דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קצת על שיפוצים 

מאת    [ 06/05/2012 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2636 פעמים ]

קצת על  שיפוצים

תפקידו של שיפוצניק הוא לבצע עבודת שיפוץ למבנה ישן בדרך כלל או למבנה קיים הדורש שיפור לאחר שעבר נזק מסיבה כלשהי. כאשר מדובר על שיפוץ דירה נדרש האדם המבצע את השיפוץ להיות בעל ניסיון במספר תחומים כגון: עבודות צבע, עבודות ריצוף, עץ וקרמיקה, יציקות בטון, אינסטלציה, תאורה,חשמל, הדבקות ועוד. חלק נכבד מן העבודה היא להשתמש בחומרים טובים תוך כדי ניצול תנאי הדירה וניסיון של איש השיפוצים.

טיפים לבחירת שיפוצניק

* כדאי לבדוק לפחות שלוש הצעות מחיר מפני חוסר הפרופורציה הקיים בשוק

* יש לקחת הצעה מקדימה באופ מסודר ולפי המפרט של אופן ביצוע הפעולה, חשוב לזכור שיש  תקציב העומד לרשותנו ואנו צריכים להתאים את התקציב לתוצאה הסופית

* מומלץ מאוד לבדוק עבודות קודמות של אותו אדם המבצע את העבודה בדרך כלל זוהי הדרך הטובה ביותר לדעת אם יכולתו וטעמו של איש השיפוצים עומד קנה אחד עם הטעם שלנו                                             

* יש לעשות בדיקה על אותו קבלן המבצע שיפוצים ולבדוק שהוא עוסק מורשה או קבלן שיפוצים מורשה.                         

* כדאי מאוד לבדוק עבודה בתהליכי ביצוע ולראות כיצב מתנהל הגוף המבצע, לפעמים חשוב לבצע פעולות מסוימות על מנת להימנע משיפוצים כוזבים, חשוב לבדוק את טיבה של העבודה, לראות את הגימורים ושאין פגיעות בטיח. רבים המקרים בהם אני מקבלים עבודות יפות אך תמיד יש אותו חלק של תיקונים בסוף של עבדו עליו והדבר גורם לעוגמת נפש ולתוצאה לא גמורה.

עבודות גבס

עבודות הגבס בשנים האחרונות הפכו לחלק נכבד מעיצוב הבית, שיפוץ הבית והקמת חדרים בבית הקיים. תחום העיצוב בגבס גדל והתפתח כל כך בשנים האחרונות כאשר היום בכל בית או מבנה כמעט אנו יכולים למצוא עבודות אשר בוצעוו בגבס. ישנם המון יתרונות לעבודה בגבס כגון: משקל הכבס קל מאוד ולכן העבודה יותר מהירה, אפשר לעצב את הגבס כמעט בכל צורה יש לגבס יכולות בידוד גבוהות, הגבס הוא חומר הרבה יותר זול ביחס לחומרים אחרים ולכן גם השיפוץ עצמו יהיה במחיר זול יותר.ניתן לבצע http://www.שיפוצניק.net עבודות גבס על מנת: יצירת נישות וחדרים חדשים, מסגרות, ארונות, מרזבים, חיפוי קירות, שידות ועוד'.. פלטת הגבס מגיעה בשלושה סוגי של עובי שונה כאשר היחידות יגיעו בדרך כלל כפלטות מוכנות אותם אפשר לחתוך ולעצב לפי הצרכים שלנו, ישנו גבס גם המגיע במספר צבעים אך הצבע הפופולרי הוא הצבע הלבן הידוע והמוכר.

תקרה אקוסטית

בשנים האחרון אנו עדים לפתרון מעולה להנמכת תיקרה ולעיצוב חדש ומרהיב שיכול לשדרג את המשרד או העסק. הפתרון הוא שימוש בתקרה אקוסטית כאשר בדרך כלל  החומרים בהם נשתמש על מנת להנמיך את התיקרה היו חומרי גבס. הייתרון של עבודות גבס מסוג זה הוא שהעבודה עורכת מספר מצומצם של ימים ולכן לא מדובר בתהליך שיפוצים ארוך בו לא נוכל לפעול באותו מקום בו אנו מבצעים את העבודה. היום כמעט בכל בית אנו רואים כי השימוש בתיקרות אקוסטיות נותן מראה משודרג ויפה כמו כן הוא משתלב עם מערכת אורות חדישה שבדרך כלל יוצאת מאותם נישות של התקרות האקוסטיות.

יציקת בטון


יצקית בטון היא פתרון זול, נוח ומחזיק לשנים רבות, בדרך כלל יציקת בטון משמשת כרצפה לחניות, מוסכים, מגרשי ספורט כגון כדורסל וטניס בחוץ. תהליך העבודה של היציקה הוא די פשוט ולא אורך יותר ממספר ימים ולכן רוב האנשים מעדיפים לערב יציקות בטון כשהם עורכים http://www.xn--9dbhb1asnjj.net/ שיפוצים או עבודות דומות. היציקה בבטון היא בעצם פעולה של עירבוב החומרים במקום העבודה בשונה מסוגי שיפוצים אחרים כגון עבודת גבס בהם אנו מקבלים את החומר מוכן מראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב