דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעטפות: הדיוור ואופיו ככלי שיווקי אדיר 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2182 פעמים ]

עם הגדלת היצע שטח הפרסום הקונבנציונאלי בטלוויזיות, ברדיו, במודעות ובעיתונים, גדל גם מחירו. חברות רבות, במיוחד אלה המתחילות את דרכן, מתקשות למצוא דרכים טובות לפרסם את שירותיהן, ובכך מפסידות לקוחות פוטנציאלים. הנוסחה בעולם המכירות פשוטה – ככל שיותר אנשים יכירו את חברתכם ואת השירות אותו היא מציעה, כך יגדל קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלה. משם, הדרך פשוטה יותר.

פרסום - אפשר גם אחרת

אנו מעודדים אתכם לחשוב בצורה יצירתית בכל הקשור לפרסום. פרסום נעשה בכל עת. המוח האנושי נתקל בגירויים רבים במהלך היום ונאלץ לספוג מידע רב. בסופו של יום, הוא יזכור בטווח הקצר רק את המידע שעניין אותו, או תפס את עינו בצורה מיוחדת. חשבו על בירת צרפת, פריז, מהו הדבר הראשון שעולה לראשכם? אכן, מגדל האייפל – סמלה המיתוגי של העיר. חשבו על ירושלים. הכותל ומסגד אל-אקצה? אכן. כך גם חברתכם יכולה לעשות שימוש פשוט באפשרויות זולות העומדות לרשותה, על-מנת ליצור קשר בין סמל לחשיבה. מטרתכם היא לגרום לקהל הרחב לזהות את הסמליל של חברתכם בין אלפי הסמלילים המציפים את ראשו בכל יום, וליצר קונוטציה חיובית עבורו.

אחת הדרכים לפרסום, בהן חברות רבות עושות כיום שימוש הוא הדיוור. הדיוור, או רשימת התפוצה, הוא רשימת כתובות של אנשים. מספר חברות דיוור קיימות כיום בשוק הרחב, ומטרתן לאסוף פרטים ומידע על אנשים שונים, בחלוקה למספר קטגוריות, ביניהן קהל יעד, ובכך לשרת חברות אחרות שמעוניינות לדוור את שירותם עבור אנשים אלו. חברות שדלנות תתעניינה למשל בדיוור חומריהן לחברי הכנסת. גם רשימות הדיוור הללו קיימות. לכל חברה נמליץ להתחיל ולהקים מאגר דיוור משלהן, שיסייע, בין היתר, בשימור לקוחותיהם הקיימים.

מעטפות ככלי פרסומי חזק

ואם תבחרו לשלוח לרשימת הדיוור שלכם מכתבים, על-מנת ליצור הרגשה של השקעה אישית, מעטפות תהיינה כלי שחשוב לעשות בו שימוש. מעטפות שומרות על פרטיות המכתב הנמצא בתוכן, ומהוות שער עבור הכניסה לעולם חברתכם. בנוסף, הן יוצרות אפקט הפתעה מעולה, בדיוק כמו מתנה טובה העטופה ביופייה.

אם תבחרו לעשות שימוש במעטפות, חשוב להשקיע בהדפסן. קוראי מכתבים רבים קורעים המעטפה וזורקים אותה מיד לפח, מאחר שאינה מעניינת או מושכת את העין. על המעטפה שלכם להיות מושכת, כך שתבלוט בתוך ערימת הדואר של הלקוח. כיום חברות רבות המציעות ייצור של מעטפות לעסקים, בהתאם לדרישותיכם. על מעטפות לעסקים נהוג להדפיס את סמליל החברה, הסיסמה המיוחדת לה ופרטים נוספים ליצירת קשר, מעבר לשאר הדברים שיגרמו למשיכת העין של הלקוח הפוטנציאלי. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב