דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות קיר 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1791 פעמים ]


הורות היא דבר מדהים, ההפיכה מתא משפחתי קטן למשפחה, זה שינוי שלא תמיד מבינים את כל השלכותיו ואת השינוי שיחול בחיינו עם רגע הגעת היילוד הרך לעולם. אנו כהורים רוצים את הכי טוב עבור ילדינו. ההשקעה מתחילה כבר בחודשים התקדמים, בסביבות שבעה חודשים להריון. כאשר מתחילים לחפש חדר ילדים מיטה, שידה וכמובן עגלות. אנו כהורים לא מסתפקים רק באבזור נאה ואיכותי, אנו רוצים חדר עם אוירה. יש הורים שמזמינים צייר לעשות את החדר באוירת דיסני כאשר קיר אחד מצוייר כולו וכל שאר הקירות צבועים בצבעים מתאימים עם מוטיבים חוזרים מהציור. הורים אחרים בוחרים באופציה של מדבקות קיר. הרעיון של מדבקות קיר בעל יתרונות רבים, ניתן לעשות עם מדבקות קיר את כל העולה על דעתם קיר שלם, פס ציורי סביב כל החדר, מדבקות גובה, מדבקות עם כיתוב...כל העולה על דעתכם, קיים במדבקות קיר. היתרון הגדול שכאשר רוצים להחליף איור או הילד גדל ורוצים משהו שונה, אין כל בעיה. יש רק להוריד בנקל את המדבקה ולשים חדשה. פעולה מהירה וקלה שלא משאירה קילופים על הקיר ואין צורך להתחיל בפעולות צביעה.
מדבקות קיר, אינן מתאימות רק לשימושים בקירות של פעוטות, ילדים ונוער. קיימים סוגים רבים שמתאימים לאמבטיות ואף לסלון ביתכם. עם רוב סוגי המדבקות, לא הייתם מצליחים לזהות שזהו לא ציור קבוע על הקיר.
מדבקות קיר ניתן לזהות גם בחנויות למכירת ציוד ילדים, במשחקיות ובגני ילדים. בכל המקומות שמשרתים קהל ילדים, מדבקות קיר כאלו ישרו אווירה טובה, נעימה וחמה עבור הילדים וימשכו את ההורים וילדיהם. אין ספק שנעים יותר לשהות במקום שצבעיו נעימים ומשרים שלווה לעומת חנות או גן שקירותיו לבנים.
ניתן להזמין מעצב מטעם החברה, שיוכל להתאים עבורכם את המדבקות שיעשו עבורכם את ההבדל, כמובן שבתיאום עם טעמכם האישי. בית יכול להשתנות מקצה לקצה, בזכות שתיים שלוש מדבקות הגורמות לחמימות בבית או בחדר. ניתן להוסיף לעיצוב אביזרים נלווים, כגון: וילונות, שטיח, מנורות, מצעים ועוד. הרי בכל הקשור לילדים ההשקעה הכספית היא ללא גבולות. קשה לעמוד בפיתוי לקנות לילדינו את כל התוספות, כורסאות מדליקות, מיטות בצורת מכונית, מיטה בצורת כרכרה לנסיכה...לעצור מלהושיט את היד לכיס לרוב קשה יותר לנשים מאשר לגברים, שבדרך כלל יותר מחושבים ורציונליים. עלינו ההורים לזכור, כי הילדים גדלים כל כך מהר ואם אין באפשרותכם הכלכלית להוציא כספים על מותרות, אל תעשו זאת- השקיעו במה שחשוב בפיתוח הילד מבחינה קוגנטיבית ופחות מהבחינה הויזואלית...

שלום רב, שמי מיכל ואני מנכל חברת "מסטיק". אנו משווקים עבורכם מדבקות קיר שיעשו בביתכם או בעסק מהפיכה של שינוי אוירה בדרך הכי מהירה וקלה. אנו גם עוזרים בעיצוב גן ילדים, משחקיות ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב