דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך קונים משקפי ראיה באינטרנט? 

מאת    [ 29/04/2012 ]

מילים במאמר: 720   [ נצפה 3258 פעמים ]

מי מאיתנו לא היה צריך להחליף זוג משקפיים בזמן האחרון? הראייה משתנה, המשקפיים כבר לא מתאימים, המסגרת התעקמה או שנשברה לגמרי.

כל זה טוב ויפה אולם הבעיה מתחילה בצורך ללכת לחנות המשקפיים, המדידה מול הלחצים של המוכר, ההצצות שלו מאחורי הגב והמחיר היקר שמשלמים בסוף הקנייה.

זה מכבר אנשים ברחבי העולם קונים משקפיים באינטרנט, לאחרונה חדרה גם לארץ צורת מכירת המשקפיים החדשה הזו. ישנם אתרים רבים בעולם המציעים מסגרות למשקפיים ומשקפי קריאה אותם בוחר הלקוח בהתאם להעדפותיו ולטעמו. קניית מסגרת בלבד או משקפי קריאה היא פעולה פשוטה מכיוון שהמוצר לא מיוצר בהתאם לצרכי הלקוח אלא פשוט מוכן והלקוח קונה אותו לפי העדפות של צבע וגודל.

קניית משקפי ראיה שיתאימו לצרכי העיניים שלכם זהו סיפור אחר. ברכישת משקפיים יש לוודא שהמרשם מתאים בדיוק למרשם העיניים שלכם, על המשקפיים להיות מיוצרים במיוחד בעבורכם. לכן כאשר באים לקנות משקפי ראיה באינטרנט יש לוודא קודם כל את הימצאותו של מרשם הראיה שלכם ברשותכם. על המרשם להיות מהשנתיים האחרונות (טווח הזמן בו בד"כ אין שינוי באיכות הראיה). אם אין בידכם מרשם אתם יכולים לגשת לסניף האופטיקה בו ביצעתם את הבדיקה האחרונה ולבקש מנציג המכירות העתק של המרשם שלכם. אם לא עשיתם בדיקה בזמן האחרון אז אתם צריכים ללכת לעשות כזו. המחיר של בדיקת ראיה הוא בממוצע 100 שקל. זה אולי נראה לא משתלם אבל אם חושבים על זה אז עדיף לעשות בדיקת ראיה ואז במשך שנתיים לרכוש משקפיים זולים באינטרנט מאשר ללכת לחנות כל פעם שצריכים משקפיים חדשות ולשלם כמו שמשלמים על 4 זוגות משקפיים שקונים באינטרנט.

המרשם הוא דף מודפס שעליו רשומים כל הפרטים על העיניים שלכם.

לאחר שיש בידכם מרשם  הגיע הזמן לגשת לאתר שמציע משקפי ראיה ולבחור מסגרת. בבחירת האתר יש לשים לב לכך שהמבחר של מסגרות הראיה יהיה רחב כמה שיותר ומגוון כדי שתוכלו למצוא זוג משקפיים שיתאים לטעמכם ככל האפשר. בנוסף, כמובן שיש לוודא האם הקנייה באתר היא קנייה בטוחה (דרך PayPal למשל) ולא לשכוח לברר האם האתר מוכר משקפיים בזול או שעושים על גבכם קופה (משקפיים בכלל הם מוצר שעושה רווח של מאות אחוזים, משקפיים באינטרנט בד"כ זולות יותר מכיוון שאין לחברות הוצאות על חנויות אחזקה ומשכורות מיותרות).

בבחירת המסגרת יש להתחשב בצורת המסגרת הרצויה- מסגרת מלאה, חצי מסגרת או ללא מסגרת. כמו כן יש לשים לב לצבע שמוצא חן בעיניכם ובנוסף לצורה המתאימה ביותר לצורת הפנים שלכם- למשל מסגרת אליפסית תרכך פנים שהם מרובעות. עוד נתון לבחירת המסגרת- שימו לב לגודל המסגרת, אם אתם רוצים להשקיע תמדדו את אורך המשקפיים שיש לכם כבר- חזית וידיות צדדיות וכך תבחרו משקפיים חדשות לפי גודל- גדול, בינוני או קטן.

לאחר שנבחרה מסגרת יש להזין את הפרטים של המרשם שלכם. וודאו שהעדשות מיוצרות במיוחד בשבילכם וע"פ פרטי המרשם שלכם. כל פרט שאתם מזינים במהלך רכישת המשקפיים חשוב לייצורם, הפרטים האלו הם שמתאימים את זוג משקפי הראיה שתקבלו במיוחד לעיניים שלכם. המרשם אולי נראה מסובך, אבל הוא ממש לא. פשוט כמה מספרים שמופיעים ליד כמה אותיות.

בואו ונבין כמה מהמושגים הכתובים בו:

O.D- עין ימין

O.S- עין שמאל

SPH- מספר

CIL- צילינדר

AXIS- זווית העין

P.D – מרחק בין אישונים

אלו הפרטים המופיעים בד"כ במרשם משקפיים כאשר ליד כל אחד מהם מופיע מספר שמבטא את צרכי ונתוני העיניים. באתר בו תרצו לרכוש משקפיים מן הסתם יהיה מדריך מפורט יותר ואם עדיין תסתבכו ניתן לשלוח לכתובת המייל של שירות הלקוחות את המרשם שלכם והם ימלאו אותו.

לאחר שמילאתם את כל פרטי המרשם (כולל נתון שנקרא "מרחק בין אישונים"- המרחק בין האישונים שלכם- פשוט, לא?) אתם מוכנים לבצע את ההזמנה של המשקפיים החדשים.

רוב האתרים שולחים את המשקפיים באריזה בטוחה ומוגנת בדואר. שימו לב שאתם מזינים את הכתובת בצורה טובה כי זו תהיה כתובת המשלוח. זמן המשלוח המצוי הוא שבועיים- שלוש, מכיוון שברוב המקרים המשקפיים מגיעים אליכם מהמפעל.

השלב האחרון הוא מילוי פרטי התשלום (שוב, ודאו שהקנייה מאובטחת בעדיפות לקנייה דרך מתווכי תשלום מוכרים כמו PayPal למשל). התשלום הסופי יהיה גבוה מהמחיר שהיה מצוין כמחיר של המסגרת מכיוון שעכשיו הוא כולל גם דמי משלוח וציפויים שונים לעדשות (בד"כ יש להוסיף כ 100 שקל על משלוח וציפויים). בסופו של דבר מחיר המשקפיים צריך להיות בין 100 ל400 ש"ח כולל הכל. כן, זה נכון, אותם המשקפיים שבחנות עולים יותר מ1000 ש"ח ניתן למצוא ב250 ש"ח באתרים הטובים.

זהו, רכשתם משקפי ראייה חדשות. נשאר רק לאחל שתמיד תסתכלו על העולם דרך משקפיים ורודות. בהצלחה!  

 

 

משקפי ניו יורק- משקפיים זולים באינטרנט. מסגרות ועדשות ראיה לבחירתך מתוך מגוון של יותר מ2000 משקפי ראיה שונים! התאמה מלאה למרשם המשקפיים שלך ובאיכות הגבוהה ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב