דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בפריז יחד עם חופשת סקי - שילוב מנצח 

מאת    [ 01/05/2012 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 14285 פעמים ]

חופשה בפריז יחד עם חופשת סקי – שילוב מנצח

רבים מאיתנו יוצאים מדי שנה (או מדי כמה שנים) לחופשות סקי בעיירות הסקי הציוריות של אירופה, כאשר האתרים הממוקמים בהרי האלפים הצרפתיים נחשבים לא רק לפופולאריים במיוחד בקרב הגולשים הישראלים, אלא גם לכמה מהאתרים הטובים ביותר בעולם כולו. עבור ישראלים רבים, הבעיה עם חופשות הסקי החלומיות הללו היא המחיר הגבוה שלהן, אשר מונע מרבים מהם מלצאת לחופשות נוספות ולראות מקומות אחרים. עבור מי שמתוסכל מבעיה זו בדיוק, כדאי לחשוב על האפשרות המעניינת של שילוב חופשת הסקי עם טיול בן כמה ימים בפריז – ללא ספק יעד תיירותי מעניין ואטרקטיבי בפני עצמו.

 

טיסות לפריז במחירים אטרקטיביים להוזלת עלות החופשה

שילוב בין חופשת הסקי לבין ביקור בערים קרובות ומעניינות באותה מדינה מהווה אפשרות אטרקטיבית שיותר ויותר אנשים בוחרים לנסותה. ההיגיון עומד מאחורי טיול מסוג זה הוא כי מחיר הטיסה מהווה לרוב עלות עיקרית בחופשות רבות, לכן, אם ניתן לצאת לשני טיולים שונים באותה טיסה – למה לא?..

עבור מי שמעוניין לנסות ולהרכיב לעצמו חופשה המשלבת ביקור בפריז וכמה ימים טובים של סקי גם יחד, ניתן לנסות ולהרכיב את מרכיבי החופשה השונים לבד, במקום לרכוש חבילות סקי "מוכנות מראש", הכוללות לרוב בתוכן כבר את הטיסות, הנסיעות וכד'. כאשר מחפשים ומשווים מחירים באופן מעמיק, ניתן למצוא טיסות לפריז במחירים אטרקטיביים במיוחד, וכך להוזיל משמעותית את מחיר חופשת הסקי, כפי שהוא אמור היה להיות במידה והיינו רוכשים את החבילה המוכנה. כמובן שאופציה זו דורשת תכנון רב יותר מאשר רכישה של חבילת סקי מוכנה – עלינו למצוא ולרכוש טיסה לפריז (או ליעד אחר בצרפת הקרוב יחסית לאלפים..), להזמין בתי מלון בפריז ובית מלון בעיירת הסקי בה אנו מעוניינים לרכוש וכד'.

אך השילוב בין שני סוגי החופשות השונים בהחלט שווה את זה. האפשרות לראות קצת מצרפת ומפריז בנוסף לכמה ימי הגלישה החלומיים עליהם מפנטז כל חובב סקי או סנובורד מושבע, הופכת את כל החופשה למעניינת ומגוונת הרבה יותר. כך, ניתן לראות הרבה יותר מאשר רק את ההרים המושלגים בהם אנו גולשים בלבד...

למעשה באמצעות הזמנה פרטנית של מלון סקי ניתן להוזיל את העלויות של החופשת סקי באופן שסך עלות החופשה תוזל בעשרות אחוזים, שכן ראשית אנו מוזילים את הטיסה באמצעות הזמנה ישירה של טיסה לפריז, ושנית אנו נעזרים בצוות המתמחה בתחום של מלונות בפריז ומלונות בצרפת על מנת לאתר בדיוק את התאריכים המתאימים לצורך הזמנה של מלונות הן הפריז והן באיזורי חופשת הסקי בצרפת כך שהמחירים מוזלים בהרבה לעומת הזמנה של חבילה כוללת אשר מתבססת על קשרים של יוצרי החבילה עם מספר בודד של מלונות.

אתר parishotel.co.il  הוקם על ידי מדריך טיולים בפריז ומדריך למציאת מלון בפריז מזה שנים רבות. האתר כולל מסלולים רבים לטיול בפריז כמו גם הסדרים עם מספר מצומצם של בתי מלון והתמחות כללית בכל הנוגע לעיר פריז.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב