דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באמצעות מתקני תצוגה למוצרים וסטנדים לתצוגה - אגרסיביות לשמה 

מאת    [ 30/04/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2320 פעמים ]

עיצוב חנות ונקודות מכירה כולל מספר מרכיבים חשובים ביותר התלויים באופי המכירה, קהל הלקוחות, מיקום ושטח פנוי למסחר ועוד.

 

בחנות המוכרת פריטים מרובים ובדרך כלל קטנים כמו חנות לכלי כתיבה לצורך הדוגמא, אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון החלל המסחרי הינו בחירה של הסטנדים ומתקני התצוגה למוצרים אשר יוצבו בה

.

 

שימוש בסטנדים למוצרים יאפשרו מרווח תכנוני נרחב לעיצובה של החנות בהתאם לצרכים האמיתיים הנדרשים לביצוע ולקידום המכירות.

 

הצבת סטנדים בנקודת המכירה מאפשרת חסכון  בשטח מסחרי רב בחנות בעלת גודל מוגבל.

 

החלטתם לפתוח את העסק שתמיד רציתם - חנות בגדים בכיכר המדינה לדוגמא.

את חנות הבגדים החדשנית נרצה לעצב בשפתו של הלקוח. עיצוב שיתרום ויגביר את מכירותיה של החנות ותנועת הלקוחות אליה.

 

יש לצאת מתוך נקודת הנחה ברורה כיעיצוב החנות ישפיע רבות  על יעילות העבודה בחנות מחד, ועל יעילות המכירות מאידך.

 

כאשר החנות מעוצבת בצורה טובה הממצה במלואם את הפרמטרים האובייקטיביים הקיימים בה,  כל מוצרי החנות יקבלו חשיפה מליאה ללקוחות החנות.

 

עיצוב החנות מתחיל בהצבה של מוצרים על מדפים. הסדר כאן לא כל כך משנה (למרות שהוא גם חשוב) אלא הנגישות.

נגישות מרבית מחייבת שימוש שיטתי ב- סטנדים למוצרים בכל חלל החנות, החל מנקודת המכירה ועד למעברים ברשתות הקמעונאיות.

 

השימוש הגדול ביותר שנעשה  בסטנדים למוצרים ובו ניתן להבחין בקלות נעשה בפיצוציות. כמעט כל יצרן ומשווק מספק עם מוצריו סטנד מעוצב וממותג המיועד למשיכת תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי.

 

כמות המוצרים להם מיוצר סטנד ייעודי בפיצוציות הינו בלתי נתפס. רק בחנות ממוצעת לממכר טבק ודברי מתיקה ניתן להבחין בסטנדים לסיגריות, קופסאות שקופות לממתקים, מעמדי מסטיקים ומתקני קלפים ומדבקות.

 

קיים מגוון רחב של סטנדים למוצרים החל ממתקנים רצפתיים, שולחניים וכאלו המיועדים לתלייה.

 

החומרים מהם מיוצרים הסטנדים הינם רבים ותלויים בעיקר בצרכי הלקוח והמוצר. עץ ופרספקס ואף אלומיניום הינם חומרי גלם מקובלים ופופולאריים מאוד בתחום עייצוב ו- ייצור הסטנדים.

תהליך הפקתו של מתקן תצוגה חייב להתחיל בגיבוש הצרכים אותם הוא מיועד למלא, תקציב המשאבים העומד לרשותינו, רוח המוצר המשווק ואופיו, מורכבותו של הסטנד ומווגן בעלי המקצוע המעורבים בתהליך הפקתו.

לעיתים הרצון בחיסכון בכספים מאפיל על המטרה לשמה נועד, זאת בשל היעדר מקורות כספיים להפקתו. בחברות המותג הגדולות ישנם מקצועניים אשר יודעים מהי כמות המשאבים הכספיים אותה יש להפנות לצורך עיצובו וייצורו של הסטנד, ולעיתים ניתן אף להצליח גם תחת מגבלות תקציביות.

 

אריתה פרנקלין  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב