דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים עסקיים המשפיעים על הרושם הראשוני 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1837 פעמים ]

רושם ראשוני הוא התרשמות כללית הנוצרת לאדם מסוים בהשקפה על מוצר או על אדם מאחר. תכונות רבות משפיעות על יצירת הרושם הראשוני, לעיתים אף כאלה שאינן תואמות את המציאות. יש הנוטים לטעון כי את הרושם הראשוני הנוצר קשה מאוד לשנות, הן לחיוב והן לשלילה.

רושם ראשוני בעולם העסקים

בעולם העסקים קיימת חשיבות רבה לאופן בו תתנהל הפגישה הראשונה עם הלקוח, למען יצירת שותפות עסקית ארוכת טווח, וכזו שהיא חיובית. בעל העסק יכול להשפיע על הרושם הראשוני בדרכים רבות. הראשונה והחשובה ביותר היא הגישה האסרטיבית. עם-זאת, מלבד לאסרטיביות, חשוב לזכור שהאדם קולט 80% מהמידע שסביבו באמצעות הראייה. הראייה היא החוש השימושי ביותר עבור האדם. לעיתים, גם כשתיאמר אמירה כזו או אחרת ושפת גופו של אומר האמירה תשדר את ההפך הגמור, המאזין יקלוט את האווירה אותה יצר האומר באמצעות שפת גופו, גם ללא משים לב. לכן קיימת חשיבות רבה לשפת גופכם במהלך הפגישה העסקית הראשונה.

כלי נוסף עבור יצירת רושם ראשוני הוא הרצינות העסקית. הלקוח מעוניין לקבל את הרושם שהוא נפגש עם עסק אמיד, בעל אחריות וביטוח, כזה ששואף לגבוה ביותר. הלקוח מעוניין להפקיד את אמונו וכספיו במקום המשמש עבורו הגשמת שאיפותיו. להשגת הרושם המדובר כלים רבים. החשוב מבינם הוא המראה. פגשו את הלקוח בפעם הראשונה כשאתם בחליפה מעונבת, ועל דש בגדכם סיכה עם סמליל העסק. נסו לענוד גם עניבה תואמת. אם אמרנו שהאדם משתמש לרוב בחוש הראייה שלו כחוש העיקרי, אנו מעוניינים שהלקוח יזכור בעיניו את סמליל החברה. יחד עם גישתכם החיובית, מראה הסמליל יתחבר לאווירה זו ובפעם הבאה שיתקל בסמליל, התחושות החיוביות תצפנה את ראשו.

אם אין לחם, קחו פולדרים

דרכים נוספות להציג רצינות עסקית יחד עם השימוש בסמליל החברה הן מחברת עליה מוטבע הסמליל, עט, כרטיס ביקור ופולדר. לכו אל הפגישה הראשונה כשבידיכם כרטיס ביקור בעל קו עיצוב התואם את מיתוג עסקכם ועט ופולדר כשסמליל עסקכם מוטבע עליהם. שיטה טובה אחת לעשות בה שימוש, היא להניח את הפולדר על השולחן במהלך הפגישה, לעשות שימוש בעט ולהעניק את כרטיס הביקור ללקוח. במהלך הפגישה, החליטו שאתם מעוניינים להעניק את העט והפולדר ללקוח. הלקוח יוחמא וירגיש שאתם מקריבים מרכושכם למענו. שיטה נוספת היא לשים מסמכים רלוונטיים לפגישה, יחד עם מידע על חברתכם בפולדר ולהעניק אותו יחד עם העט, ללקוח הטרי, בסוף הפגישה. 

פולדר הוא כלי מעולה למיתוג עסקכם. חברות רבות מתמחות כיום בהדפסת פולדרים עסקיים בטקסטורות שונות ועם כלים מגוונים. אך זכרו – פולדר הוא כלי אחד מתוך מערך המיתוג של עסקכם. אומנם כלי חשוב. העבר מלמד כי כבודם של פולדרים עסקיים מונח במקומו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב