דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחנות קפה מעוצבים ויוקרתיים 

מאת    [ 09/05/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2683 פעמים ]

בבחירת שולחן קפה מעוצב עלינו לקחת בחשבון מספר מרכיבים שיבטיחו את הצלחתנו, כי יש שולחנות קפה מעוצבים רבים בנמצא אך לא לכל שולחנות הקפה המעוצבים אותם היתרונות!

קודם כל חשיבות עצומה לחומר ממנו יהיה עשוי שולחן הקפה היוקרתי שלנו-שולחנות קפה מעץ מלא הם מטרתנו, כי הם מחברים את כל היתרונות-העץ המלא הוא החומר היפה ביותר, הוא חזק מאוד אך אינו כבד כברזל או אבן, קל לשפץ שולחן קפה מעץ ולהחזיר לו את מראהו הטוב הראשוני, וניתן תמיד לשנות את צבעו של שולחן קפה מעץ, גם בתנאים ביתיים-שעה קלה של שיוף, החלקה וצביעה, והנה לכם שולחן קפה מעוצב ששינה וריענן את מראהו. אם כן, אנו מחפשים שולחן קפה מעוצב מעץ מלא, וכאשר נצא לחפש שולחן קפה מעץ זה, חשוב מאוד להקדים ולמדוד את שטח חדר המגורים, ואת גודל הספות לידן יעמוד השולחן, שלא תיווצר חוסר התאמה-שולחן קפה מעוצב צריך להיות קטן מעט מהספה הגדולה ולא גדול ממנה-חשוב לשמור על איזון ומרווח בעיצוב חדר המגורים.

האם חייבת להיות זיקה עיצובית בין הספות ושולחן הקפה המעוצב שלנו? שולחן קפה מעץ מלא אינו מכוון לסגנון עיצוב אחד ויחיד אלא דווקא מעודד שילובים נועזים, שילוב סגנונות ועיצוב חדר מגורים מגוון ומעניין. חשוב גם להבין שבחירת רהיטי הסלון יכולה להתחיל דווקא בבחירה של שולחן קפה מעץ מלא ואז להוסיף עוד רהיטים מעוצבים המשתלבים עמו. 

מה עוד צריך להיות בשולחן קפה מעוצב כדי להופכו לרהיט שימושי ומתאים לביתנו? מעבר לגודל של שולחן קפה מעץ מלא, חשוב מאוד הוא גובהו-שולחן קפה מעוצב סטנדרטי הוא כגובה הספה -כ-45 ס"מ ואולם אם משמש שולחן קפה מעוצב זה לאירוח מרובה ואף מדי פעם לארוחות מזדמנות של המשפחה, ניתן לרכוש גם שולחן קפה מעץ מלא שיהיה מעט גבוה יותר-אך בשום אופן לא יותר נמוך-זה יהיה מאוד לא נוח. שולחנות קפה מעץ מלא, נמוכים, מתאימים ויפים כאשר מדובר בפינת ישיבה נמוכה כפי שממקמים לעיתים בחדרי משפחה או נוער, ליצירת אווירה נעימה בפינות אלו.

ובכן, החלטנו על גודלו וגובהו של שולחן הקפה המעוצב שלנו, וכן אמרנו שיהיה זה שולחן קפה מעץ מלא, אך מה יהיה סגנון העיצוב של שולחן  קפה יוקרתי זה? ברוח הזמן, אנו רוצים לחסוך בחומר גלם יקר זה-העץ המלא, ולכן עדיף ומומלץ לחפש שולחן קפה מעץ מלא, בחנויות קונספט בהן מציעים אוספים של רהיטים עתיקים, ובהן נמצא שפע נפלא של שולחנות קפה מעוצבים מעצים משובחים כ-טיק, אגוז, ובוקיצה, במגוון של גדלים וסגנונות כסגנון כפרי, קולוניאלי,אקלקטי וקלאסי. סגנונות עיצוב אלו משתלבים היטב כמעט עם כל ספה וכורסאות שנמצא, וכמו כן נוכל למצוא בחנויות קונספט אלו ריהוט משלים לחדר המגורים כשולחנות צד, שידות לטלוויזיה וכן הלאה. חשוב מאוד בבחירת שולחן קפה מעוצב [ובעצם בבחירה של רוב הדברים בחיינו], לתת לרגש להוביל ולקנות את אותו שולחן שירגש אותנו וימצא חן בעינינו ביותר ויהפוך את חדר המגורים שלנו לחלל מזמין לנו למשפחתנו וחברינו לשנים רבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב