דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גרפי על ידי תוכנת פוטושופ 

מאת    [ 23/04/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2255 פעמים ]

עיצוב גרפי על ידי תוכנת פוטושופ עיצוב גרפי על ידי תוכנת פוטושופ תוכנת פוטושופ היא בין התוכנות הפופולריות והנפוצות ביותר בעולם לצורכי עיצוב גרפי של תמונות.

היסטוריה של תוכנת פוטושופ וגרסאות התוכנה:
גירסת תוכנת פוטושופ הראשונה יצאה לאוויר העולם בשנת 1987, ובשנת 2010 יצאה הגירסה ה-12 של התוכנה. ישנן שתי גרסאות של התוכנה, האחת נקראת פוטושופ ובה ישנם פיצ רים בסיסיים לעיצוב גרפי של תמונות בלבד. השניה נקראת פוטושופ מורחבת (extended) המכילה כלים לעריכה ועיצוב מקצועי יותר, ואפילו ניתן לעצב תמונות תלת מימד. וגם, בגירסא המורחבת ישנה אפשרות לעריכת וידאו, והיא משלבת מגוון רחב של טכניקות מתקדמות עבור עיצוב גרפי של תמונות.

למי מתאימה תוכנת פוטושופ?
היות והתוכנה פוטושופ מצד אחד של טכניקות מתקדמות בעיבוד תמונות ועבור עיצוב גרפי, אך מצד שני היא מאוד פשוטה ונוחה לתפעול, היא פופולרית מאוד הן בקרב חובבנים והן בקרב אנשי מקצוע אשר עוסקים במקצועות עיצוב גרפי.  פוטושופ עוזר מאוד למעצבים גרפיים רבים אשר במקצועם נדרשים להביע מסר יומיומי כלשהו דרך שילוב של טקסט ותמונה. עיקר העיסוק בעיצוב גרפי כיום הוא בתחום המסחרי, אם במיתוג ועיצוב עסק, ואם בעריכת ועיצוב פרסומות, כרזות מגזינים, פוסטרים וכד. אולם, תחום העיצוב הגרפי נוגע גם לתחומים אחרים כמו עריכה, כתיבה מקצועית, איור ועוד.


אילו כלים חשובים יש בתוכנת פוטושופ לצורכי עיצוב גרפי או לצלמים?
הכלי המרכזי הינו כלי המברשת, אשר משמש לצורך איור ציור ורישום. כלי נוסף הינו כלי להחלפת פלטת הצבעים באמצעותו ניתן לדגום צבעים מסוימים ולשנות רק אותם ועוד אפקטים מתקדמים דומים. מברשת ההסטוריה משמשת לשיחזור ההסטוריה של איזורים מסוימים. תוכנת הפוטושופ מבוססת גם על עבודה לפי שכבות ליירים. כך ניתן לעבד רק חלק מסוים של התמונה, להזיז חלקים שנעמוד עליהם ונחתוך לשכבה ועוד אופציות מתקדמות נוספות, כך שישפיעו רק על שיכבה שתיבחר מראש ולא על השכבות האחרות של התמונה.

לסיום:
נראה כי תוכנת פוטושופ היא התוכנה הפופולרית ביותר כתוכנה לעיצוב גרפי, ומשמשת למגוון רחב של שימושים – אם בעיצוב של תמונות עבור אדם רגיל וגם עבור עיצוב גרפי למעצבים גרפיים מקצוענים. התוכנה נוחה וקלה לשימוש, בעלת אופציות רבות המשלבות פיצ רים מיוחדים לעולם התוכן הגרפי. באינטרנט ישנן אפשרויות להוסיף אופציות נוספות לתוכנה, על פי צורכי המשתמש. לפיכך, זו תוכנה מתקדמת ביותר, והולכת משתפרת ומשתכללת עם השנים וככל שיוצאות גרסאות חדשות יותר שלה, כך היא נהיית איכותית יותר ממש כמו שנת בציר טובה ויין טוב.

תחום הפעילות שלי: מדריכים לפוטושופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב