דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


VPS - שרת וירטואלי 

מאת    [ 25/04/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1715 פעמים ]

מה זה VPS?

שרת וירטואלי פתרון חלופי לשרת פיסי הכולל יתרונות רבים המאפשרים הקמה מיידית, גמישות מלאה למשאבים וביטול הצורך בהשקעות ועלויות תחזוקה גבוהות. כאשר לוקחים שרת פיסי (חומרה) ומחלקים אותו בחלוקה לוגית לשרתים וירטואלים נבנות לנו סביבות עבודה נפרדות. כל שרת יכול לנהל מערכת הפעלה עצמאית משלו, ולכל שרת שמורים משאבים נפרדים. וירטואליזציה היא למעשה טכנולוגיה המאפשרת לקחת שרת פיסי אחר ולחלק אותו למספר שרתים וירטואליים. כך יכולים לשבת באותה מכונה מספר מכונות שונות, לכל אחת מערכת הפעלה שונה, ייעוד שונה ומשאבים שונים. VPS אחד יכול להיות שרת דואר ו VPS שני יכול להיות מכונת פיתוח או שרת לאירוח אתרים.

ספק מחשוב ענן? כל אחד יכול?

מחשוב ענן הוא באז גדול, כולם מדברים על מחשוב ענן, מעטים באמת מבינים את המשמעות, הרגישות, והיכולות. כמעט מידי יום צץ בישראל "ספק" מחשוב ענן חדש. כיצד תבחרו היכן לנהל את השרתים שלכם? "הנייר סופג הכל" מאחורי אתר אינטרנט מרשים המספר על חברה מקצועית ורצינית, המחזיקה בשרתים המתקדמים ביותר, ב"הון אנושי" המוביל בישראל, מרכז תמיכה 24/7 ומגוון לקוחות מהשורה הראשונה תמצאו חברה של 1-3 אנשים, בלי משרד, בלי ותק, המספקים שירותים במקרה הטוב כמפיצי משנה של ספקים מחו"ל (ביצועים נמוכים משמעותית)  במקרה הרע, על שרתים ישנים עם ביצועים נמוכים ורמת יציבות מפוקפקת.
רוצים לדעת איך לבחור ספק מחשוב ענן?

אירוח בישראל או בחו"ל

לקוחות רבים מבקשים לדעת היכן עדיף לארח את השרת, בישראל או בחו"ל? המענה לשאלה פשוט מאוד, מיקום השרת תלוי ב-2 פרמטרים: מיקום הלקוחות המשתמשים בשרת. רמת התמיכה הנדרשת לשרת.
ביצועי השרת תלויים בפרמטרים רבים שקשורים לספק, פרמטר אחד אינו בשליטת הספק ו/או הלקוח:


    • מרחק פיסי. הגישה לשרת מבוצעת באמצעות רשת האינטרנט וככל שהמרחק גדול יותר מהירות התגובה תיהיה איטית יותר. לא משנה כמה המחשב שלכם מהיר או חיבור האינטרנט שלכם. אם השרת נועל לשרת לקוחות בישראל אז יש משמעות דרמתית בביצועים בין אירוח בישראל או בחו"ל. בדיקת מהירות פשוטה מול חוות שרתים בישראל למול חוות בחו"ל תראה לכם מיידית עד כמה ההבדל דרמתי.
    • תמיכה טכנית
    תקשורת טובה עם ספק אירוח השרתים היא הבסיס לטיפול מהיר במקרים של תקלות או שדרוגים. אם לקחתם אירוח שרת אצל ספק הכי מקצועי בצרפת ואתם לא דוברי צרפתית כשפת אם זה מתכון בטוח לבעיות. לא משנה כמה הספק גדול ומקצועי אם אין עם מי לדבר כשיש תקלה כל יתרונות הספק בטלים. במקרים מורכבים נדרשת האפשרות להפגש עם הספק פיסית, ולהגיע לחוות השרתים כדי להתמודד עם בעיות מורכבות. אף אחד לא רוצה להגיע למצב של מערכת מבצעית שאינה זמינה ואיזה ספק מרוחק שמעולם לא נפגשתם איתו אומר מבטיח לכם שהנושא בטיפול. עבודה עם ספק שדובר את שפת האם שלך ומכיר את המנטליות של הלקוחות שלך בעלת משקל רב

 

RedX פתרונות מחשוב חכמים  www.RedX.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב