דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אולם אירועים-כבר לא מה שחשבתם ! 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2078 פעמים ]

אולם אירועים ניתפש עד לא מזמן כמשהו מיושן עם טעם של פעם אך לא עוד.יותר ויותר אולמות אירועים שינו לאחרונה את פניהם והפכו למקום אירועים אקסלוסיבי,מעוצב בקפידה הנותן תחושה יוקרה,סטייל ואוירה.

זוכרים את הימים בהם כל האירועים נערכו באולמות סגורים ונוצצים? זוכרים את רחוב המסגר בו היו זה לצד זה עשרות אולמות שבהן נחגגו מאות ואלפי אירועים החל באירועים פרטיים ועד לחתונות מפוארות.

אט אט הלכו גני האירועים ותפשו את מקום האולמות המקום המועדף לאירוע שלנו. הקירבה לטבע,המרחבים והעיצוב נתנו אוירהשונה ממה שהכרנו והפכו לאופציה המועדפת על רבים מאיתנו.

ושוב..חלפו השנים ואולמות אירועים חוזרים שוב לאופנה,כמו גל טרנד שכזה המחזיר אותנו מצד אחד לתקופה של פעם אך עם שידרוג מדהים המותאם לזמנים העכשוים ובעצם יוצר אפשרות להנות מכל העולמות...או יותר נכון מכל האולמות בעצם כמו "ללכת עם ולהרגיש בלי" כלומר היום כשמגיעים לאולם אירועים שמכבד את עצמו אנו יכולים להנות ממקום סגןר שאינו חשוף לפגעי הטבע,רוחות,גשם וכו ויכול לתת בכל מזג אויר ןמצד שני בעלי האולמות השכילו להבין שניתן עם השקעה רבה (גם תקציבית וגם בשינוי הגישה) ליצור בתןך האולם מעין תחושהב של גן אירועים בעזרת עיצוב חדשני,תשומת לב לפרטים,ריהוט,איבזור ותפאורה.

אז יותר ויותר אנשים חוזרים אל האופציה הישנה והטובה של אולם אירועים משודרג כאופציה הטובה ביותר הנותנת פתרון מלא הן לתחום העיצוב והן לתחום העונתיות של גני האירועים.

כמובן שמלבד אולם האירועים עצמו חשוב גם המיקום שלו, לדוגמא אולם אירועים בתל אביב יכול להוות יתרון עצום לכל הלקוחות שגרים בעיר ובכך חוסכים הן זמן הגעה,עמידה בפקקים ממושכים,נוחות וחסכון כספי.

מרבית אולמות האירועים השכילו להבין ולהציע לקהל החוגגים את החבילה הטובה ביותר בהתאם לתקציבם ויכולתם. כמו כן חשוב להדגיש כי באולמות אירועים רבים מחזיקים מעצבים צמודים הקשובים לכל בקשה,אף אם מוזרה,של הלקוח על מנת להגשים עבורו את החלום האישי שלו וכך הלקוח מקבל אירוע התפור בדיוק על מידותיו כשהאולם לובש בכל אירוע צורה שונה ויוצר מעין עולם שונה של חוויות.

מרבית אולמות האירועים יכולים גם לתת פתרון מלא למיגוון רחב של אירועים בינהם אולם כנסים,אולם לבר/בת מצווה, אירועים עיסקיים,אולם לאירועי חברה ואולם לאירועים פרטיים.

אז אם לא הפנמתם או לא עליתם על הטרנד החדש של אולמות אירועים מעוצבים אתם מפסידים בגדול. היכנסו לאולם אירועים חדשני בסמוך למקום מגורכם וקבלו את הפתעת חייכם. אולם אירועיםלא מה שחשבתם !

 

אקסודיה- אולם אירועים מושלם לכל אירוע


באולמי אקסודיה מגוון אולמות אירועים -אולם לבר/בת מצווה,אולם לכנסים ואלם לחתונות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב