דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא לכולם מתאימה דיאטת בזק אז למי כן? 

מאת    [ 26/04/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1596 פעמים ]

דיאטה מהירה היא מושג אמביוולנטי במידה רבה. עבור רבים, מושג זה נשמע כמו פנטזיה בלתי מושגת, מעין חזון אחרית הימים. מן הצד השני, רבים מאמינים כי מדובר בשיטה אפקטיבית ומוצלחת להורדת משקל במהירות. בדומה למושגים דומים אשר מובילים לדעות קוטביות, התשובה היא איפשהו באמצע. קיימות דיאטות מהירות מסוגים שונים. בבואנו לבחור דיאטה מהירה, חשוב לנו לעמוד על כל דיאטה בפני עצמה, באופן ספציפי. קיימות שיטות טובות ויותר ושיטות טובות פחות. התפקיד שלנו הוא להבחין ביניהן.

דיאטת בזק – לא לכל אחד

יחד עם זאת, חשוב לדעת כי דיאטה מהירה היא לא דיאטה שמתאימה לכל אחד. בשל העובדה שבמהלך דיאטה מהירה אנו מורידים כמות גדולה של קילוגרמים בזמן קצר, דיאטות אלו מתאימות רק לקבוצות מסוימות של אנשים אשר מסוגלים לעמוד בשינויים אלו מן הצד האחד, וזקוקים להם מן הצד השני.

דיאטת חלבונים לדוגמא, היא שיטת דיאטה מהירה בה אנו נמנעים מאכילת פחמימות, ואוכלים רק חלבונים וירקות. דיאטה מסוג זה יכולה להתאים לאנשים צעירים ובריאים, אשר יכולים לעמוד במחסור בפחמימות בטווח הקצר. נוסף על כך, מדובר בדיאטה אשר אורכת זמן קצר בלבד ולא יכולה לשמש כאורח חיים קבוע. סוג אחר של דיאטה מהירה הוא דיאטת פחמימות אשר בה כמות הפחמימה כגון לחם מהווה את עיקר התפריט מצב אשר יוצר צורך של הגוף בחלבונים אשר לא ניתנים מהמזון ומאלצים את הגוף למלא את החסרים על ידי פירוק שכבת השומן והחלבון. דיאטות זו מתאימה לאנשים בריאים. אנשים אשר סובלים מסוכרת לדוגמא, לא יכולים להשתמש בשיטת דיאטה זו.

דיאטה חייבת להיות מותאמת לפי אורח חיי המרזה וההיסטוריה הרפואית שלו ולכן יש להפקיד את התאמת הדיאטה באיש מקצוע אשר יכול להרכיב תפריט המשכלל את כל הגורמים הרלוונטים.

דיאטות בזק לאנשים בריאים וצעירים

כפי שניתן להבין, דיאטות מהירות הן דיאטות אשר מותאמות לאנשים בריאים וצעירים. דיאטות מהירות רבות מתבססות על שינוי מרחיק לכת באורח החיים המוכר לנו. לכן, לפני שימוש בדיאטה כזו או אחרת, חשוב לבדוק תחילה האם גופינו יכול לעמוד בשינויים הכרוכים בה. חשוב להתייעץ עם רופאים ותזונאים לפני בחירה בדיאטת בזק כזו או אחרת.

אבי מייזלס, נטורופת מוסמך ובוגר בית הספר לרפואה משלימה ע"ש זנבר. אבי מייזלס, בעל תואר N.D מאוניברסיטת ברנדין (פלורידה, ארה"ב)מייזלס דיאט, הינה רשת מרפאות ייחודיות להרזיה ולפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לחיטוב ועיצוב הגוף, הפועלת מזה כ-20 שנה.
רשת מייזלס דיאט משלבת דיאטה נטורופתית ייחודית המתבססת על מיטב המחקרים המובילים בעולם בתחום, בשילוב תוספי תזונה אשר מאפשרים הרזיה מהירה וקלה בפיקוח מקצועי צמוד.
 

מייזלס דיאט, הינה רשת מרפאות ייחודיות להרזיה ולפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לחיטוב ועיצוב הגוף, הפועלת מזה כ-20 שנה.רשת מייזלס דיאט משלבת דיאטה נטורופתית ייחודית המתבססת על מיטב המחקרים המובילים בעולם בתחום, בשילוב תוספי תזונה אשר מאפשרים הרזיה מהירה וקלה בפיקוח מקצועי צמוד.
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב