דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע צריך דפי הכנה לכיתה א' 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 1537 פעמים ]

אחת מהדרכים היעילות והמהנות ביותר לעזור לילדכם במעבר מהגן לעולם הלימודים בבית-הספר הינה השימוש הנכון בדפי הכנה לכיתה א'. המעבר של ילדיכם למערכת החינוך הינו מעבר לא קל בכלל הדורש הבנה, רכות ותמיכה נכונה. בשביל הילד, המעבר מהווה אתגר לא רק ברמה האינטלקטואלית – אתגר של למידה והתמודדות עם בנייה של חומר לימודי בשלבים מסודרים ומוכתבים מבחוץ, אלא גם התמודדות חברתית ורגשית גדולים. העומס הרב המונח על כתפי ילדיכם לפתע פתאום ביום אחד דורש מכם להיות ערניים ולרכוש כלים חדשים איתם תוכלו לעזור ולתמוך בהתמודדות היומיומית של ילדיכם עם העולם החדש והמופלא אליו הוא נכנס. אנו ממליצים לכל הורה השולח את ילדיו לכיתה א' לתת להם את הבסיס לתהליך עוד לפני כדי שיוכלו להגיע עם הכלים הדרושים ועם המיומנות הנדרשת כדי לעבור את האתגר ללא תחושות של כישלון, אובדן עצות, בלבול ולחץ, תחושות אשר יכולות לפגוע ברצון והיכולת של הילד להמשיך ולגדול בתוך המערכת ולהצליח, או אף להצטיין בה.

דפי הכנה לכיתה א' – מפגש בטוח עם הלימודים

דפי הכנה לכיתה א' הינם כלי ידוע ויעיל אשר עומד לרשותכם, ההורים, למען עזרה לילדיכם תוך בניית מיומנויות למידה ממקום בטוח. השימוש בדפי עזר יכול להיות פיתרון מוצלח ביותר להרבה מהקשיים שיכולים לעלות לילדיכם כשהוא עומד מול תוכנית לימודית ממוסדת. על ידי עבודה משותפת במקום הבטוח ביותר שלו – בבית, ועם הסביבה התומכת של המשפחה, אתם מעניקים לילד שלכם בסיס איתן וביטחון עצמי ביכולותיו. לאחר עבודה שכזו ממקום בו הילד בטוח ושליו, הוא זוכה להגיע לספסל הלימודים כשברשותו כלי אדיר של ניסיון חיים – שכן במקום לראות את הדפים והשאלות בפעם הראשונה בעודו מתמודד במקביל עם המקום החדש בו הוא נמצא על כל אתגריו – הוא יושב מול הדפים והאתגר שבהם עם הביטחון שרכש בבית. על רקע תחושת ביטחון זו יכול לצמוח הילד שלכם ולגדול לתוך המערכת ללא עיכובים מיותרים אשר היו עלולים לנבוע על אף נבונותו והאינטליגנציה הטבעית שבו.

מתוך הבנה של מהלך הדברים, ומתוך הצורך לעזור ולתת תמיכה לילד בהתמודדות הגדולה שנובעת מהשינוי החל בחייו - אנו ממליצים לכל הורה לתת לילד שלו את התמיכה הנדרשת על ידי שימוש בכלי עזר שונים ומגוונים. דפי ההכנה הינם כלי פשוט, אלגנטי ויעיל הנותנים מענה מדויק לצורך ברור.

דפי הכנה לכיתה א' – חיזוק הקשר והביטחון

יתרון נוסף לדפי ההכנה הללו הוא חיזוק הקשר, האמון והביטחון ביניכם לבין הילד שלכם. החוויה המשותפת הזו מדמה את החוויה אשר עומדת לפניו כשהוא ניצב מול שערי בית הספר החדש שלו. העובדה כי אתם חולקים חוויה לימודית משותפת – הורה עם ילד, יוצרת אצל הילד שלכם את התחושה האמיתית כי אתם חווים את התהליך ביחד, כשותפים. הוא לא עומד לבד מול הקשיים וההתמודדות הזו, אלא הוריו לצידו, עושים איתו את אותה העבודה ויודעים איפה הוא נמצא. יש לו יד תומכת ומדריכה, עזרה מבית ושותפות לחוויה. בשביל ילד מדובר בהבדל של שמיים וארץ, שכן ההורים הינם הקשר החזק והבטוח ביותר שלו, ועצם הבנייה המשותפת של חוויה לימודית עם הדמות ההורית נותנת לו כוח רב מהמקום הבטוח ביותר – אהבת הוריו. היתרון האדיר שאתם נותנים לילדכם מתבטא גם במישור של קשב וריכוז, כאשר הוא רגיל להקשיב וללמוד עוד לפני שהוא מגיע לשיעור מול המורה. החוויה הלימודית שאתם חווים יחדיו עם דפי הכנה לכיתה א' הינה ייחודית ובונה ומומלצת מאוד.

כנסו עכשיו לאתר הרשמי של "הכנה לכיתא א" וצפו בסרטון חובה של 4 דקות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב