דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה בין שמות דומיין, איחסון ומיתוג? 

מאת    [ 03/05/2012 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 2616 פעמים ]

אתר האינטרנט של העסק הוא אחד החלקים המרכזיים בתהליך השיווק האינטרנט של העסק. עיצוב האתר, הפונקציונליות שלו והמידע שיש בו, חיוניים ביותר להצלחה המתמשכת וארוכת הטווח של העסק. לכן, חשוב לשים לב למספר דברים חשובים כאשר מקימים אתר.

העסק שלכם חייב לבלוט בין המתחרים, ולבדל עצמו כאוטוריטה בתחומו, ושם דומיין ייחודי הכרחי ביותר לתהליך המיתוג של העסק ברשת האינטרנט. קל מאוד לרשום דומיין ייחודי שקל לזכור אותו, כיוון שרוב העסקים משתמשים בשם העסק שלהם או בקיצור שלו.

הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם חייבים לזכור את הדומיין ולהיות מסוגלים לגשת אליו בלי להתבלבל באיות שלו. העובדים שלכם צריכים להיות מסוגלים לפרסם אותו מפה לאוזן בקלות. העסק משתמש בדומיין בפרסום, כרטיסי ביקור, תהליכי שיווק שונים, ובמקרים רבים, זהו גם השם האמיתי של העסק.

לכן, נדרשת זהירות רבה בבחירת הדומיין לאתר האינטרנט של העסק, רישומו וניהולו. לעיתים קרובות מדי, בעלי עסקים לא מודעים לחשיבותו של תהליך זה. לרוב זה יכול לעשות את ההבדל בין מיתוג טוב ובין מיתוג מעולה.

במשך הזמן, הצרכים, הדרישות וחידוש הדומיין והאתר שלכם יכולים להשתנות. שירותי איחסון מסוימים יכולים לסייע לכם ולעסק שלכם לעלות על המסלול הנכון בכל הקשור לרישום הדומיין, העברתו לספק איחסון כזה או אחר והפחתת עלויות אחזקת האתר ורישום הדומיין.

ישנם בעלי עסקים החוששים, שאם יעבירו את הדומיין שלהם בין רשמי הדומיינים השונים, הם יאבדו אותו. הרשו לי להרגיע אתכם – לא כך הדבר! לרוב, מעבירים דומיין כאשר מעוניינים להחליף את רשם הדומיינים, לו משלמים בעת חידוש הדומיין. רוב ספקי האיחסון יוכלו גם לסייע בתהליך רישום הדומיין, כך שיהיה פשוט וחלק, ואתם תוכלו להתמקד בעסק שלכם.

למרות שתהליך העברת דומיין לרשם חדש דורש אישורים של הגרמים השונים המעורבים בתהליך, אין זה אומר שהוא גם יגרום לשינוי ספק האיחסון שלכם. לרוב, פרטי הדומיין לא משתנים בעת תהליך המעבר, אך בכל זאת חשוב מאוד לוודא שזה אכן המצב, כדי לא לאבד תנועה במהלך ההעברה.

במהלך חייו של אתר אינטרנט, לעיתים עולה הצורך לחפש ספק איחסון חדש, שיתאים יותר לצרכים הספציפיים של האתר. יתכן ותרצו ספק איחסון עם תמיכה טכנית טובה יותר, או שירותים המתאימים יותר לדרישות העסק שלכם. במקרה כזה, חשוב מאוד לעדכן את רשומות הדומיין (DNS) המופיעות בפרטי הדומיין שלכם, כדי שהלקוחות שלכם יוכלו להיכנס לאתר. רשומות הדומיין בעצם מגדירות לדפדפן של הגולש היכן למצוא את האתר, כאשר הגולש מקליד את הדומיין בשורת הכתובת של הדפדפן שלו.

עדכון רשומות הדומיין הוא נושא חשוב והכרחי. כפי שציינתי קודם, אותן רשומות מצביעות לספק האיחסון של האתר. ללא הפרטים הנכונים, הדפדפן לא יוכל להציג את האתר שלכם, ולקוחות פוטנציאלים לא יוכלו למצוא אותו, מה שעלול להיות הרסני במונחים של איבוד לידים ומכירות.

לפני שתעדכנו את רשומות הדומיין שלכם, כדאי מאוד שהאתר שלכם יוגדר במלואו ובצורה מושלמת בספק האיחסון. תוכלו ליצור גיבוי של האתר הקיים שלכם ולהעלות אותו לשרת האיחסון החדש. כאשר הכל מוגדר כמו שצריך, תוכלו לעדכן את רשומות הדומיין ברשם הדומיינים.

עדכון רשומות הדומיין הוא תהליך פשוט, המתבצע על ידי התחברות לניהול הדומיין ברשם הדומיינים שלכם ועדכון הרשומות עם הפרטים שקיבלתם מספק האיחסון שלכם. לאחר שינוי הרשומות, אחרי 24-72 שעות, הדומיין שלכם יצביע לספק האיחסון החדש שלכם.

למרות שישנם בעלי העסקים, אשר מחליפים ספק איחסון, וגם מעבירים הדומיין שלהם לרשם אחר ומעדכנים את רשומות הדומיין, אלו תהליכים עצמאיים שאינם בהכרח קשורים אחד לשני. למען האמת, רוב בעלי העסקים יעשו תהליך אחד ולא את השני, עד שיעלה הצורך לבצע גם את השני. זה בהחלט רעיון טוב לבחון ולהעריך את דרישות העסק באופן קבוע, וגם לבצע תחזית של הצרכים העסקיים שנה קדימה.

לבסוף, יש צורך לוודא שרשומות הדומיין נכונות, כדי שהאתר יהיה נגיש ופעיל. ה-DNS הוא למעשה מערכת היררכית לכל דבר שקשור לאינטרנט, כמו למשל אתר האינטרנט של העסק שלכם, או תיבות הדואר האלקטרוני שלו. במילים פשוטות, ה-DNS מתרגם דומיין קריא עבור בני אדם לכתובות אינטרנט קריאות על ידי מחשבים.

אם תקפידו להשתמש בשירות איחסון טוב, שיעזור לכם לבחור את הדומיין המתאים וגם למלא אחר דרישות כאלו ואחרות של רשם הדומיינים, האתר שלכם יהיה חלק בעל ערך רב בתהליך השיווק והמיתוג הכולל של העסק שלכם.

אם תעשו זאת נכון, העסק שלכם יוכל לקצור את פירותיו של שיווק ומיתוג אפקטיבים.

משווק אינטרנט ולא מצליח להתגבר על הקשיים הטכניים?לא מוצא את הידיים והרגליים בכל הקשור לאיחסון והקמת אתר?רוצה להתחיל לשווק את העסק שלך באינטרנט ולא יודע היכן להתחיל?
אני מזמין אותך לבקר באתר שלי ולמצוא את הפתרון הטכני הדרוש לך.
http://www.sitesuccess.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב