דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נירוסטה עולם שלם של אפשרויות 

מאת    [ 08/05/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1985 פעמים ]

רבים מכירים את הנירוסטה מהמטבח. כלי נירוסטה ואביזרי נירוסטה מאד נפוצים במטבחים בגלל סיבות רבות, אך בנוסף לנירוסטה במטבח נירוסטה מקיפה את כל חיינו העיצוביים והפרקטיים.
החל ממעקות בבית ובחוץ דרך רהיטי  נירוסטה וכלה באביזרים שונים לעבודות פרקטיות. נירוסטה הוא כיום אחד החומרים הנפוצים ביותר לעיצוב והשימוש בו נרחב ביותר.

נירוסטה למעקות

מעקות נירוסטה כבר מזמן הפכו למוצר שקיים כמעט בכל מקום. בין אם זה בבית בגרם המדרגות המחבר את הקומה התחתונה עם הקומה העליונה ובין עם זה מעקה המונע נפילה מון המפלס העליון למפלס שמתחתיו או שמעקה הנירוסטה משמש כחייץ מסביב לבריכה הפרטית שלכם. מעקות נירוסטה הם פריטים מעוצבים ופרקטיים ביותר, הם משמשים גם בבנייני משרדים, מבנים ציבוריים וכדומה. הנירוסטה הוא חומר חזק וגמיש המאפשר גם עבודה בטוחה וגם עבודה אסתטית ויפה במגוון סגנונות וצורות. הנירוסטה אינה מחלידה והיא קלה לניקוי וניתן להרכיב ממנה אין ספור צורות שכן היא מגיעה בחלקים מודולרים המאפשרים משחק רחב.

נירוסטה לרהיטים

עולם העיצוב גילה את הנירוסטה וכיום ניתן למצוא עשרות פריטי ריהוט המעוצבים מנירוסטה או המשולבים עם חומר אחר. שידות וארונות המשלבים עץ ונירוסטה מאד נפוצים וגם שולחנות המשלבים נירוסטה, זכוכית או עץ הם מאד פופולרים. שולחנות לבית ולגן המשלבים נירוסטה עם חומרים נוספים גם מאד פופולרים וכן עבודות נירוסטה לעיצוב חלקים מהסלון היכולים לשמש כרהיטים קבועים או ניידים.

נירוסטה למטבח

במטבחים רבים ניתן לראות את הנירוסטה הרבה יחסית. מטבחים מקצועיים כמו מטבחי מלונות, אולמות ארועים, מסעדות, בתי קפה וכיוצא באלה כבר מזמן עברו למתקנים מנירוסטה. הנירוסטה הוא חומר חזק ועמיד בפני חלודה ופגעי מים אחרים. הנירוסטה  ניתנת לעיצוב בקלות יתרה ואפשר במשטח אחד לקבל גם כיור עבודה וגם משטח עבודה. נירוסטה משמשת גם לבניית פריטים נוספים במטבחים וגם ליציקת כלי מטבח שונים. הנירוסטה מאד נוחה לניקוי והיא מחזיקה מעמד שנים רבות לפני שהיא מתבלה. נירוסטה היא כיום החומר העיקרי שממנו בונים מטבחים מודרניים ומקצועיים וגם מטבחים ביתיים.

כדי להתאים לעצמכם רהיטים מנירוסטה או מעקות נירוסטה וגם פריטי מטבח מנירוסטה יש להתקשר עם חברה מיומנות בעבודות הנירוסטה כדי לקבל את העבודה הטובה ביותר שניתן. עיצוב רהיטים ומעקות מנירוסטה דורש ראש של מעצב שיוכל להתאים עבורכם את הפריטים המבוקשים לבית או למשרד, ועבור פריטי המטבח יש צורך בתכנון מקצועי כדי לייעל את פרישת הפריטים בחלל הנתון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב