דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק השכלה גבוהה-היתרונות בפתיחת בלוג 

מאת    [ 27/04/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2047 פעמים ]

אחד הכלים באינטרנט בעלי הצמיחה המהירים, החזקים והיעילים ביותר בשיווק מקוון ברשת הוא בלוג. מוסד להשכלה גבוהה צריך בלוג וזאת בכדי שיוכל להיות המוסד המוביל בתחום שלו. סטודנטים פוטנציאלים כיום כבר לא מסתפקים בידיעונים, הם מעוניינים לקבל מידע נוסף על המוסד הם צריכים עוד משהו כדי לעזור להם לתמוך בהחלטות שלהם,כאן הבלוג יוכל לסייע לסטודנטים הפוטנציאלים לצמצם את אפשרויות הלימודים שלהם. סטודנטים פוטנציאלים מעוניינים לקבל מידע מכאלו שנראים כמוהם, חושבים כמוהם, מדברים כמוהם וחשוב יותר כאלו שהיו באותו מעמד לפני תחילת הלימודים. הסטודנטים הפוטנציאלים רוצים לדעת,מי הוא הסגל במוסד, מה הם(הסטודנטים הלומדים) חושבים עליהם, מה שעושה אותם מעניין?אילו סוגי פעילויות מציע המוסד,מה המומחיות האמתית של המוסד?והכי חשוב,מה היחס והאווירה היום יומי במוסד. בסופו של דבר סטודנטים פוטנציאלים רוצים למצוא מקום שבו יוכלו להשתלב ולהרגיש בבית.

יתרונות נוספים בפתיחת בלוג למוסד להשכלה גבוהה.

בונה מערכת יחסים: פתיחת בלוג למוסד מאפשר שיחה דו כיוונית שלא כמו באתרי האינטרנט או בחוברות המידע על המוסד, בבלוג יכולים המתעניינים להתחיל בדיון ואף להגיב.בדיוק כפי שלקוח מעוניין לרכוש מוצר מסויים, בסופו של דבר המתעניינים במוסד מעוניינים "לרכוש" מוצר שיש להם מבעוד מועד כמה שיותר מידע עליו. דרך הבלוג נוכל לגלות את החסמים/חששות של המתעניינים, נמצא פתרונות לשאלותיהם ונספק את האינפורמציה הדרושה. כאשר אתה בבלוג משתף את הידע שלך, אתה חולק את זה באופן חופשי,המתעניינים יוכלו לסמוך עליך. וכאשר יגיע הזמן שיצטרכו את המוצר או השירותים שהמוסד מציע, הם יבואו אליך ולא אל המתחרים שלך.

SEO (קידום אתרים): בלוג הוא מכרה זהב בשביל ה-SEO במידה ואתה מחפש מיקום טוב יותר בתוצאות מנועי החיפוש. הבלוג מספק את כל הדברים שמנועי חיפוש אוהבים: תוכן באופן קבוע, תנועה של גולשים, מילות מפתח, תוכן בעל קישורים נכנסים ויוצאים.

RSS - הבלוג יגדיר את המוסד כמאין סמכות - המוסד מעוניין לתת את המידע שלו בחינם. ו-RSS יאפשר למוסד לחלוק את הידע שלו עם אחרים, תוכל לעשות זאת על ידי שיתוף בידע הקשור למוסד הספציפי שלך או לתחום הרחב.

תנועה לאתר הבית של המוסד: בלוג מגדיל בצורה מדהימה את התנועה לאתר המוסד. בלוג איכותי ומעניין יביא גם להגדלת הערך של המוסד והגדלת תנועה לאתר האינטרנט.

חברתי- בלחיצה אחת בלבד תוכל לפרסם את הבלוג של המוסד למגוון פלטפורמות חברתיות.

זה חינם: בלוג יהווה עבור המוסד כלי נוסף, חופשי וחינמי להעברת חדשות או עדכונים על המוסד(שלא כמו בפרסום בעיתונות או באינטרנט) מלבד השיווק וקידום המוצרים של המוסד "שתי ציפורים במכה אחת".

לסיכומו של עניין היום שלא כמו בשנים קודמות, לסטודנטים פוטנציאלים ישנם דרכים רבות מאי פעם להשיג מידע על המוסד בו ירצו ללמוד, ועל כן אנו צריכים למצוא דרכים יותר יצירתיות, כדי לספק התוכן הטוב ביותר שלנו אליהם. Google+

מאת יריב מיס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב