דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים: התאמת קו מוצרי השיווק של החברה 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2159 פעמים ]

בין אם חברתכם חדשה, ובין אם קיימת מספר שנים, סביר להניח שכבר התנסיתם בעבר בהפקת מוצרי דפוס שונים שנועדו לסייע לשיווק חברתכם. בין מוצרים אלו נכללים כרטיסי הביקור הישנים והטובים, נייר משרדי, פנקסים, עטים, מעטפות ופולדרים. סביר גם להניח ששיניתם מספר פעמים את עיצובם של הפריטים שהזמנתם. עוד יותר סביר להניח שבידיכם כיום מספר מוצרי דפוס עם עיצובים שונים, השייכים כולם לחברה אחת.

כשאתם מעוניינים לפרסם את חברתכם, אחד הכללים החשובים ביותר לנקוט לפיהם הוא לדאוג לפס עיצוב אחיד. תארו לעצמכם שכל אחד מעובדיכם היה מבטיח משהו אחר ללקוחותיו. המצב היה יוצר תדמית לא רצינית, בלתי עקבית, כאילו חברתכם אינה מתואמת וכל עובד לעצמו. הדבר נכון גם למוצרי הדפוס בכלל ולפרטים קטנים כמו פולדרים בפרט בהם אתם עושים שימוש.

חשיבותם של מוצרי הדפוס

מוצרי דפוס הן כלי נהדר לפרסום בעולם שבו מחיר הפרסום הקונבנציונאלי גבוה, וסמלילים רבים מציפים את עיניי הצופים. כל מפגש קטן של לקוח פוטנציאלי עם הסמליל של חברתכם יכול להעלות בזיכרונו את השירות שחברתכם העניקה עבורו. כדאי כבר היום להחליט על קו העיצוב שישמש אתכם למשך שלוש השנים הקרובות לפחות. וכיצד תוכלו להחליט על קו עיצוב זה?

בניית קו עיצוב אחיד

ראשית, בדקו מהי דעתם של העובדים והלקוחות על חברתכם כיום. ערכו סקר קטן בנושא, וסביר להניח שתידהמו מהתוצאות. התוצאות תסייענה לכם להחליט כיצד תרצו לשנות את קו העיצוב וכיצד תרצו שהוא יראה בעתיד. על קו העיצוב שלכם להעביר מסר מאוד מסוים. החברות הגדולות וגדולי המיתוג, אף עושים שימוש כיום בסמלים וסממנים בעלי קונוטציה רגשית, אליה יוכלו לקוחותיכם להתחבר. תוצאת המיתוג הטובה ביותר מתקבלת כאשר את הלקוח שלכם יציפו רגשות מסוימים כשייפגש עם הסמל. בשלב הבא, אנו אף ממליצים לשכור את שירותיו של גרפיקאי מנוסה, כזה שיוכל לתרגם את רעיונכם לכדי יצירה של ממש. זכרו לבנות מספר תבניות בעזרת הגרפיקאי, עבור כל אחד ממוצרי הדפוס. 

השלב הבא הוא הניסוי והטעייה. נסו להדפיס כמה פולדרים – כלי נהדר להצגת חברתכם. פולדרים עסקיים ישמשו את לקוחותיכם עבור סידור המסמכים הקשורים לעסקאות בינם לבין חברתכם, יגנו עליהם ויגרמו לו לחשוב על חברתכם בכל פעם שיצפה בהם. בנוסף, עלות פולדרים עסקיים אינה גבוהה, במיוחד בשל הטכנולוגיה הקיימת ליצורם וההדפסה עליהם. לאחר שתנסו את קו העיצוב החדש שלכם על פולדרים, כדאי לבחון את תגובותיהם של הלקוחות ועובדיכם, ולהחליט לגבי המשך הקו בהתאם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב