דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכורים לפחמימות 

מאת    [ 24/04/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 3407 פעמים ]

קשה לכם להעביר את היום בלי לחם, אתם מרגישים שאתם חייבים מתוק אחרי כל ארוחה, בתי קפה זורמים אצלכם בדם, סנדוויץ'' בארומה זה דרך חיים. אבל גם אי אפשר להמשיך עם הכמות הזו של הקלוריות, הג'ינסים לא נסגרים עליכם. אז למה לא להתחיל דיאטה שתתאים לאורח החיים שלנו?

מה בתפריט?

תמו החגים העלנו במשקל (כמו כולם) איך אפשר "להזדכות" על הקילוגרמים העודפים וגם לאכול את כל המאכלים אתירי הפחמימות וגם לדאוג לתזונה נכונה, להרזיה בטוחה, בלי להימנע מהליכה לבתי קפה, בלי להפסיק לאכול לחם ועדיין להרגיש תחושת שובע ולרדת במשקל. נציג בפניכם את התפריט שהוכיח הצלחות רבות  (ולא מדעיות) דיאטת הלחם.

לחם כל היום- שנתחיל?

בדיאטת הלחם המטרה היא להישאר כל הזמן שבעים, הפחמימה היא שתעזור לנו להרגיש את התחושה הזו. כמה כללים חשובים לפני שנפצח בדיאטה. דיאטת לחם אינה טובה לאורך זמן שכן היא מחסירה מאיתנו תוספים תזונתיים אשר חשובים מאוד לגוף, דיאטת הלחם אינה מתאימה לכל סוגי האוכלוסייה ובפרט לחולי סכרת התלויים באינסולין, בדיאטה זו כמו בכל הדיאטות עליכם להקפיד על שתיית מים מרובה, להוציא מהתפריט לחם לבן ולהקפיד על אכילת ירקות.

ארוחת בוקר וביניים

ארוחת הבוקר בדיאטה זו מגוונת מאוד, אומנם מספר פרוסות הלחם נשאר  קבוע,  אך הממרחים משתנים וזה מה שחשוב. את הארוחה הראשונה של היום נתחיל עם שתי פרוסות של לחם קל (כפרי, מלא, דגנים), כף גבינה שלושה אחוזי שומן, יחידת מלפפון ירוק, עגבנייה קטנה עד בינונית וכוס נס קפה על בסיס מים (רצוי עם ממתיק מלאכותי). העיקרון המנחה את דיאטות הלחם, הוא שיכבה דקה של ממרח והרבה ירקות. ארוחת ביניים תהיה דומה לארוחת הבוקר.

ארוחת צהריים ומנחה

נתחיל את ארוחת הצהריים איך לא- עם שתי פרוסות לחם קל, שכבה דקה של ממרח (חומוס, טחינה) מלפפונים חמוצים, ביצה קשה, עגבנייה, גזר. אם לא שבעתם אתם יכולים לאכול עוד שתי פרוסות, אבל זה אומר שאנחנו מקזזים מארוחת מנחה את הלחם. ארוחת ביניים עד ארוחת הלילה, תכלול פרי ופרוסת לחם, או שניהם (תלוי בארוחת הצהריים) עם ריבה דייאט.

ארוחת הערב וארוחת הלילה

גם כאן אנו אוכלים סנדוויץ', שתי פרוסות לחם קל עם גבינה צהובה תשעה אחוזים, או גבינה לבנה, תלוי בכם, הרבה ירקות, אפשר גם אבוקדו. לארוחת לילה נאכל שתי פרוסות לחם, כף דבש או ריבה ושני אגוזי מלך. מה שחשוב בכל הדיאטה זה להתמיד, כי תוצאות לא רואים יום למחרת.

ד"ר אולגה רז, דיאטנית קלינית, מהמומחיות המובילות בתזונה בארץ. ד"ר אולגה רז היא גם מחברת רב המכר "לאכול לחם ולרזות" ומרצה בכנסים בארץ ובחו"ל. בנוסף, היא מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי ("איכילוב")




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב