דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות נישואין מעוצבות: 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2297 פעמים ]

טבעות נישואין מעוצבות – בחירת טבעת

 

החלטה של בני זוג להתחתן היא החלטה משמעותית ולא קלה במהלך החיים של בני הזוג. כל ההכנות ליום הנישואין הן הכנות קשות תובעניות ומורכבות. אבל ,מאידך, יש בהם רגעים רבים מענגים מאוד- אחד הרגעים היותר נעימים ורגשיים הוא הרגע בו בוחרים טבעת נישואין לכלה. המחשבה והדמיון עובדים שעות נוספות כאשר בעת רכישת טבעות נישואין מעוצבות תראינה הכלות בעיני רוחן את החתנים עונדים את טבעת הנישואין על אצבען במהלך הטקס. ואם הטבעת שיענדו תהיינה טבעות נישואין מעוצבות, שהן בחרו משלל דוגמאות של טבעות נישואין מעוצבות הרי הריגוש יהיה עוד יותר גדול.

 

בחירת טבעות נישואין מעוצבות

כל הנשים בכלל והכלות בפרט רוצות טבעות נישואין מיוחדות ושונות. הן רוצות לבחור טבעות נישואין מעוצבות מיוחדות שיוצרו רק עבורן. הצורך לענידת טבעות נישואין מעוצבות הוא צורך נפשי עמוק ההולם את מעמד החופה. לכן כלות רבות לא יסתפקו בטעות נישואין פשוטות אלא ילכו לכתת רגליים בחנויות המתאימות מתוך המגמה הברורה והנחרצת לרכוש לעצמן טבעות נישואין מעוצבות. נכון הוא שהן עולות יותר כסף אבל המעמד מחייב ולפעמים תוספת התשלום עבורן מצדיק את ההשקעה. חשוב לזכור שטבעות נישואין מעוצבות מלוות את האישה במשך כל שנות חייה. הוא אחד האביזרים היחידים למעשה שנשאר מטקס הנישואין. רוב האביזרים האחרים נעלמים מיד לאחר החתונה או מאופסנים באחד מארונות הבית.

 

איפה לבחור

תכשיטנים רבים וחנויות תכשיטים רבים מציגים ליין שלם ורבגוני של טבעות נישואין מעוצבות. הכלה יכולה לבחור בטבעת מוכנה, אם היא הולמת את אצבעה. או לבחור בטבעת מתוך שלל קטלוגים שנמצאים. היא יכולה גם להזמין טבעות נישואין מעוצבות על פי מפרט שלה. הטבעת יכולה להיעשות ממתכות יקרות כמו זהב לסוגיו השונים כסף ועוד. הטבעת יכולה להיות גם משובצת באבני חן (אלא שבדרך כלל נהוג לשבץ את אבני החן לאחר טקס החופה בגלל נושא הצניעות). טבעות נישואין מעוצבות יכולות להיות מעוטרות בדוגמאות רבות ובסוגי חריטה שונים. כל אחת לפי הטעם והבחירה של שני בני הזוג. מה שחשוב הוא שברגע המאושר בחייה תענוד הכלה את הטבעת שהיא הכי מתחברת אליה ושתעניק לה את התחושה הטובה של אישה נשואה ומאושרת.

 

החלטת שני בני הזוג להינשא היא החלטה חשובה ומשמעותית ביותר בחייו. החלטה כזאת לוקחים ברוב המקרים פעם אחת או פעמיים בחיים. הפעם הראשונה היא החשובה ביותר, ההכנות לחתונה הן הכנות תובעניות מאוד וכרוכות בהרבה מאמץ פיזי ונפשי. צריך לקבל הרבה החלטות בפרק זמן קצר יחסית. אחת ההחלטות היותר נעימות ומהנות היא ההחלטה על בחירת טבעת נישואין לכלה. הכלות רוצות שטבעות הנישואין שלהן יהיו כמה שיותר ייחודיות. טבעות נישואין מעוצבות באות לענות בדיוק על הצורך הזה. טבעות נישואין מעוצבות ילוו את הכלות והנשים משך כל שנות נישואיהן, הן הסמל הייחודי של מוסד הנישואין. טבעות נישואין מעוצבות מפרידות בין המצב הקודם של רווקות למצב הנישואין.

    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב