דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי דירות מתכולתן 

מאת    [ 09/05/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1701 פעמים ]

תהליך פינוי דירות זהו תהליך שהמודעות אליו עדיין לא עלתה, וחשיבות ביצועו על ידי חברה מקצועית, מיומנת ובעלת ניסיון הוא חשוב ביותר. סיבות לחשיבות הביצוע המקצועי של התהליך הן רבות כמו החשיבות להעלאת המודעות. היתרון החשוב ביותר בתהליכי פינוי דירות בחינם הוא שכאשר חברה מקצועית עושה את העבודה בשבילנו זה מבוצע על הצד הטוב ביותר, הצורה כזו שאנו לבדנו לא נוכל לעשות לעולם, הרי אין מה לעשות, כל אחד בתחומו ובמקצועו, כמו שלא נעשה עבודות חשמל במקום חשמלאי מוסמך כך גם לא נעשה פינוי דירה לבדנו כאשר ישנן הרבה חברות שעושות את המלאכה בצורה איכותית ואפילו יש כאלה שיעשו זאת בחינם תמורת החפצים הישנים. יתרון נוסף הוא שלחברות פינוי דירות ישנם כלי עזר הדרושים לביצוע יעיל של פינוי הדירה, כלים שאין בהישג ידיהם של האנשים הפרטיים, כמו למשל היכולת לתיאום עם הרשויות המקומויות והקשרים הנכונים איתן, מכולות לפינוי פסולת, משאיות, שקי יוטה גדולים, ארגזים וכדומה. כאשר מבצעים פינוי דירה עם מפנה דירות מיומן הפינוי נעשה עד הפריט האחרון, מפנה הדירות לא משאיר בנכס כלום, כלומר הפינוי מבוצע עד תומו, עד שהנכס ריק לחלוטין. לעיתים לפי בקשת הלקוח ישנה אף האפשרות לפרק ולפנות מן הנכס תריסים, מזגנים, מטבחים (כולל שיש), ארונות מטבח, ארונות קיר, אמבטיות, מקלחונים, כל הכלים הסניטריים וכדומה. 
בשנים האחרונות עלתה המודעות בצורה מאד משמעותית בנושא איכות הסביבה. לא סתם אני מזכיר את הנושא, הסיבה לאיזכור היא שתהליך פינוי דירה זהו תהליך שעוזר מאד בהפחתת הזיהום הסביבתי וההתחממות הגלובלית. הסיוע של התהליך בא לידי ביטוי בכך שמפנה דירות שמפנה את דירתכם נותן בעצם המשכיות לחפצים במכירתם בשווקי היד השניה ובתרומות לעמותות השונות, במקום שיזרקו אל אתרי האשפה וישפיעו לרעה על החור באוזון. לכן חשוב מאד להקפיד על הנושא הזה כאשר שוכרים שירותי פינוי דירות, חשוב מאד לבדוק ולשאול את מפנה את הדירה מה הוא עושה עם החפצים לאחר הפינוי, ואם תשובתו תהיה שהוא משליך אותם לאשפה אז תעשו את השיקול האקולוגי ותחשבו על כולנו. גם עם מפנה הדירות יגיד לכם שהתכולה נטמאת באדמה באתרי פסולת מורשים בלבד, זה לא מה שישכנע אתכם אלא להפך.
שאלה אחרונה שנותרת לא פתורה היא כמה זה יכול לעלות לנו? עלותו של השירות הזה נקבעת לפי פרמטרים שונים, קומה, כמות החפצים אשר מיועדים לפינוי, מעלית ועוד. 
לפני שאתם שוכרים חברה זו או אחרת לצורך פינוי הנכס, בידקו המלצות וקבעו פגישות בנכס המיועד לפינוי על מנת לקבל את הצעה הוגנת.

דרור פינויים


www.drorpinuiem.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב