דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיסויים לאייפד הם הדבר שיחסוך לכם מאות שקלים 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 1712 פעמים ]

האייפד 3 הוכרז כבר לפני חודשיים ומהר מאוד הצליח לזכות בתואר מחשב הטאבלט הטוב בעולם, אין צל של ספק שאכן האייפד 3 הוא טאבלט מרשים ומפתיע שמעבר להיותו מחשב הלוח הנמכר והטוב בעולם הצליח האייפד 3 להפתיע בעיקר עקב איכות המסך המדהימה שנכון להיום אין אף חברה או מתחרה ראוי שמסוגלים לעמוד באיכות המסך של האייפד 3, לשמחתנו חברת איי דיגיטל תערוך הפנינג חגיגי ביום שישי הקרוב בו היא תשיק את האייפד החדש וחשוב לנו להסביר לכם שמעבר לקניית האייפד החדש חשוב מאוד לקחת בחשבון את חשיבותו של ה כיסוי לאייפד 3

מכשירי אפל אומנם יוקרתיים, איכותיים אך עדינים ועלולים להסדק די מהר

כאחד שאפשר לומר עליו "מכור למוצרי אפל" מצאתי חסרון אחד בולט בשימוש לצד האייפד החדש, מסך עדין שנוטה להישבר די בקלות, כמובן שעקב נטיית של המסך להיסדק די מהר חשוב מאוד להגן עליו בכל הדרכים האפשריות כאשר הדרך הבולטת היא מגן מסך לאייפד 3  וקניית כיסוי לאייפד 3, למי שלא שם לב באייפד החדש ישנה בליטה של כ 2 מ"מ מגובה המסגרת מה שאומר שמסך האייפד 3 עדין עוד יותר מקודמיו ולכן השימוש באייפד 3 מצריך מאיתנו לחשוב קודם כל על ההגנה. 

כיסויים לאייפד 3 - על מה לא צריך להתפשר בקניית כיסוי לאייפד 3

נכון, כיסוי לאייפד 3 אנחנו חייבים לקנות אך איך באמת אפשר לבחור את הטוב ביותר? במהלך בחירתנו יש לשים לב למספר דברים כאשר החשובים מבינהם הם: יכולת ההגנה על האייפד, נוחות עבודה ומחיר מתאים.

1. מחיר כיסוי לאייפד 3 - לפני הכל חשוב מאוד להגיע לחנות עם תקציב מסויים, במידה ולא תחשבו על נתון זה תוכלו להגיע למצב בו תשקיעו סכום גבוה בהרבה ממה שאתם באמת רוצים להשקיע, חשוב לציין שכיסוי לאייפד 3 באיכות טובה שיתן לכם את מרבית הפתרונות עולה לא מעט ( בין 149-299 ש"ח) ולכן מאוד חשוב להקציב סכום עבור הרכישה.

2.הגנת כיסוי לאייפד 3 - כיסויים לאייפד 3 יש לא מעט אך רבים מהם לא באמת מספקים את הצורך החשוב ביותר וזה כמובן ההגנה על האייפד החדש, חשוב לבחור כיסוי לאייפד 3 שמעבר להכל ישמור על האייפד בצורה הטובה ביותר שגם במצב שהילד מפיל את האייפד או שהאייפד החליק לכם מהיד הדאגה שלכם תהיה קטנה, לרוב ההגנה הטובה ביותר היא זו העוטפת את האייפד 3 מכל צדדיו (מלבד חורים לשקעים), כמובן שבהלך העבודה יהיה אפשר להגיע בחופשיות למסך, חובה עליכם להבין שקניית כיסוי לאייפד 3 שלא מגן על האייפד 3 אינה כדאית וסביר להניח שבעתיד הקרוב תצטכו לרכוש כיסוי נוסף.

3. נוחות של כיסוי לאייפד 3 - דיברנו על סעום ההשקה ודיברנו על חשיבות וצורך ההגנה על האייפד 3 לסיכום מאוד חשוב שתדעו שישנם המון כיסויים שיודעים לשלב גם את עניין הנוחות, זאת אומרת שמעבר להגנה הטובה על האייפד 3 יהיה מסוגל לשדרג בכמה שלבים את הנוחות בשימוש האייפד, לדוגמא, כיסוי לאייפד 3 SwitchEasy Canvas נותן לנו 4 מצבים שונים אחד מהשני ובכמה גבהים וזה על מנת לתת לאותו משתמש אייפד 3 לבחור את המצב הנוח  ביותר. בנוסף ישנו כיסוי לאייפד 3 Marware Eco-Vue משלב גם ידית מיוחד שמשמת כמנשא וכל זה כאמור לאפשר למשתמש את הנוחות המירבית.

בסופו של דבר מה שבאמת חשוב הוא הנכונות לרכישה אך מצד שני חשוב מאוד לרכוש מוצר ברמה הטובה ביותר, אייפד 3 שלא מוגן בצורה מושלמת עלול להיסדק ממש בקלות והמחירים של תיקון אייפד 3 לא מציאותיים ועומדים על כ 1200 ש"ח, לכן מאוד חשוב שתבחרו בכיסוי טוב שגם ישמור על האייפד כמו שצריך וגם יגרום לכם לנוחות מושלמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב