דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתר: ממומן או אורגני? 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1616 פעמים ]

כיום אתר אינטרנט הוא דבר הכרחי כבעלי עסק, אך גםה אתר המושקע ביותר לא יוכל להביא להגדלת הרווחים אם לא יהיו לו מבקרים. משום שמרבית הגולשים מגיעים לאתרים דרך מנועי החיפוש השונים, עלינו להתברג במקומות הבולטים ביותר לעין בתוצאות חיפוש אלו. הדרך המסורתית לכך היא שימוש ב"קידום אורגני", שמביא להעלאת הדירוג של האתר ובכך לשיפור המיקום שלו בתוצאות. אמנם זהו הליך חינמי, אך הוא דורש השקעה רבה וכתיבת מספר גדול של תכנים – ותוצאותיו נראות לעין לאחר פרק זמן ממושך יחסית, ולא תמיד יהוו יתרון מספק מול המתחרים. הדרך הטובה ביותר להביא להגדלת כמות הכניסות וכך להגדלת הרווחים מן האתר במהירות היא פתיחת קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל. תמורת תשלום, מנוע החיפוש ישלב את המודעות של האתר שלנו במקומות הבולטים ביותר לעין הגולש – במעלה העמוד, בצידיו או בין התוצאות האורגניות, כשהיתרון הגדול הוא שכל עוד לא התרחשה כניסה ממשית לאתר, לא נשלם: כלומר, גם אם הפרסומת שלנו הופיעה שוב ושוב אך מבקרים טרם לחצו על הלינק, לא נבזבז אגורה מיותרת, כך שהתקציב מנוצל באופן המקסימלי לטובתינו.

כיצד מנהלים קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל?

כל אחד יכול לפתוח משתמש בגוגל ולהתחיל בניהול קמפיין קידום אתרים ממומן. כמנהל קמפיין זה, השליטה בכל התהליך היא מלאה לחלוטין – החל מבחירת החיפושים שבהם נופיע (בחירת מילות המפתח הרלוונטיות לאתרינו), השעה שבהן יופיעו המודעות, תדירות הופעתן, אופן הניסוח, בחירה האם המודעה תוביל לעמוד הבית של האתר או לדף נחיתה ספציפי.. אך אלו שאלות שמאחוריהן שיקולים רבים וכבדי משקל, והן אלו שיכריעו האם הקמפיין שלנו ייכשל או יצליח – ומה תהיה מידת ההצלחה. אמנם גוגל מציע כלי ניתוח שונים, אך דרוש ידע וניסיון בתחום כדי להשתמש במידע הזה ואכן לייעל את התהליך – כך שעדיף לבחור בשירותיו של איש מקצוע מומחה, שניהל קמפיינים רבים, ויוכל להביא את התוצאות המקסימליות תמורת השקעת תקציב מינימלי, ולגרום לכך שאלו שילחצו על המודעות שלנו ושילמנו על ה"קליק" שלהם יהיו לקוחות פוטנציאליים, ולא רק כאלו שמתעניינים בתחום ומעוניינים לקרוא מידע. חברות לבניית אתרים רבות מציעות כיום עסקת חבילה הכוללת הקמה של אתר לצד שירותי קידום אתרים ממומן, מתוך הבנת החשיבות שבניהול קמפיין זה – אחרי הכל, אתר ללא קידום הוא אתר ללא גולשים – וכך כל ההשקעה והכסף הופכים לבזבוז.

 

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב