטיסי כניסה לאטרקציות בעיר יכולים להפוך את הדיל למשתלם ביותר בעבור משפחות המעוניינות לשלב בילויים ואטרקציות במהלך שהותם בעיר אילת.

היכן ניתן למצוא דילים לאילת?

דילים לאילת המוצעים על ידי חברות הטיסה השונות מפורסמים באמצעות כלי התקשורת הרבים. אחד הכלים הנפוצים ביותר בהם ניתן למצוא דילים לאילת הכוללים שילוב של טיסות לאילת יחד עם מלונות באילת הוא באינטרנט. חברות התעופה השונות מציעות ממשקים מתוחכמים בהם יכול הלקוח לחפש את הדיל המתאים לו על ידי הזנת פרמטרים בסיסיים כמו תאריכי טיסה ולקבל תוצאות חיפוש המכילות מגוון רחב של מועדי טיסות וסוגי מלונות לבחירתו.

כלי נוסף באמצעותו מפרסמות חברות התעופה השונות דילים לאילת הוא העיתונות. חברות התעופה מפרסמות מדי שבוע דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת ומלונות באילת בעיתונים היומיים. הלקוח המעוניין לרכוש דיל לאילת יוכל להתקשר אל מוקד המכירות של חברת התעופה ולקבל פרטים ולבצע תשלום על הדיל המבוקש.

למה יש לשים לב בעת הזמנת דילים לאילת?

בגלל המגוון הרחב של המועדים וסוגי הדילים השונים, כדאי לפני הזמנת הדיל לשים לב למספר פרטים על מנת לתאם את הציפיות. בין הדברים החשובים שיש לשים אליהם לב הם מועדי הטיסות, סוג המלון ובסיס האירוח המוצע בדיל, סוג החדר הכלול בגיל והמחיר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב