דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת ביטוח חוסכת הרבה 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2404 פעמים ]

אמת היא כי כולנו חושבים את עצמנו צעירים, אנרגטיים ובתור אנשים שכלום לא יוכל לשבור אותם, אך אומנם כך הם פני הדברים? ניסיון החיים מוכיח כי לצערנו תאונות קורות כל הזמן ובכל מקום, והן עלולות לקרות לאנשים מבוגרים אך גם לאנשים צעירים, בין אם מדובר בבן אדם שבדרך כלל הוא זהיר ובין אם לא. אם כך, האם אין שום דבר שנוכל לעשות כדי להגן על עצמנו? המשתמע מכך הוא כי הכל זה עניין של גורל? העובדה היא, כי גם אם מדובר רק על עניין של גורל, הרי שנוכל בכל זאת לעשות מספר דברים כדי לדאוג לכך שגם במקרה, לא עלינו, של תאונה, לפחות מבחינה כלכלית החיים שלנו לא יעברו טלטלה גדולה ומשמעותית.

ביטוח זה עניין חשוב

רוב האנשים מתקשים לדמיין את המשמעות שיכולה להיות לביטוח, בין אם מדובר על ביטוח חיים, ביטוח בריאות או ביטוח לרכב כגון ביטוח חובה, וזאת כיוון שכשאדם הוא בן שלושים, קשה לו לדמיין איך ייראו חייו בגיל שישים. ביטוח בריאות הוא הוצאה לא קטנה ולכן הרבה מאוד אנשים מעדיפים להתעלם מהאופציה הזאת, ולדחות את עשיית הביטוח לשלב מאוחר יותר בחיים, אך אין בכך היגיון. ביטוח בריאות יכול להיות שימושי בכל הגילאים, בדיוק כיוון שתאונות עלולות לקרות לנו בכל הגילאים, ולא אנחנו נוכל לקבוע מתי יהיה לנו צורך בביטוח. במסגרתו של ביטוח הבריאות נוכל להיות רגועים כי גם אם קרתה לנו תאונה, לא עלינו, אשר פגעה ביכולת שלנו לפרנס את עצמנו, הרי שהביטוח יעזור לכך שמצבנו הכלכלי לא יפגע.

מחירים לא זהים

כל סוכנות ביטוח יכולה לתת ללקוחות שלה חבילות שונות של ביטוחים, אשר כוללות תנאים שונים, וכמובן שכתוצאה מכך משתנה גם המחיר. כדי להיות בטוחים שאתם נרשמים לשירותיה של סוכנות ביטוח טובה, רצוי שתעשו השוואת ביטוח לפני שתתחייבו, גם אם מדובר על עבודה לא קלה. עובדה היא כי רובנו עושים את רוב סוגי הביטוחים הקיימים, ועובדה היא כי אנחנו משלמים על כך מאות שקלים בכל חודש. אם נעשה השוואת ביטוח לפני שנחתום, הדבר עשוי לעזור לנו, כיוון שנוכל לבחור בחברת הביטוח שתציע לנו את החבילה הטובה ביותר. צריך לומר את האמת, כאשר באים להשוות מחירים, מדובר על עבודה מורכבת הדורשת סבלנות רבה, אך שכרה בצידה. אם תתקשרו מספר פעמים לסוכן הביטוח שלכם, ותספרו לו על הצעות נגדיות שקיבלתם, סביר כי יוריד את מחיר הצעתו, וההפרש במחיר יוכל להפתיע גם אתכם...

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב