דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גן ילדים 

מאת    [ 06/05/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2388 פעמים ]


בחירת גן היא דבר חשוב מעין כמותו להורים. כל הורה מעוניין לשים את בנו או בתו בגן הכי טוב עבורו. פעמים רבות גם אנשים שקשה להם מבחינה כלכלית משנסים מתניים ועובדים שעות נוספות כדי לאפשר לילדם להיות בגן שהם בחרו. לכל הורה חשובים בבחירת גני ילדים קרטריונים שונים, אך כמו שאצל כל בני האדם הרושם הראשוני חשוב מאד, כך גם בגן, הרושם הראשוני שהגן עושה להורים חשוב ביותר. רושם ראשוני כולל בחובו עיצוב גן ילדים. בראש ובראשונה עיצוב גן ילדים שמלווה בצבעי פסטל נעימים, יוצר תחושה של גן חם, בייחוד עם על הקירות מצויירים דמויות דיסני מחייכות. קירות לבנים משרים תחושה של גן "קר". עיצוב גן ילדים לא כולל רק ציורים על הקירות, אלא גם כיצד הגן מסודר מבחינת פינות משחק, יצירה, שינה ואוכל.
בעיצוב גני ילדים תמיד נכללים שיקולים בטיחותיים וכמובן צרכי גיל הילדים המיועדים לגן זה. לעיצוב גן ילדים יש אינספור רעיונות ואפשרויות שיותירו את ההורים פעורי פה, אולם כמובן שלכל גן יש תקציב שהרי העיצוב לרוב נעשה על ידי איש מקצוע. אנשי המקצוע יודעים האם השטח מספק או להפך יש לעשות חללים קטנים יותר באמצעות קירות גבס. עיצוב גן  ילדים לגילאי תינוקייה יהיה רך לעומת גן חובה בו יש צורך בפינות לימוד לפיתוח הצד הקוגנטיבי.
 חשוב שהגן יהיה נקי, ללא ריחות של אקונומיקה.
דברים נוספים שהורים שמים לב בעיצוב גן ילדים וזהו אזור החצר, גם החצר צריכה להיות מסודרת, עם שטח מרווח ועם מגוון משחקי חצר...הרי ילדינו מעבירים שם את מרבית שעות העירות, כשאנו ההורים בעבודה.
החומר האנושי העובד בגן, גם להם חשיבות רבה בבחירת גן הילדים. כמה עובדות יש בכל קבוצה ומהו היחס בין הילדים לכמות המטפלות. בגנים טובים, על כל ארבעה ילדים יש מטפלת עד גיל שלוש ובגילאים הגדולים יותר על כל שישה עד שבעה ילדים יש מטפלת. כמובן, רצוי שבכל גיל תהיה גננת שלמדה מהם הצרכים של כל גיל והיא בעלת תעודת הסמכה המאשרת זאת. חשוב לציין שעיצוב גן ילדים, צריך להתאים הן לילדים והן לעובדים, שהרי כולם שוהים במתחם זה בין שש לעשר שעות בכל יום.
נושא אחרון שהורים עובדים צריכים לשים בדגש, הנו כמות החופשות בגני הילדים. האם החופשות ארוכות כפי שקורה במשרד החינוך ובגני העירייה או שזה גן פרטי בו החופשות קצרות רק בחגים. וכמובן, באיזה תאריך בחודש אוגוסט הגן נסגר והאם יש קייטנות בחופשים הגדולים בתוספת תשלום, כמובן.
לסיכום, נושא בחירת גן ילדים הנו דבר מורכב. אנו ממליצים לראות לפחות חמישה גני ילדים באזור מגוריכם, לפני שתחליטו היכן ובאיזה גן ילדיכם יעביר את רוב היום.

שלום רב, שמי מיכל ואני מנכל חברת "מסטיק". אנו משווקים עבורכם מדבקות קיר שיעשו בביתכם או בעסק מהפיכה של שינוי אוירה בדרך הכי מהירה וקלה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב