דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר עצות קטנות בעניין דלת הכניסה בביתכם 

מאת    [ 23/04/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1990 פעמים ]

דלתות הבית - כלי ליצירת חוויה
דלתות היוו פעם חלק מינורי מביתנו. בימינו, עם התרבות המתקדמת ואפשרויות הבחירה הרבות, הזינוק ברמת החיים ונתינת משמעות לפן החזותי העכשווי בחיינו היומיומיים – הדלתות בכניסת ביתנו הם גורם עיקרי ומייצג בשטח הבינוי ואפילו בתחום סגנון הבית. פעמים רבות – נבחרים אף יתר החלקים העיצוביים הנלווים המתאימים לסוג חומר ממנו עשויה דלת הכניסה למעוננו, גובהה, מיקומה והמראה הכולל שהיא משלימה.

בחירת דלת מעוצבת לבית

משכן מבטחים?

בתום יום עבודה מפרך, כולנו מצפים לרגע שבו נגיע כבר לביתנו, נסגור מאחורינו דלת רחבה, נוריד מעלינו את התיק ונוריד את העניבה, נתרווח על הספה, נשתה תה ונתנתק לחלוטין מכל הרעש שבחוץ ונשחרר את כל הלחץ. לאלה מכם המתגוררים באזורים רועשים – מומלץ כי הדלת תפריד ותשאיר את השאון – בחוץ. ומשום כך קיימת חשיבות רבת-משקל לסוג החומר שממנו עשויה הדלת אשר מותקנת בביתכם. פלדה משוריינת,דלת גדולה מעץ מלא, דלת משולבת בחומרים שונים ועוד אינספור דוגמאות.

דלתות – העולם המופלא

וישנם בינינו אשר רואים בדלת הכניסה מעין "כרטיס ביקור"  לבעלי הבית. כי אם לכולם יש דלת אחידה בעלת דזיין משלה – בפועל כדאי לכולם לדעת כי בבית זה שוכנים אנשים מיוחדים במינם. ססגוניים, כפריים, אמנים בנפשם, מיוחדים, ובכלל, לא אנשים שפגשתם לפני כן בחייכם.דלת זכוכית ויטראז', דלתות ויטראז' מתקפלות, דלתות בפיניש מט או מבריק, שיש להן רקמה גלית או שיש להן הטבעות רבות, בשילובים ייחודיים של דברים מיוחדים, דלתות אלומיניום  ובוודאי - דלת עפ"י עיצובכם האישי.

הכל בדלת אחת ?

אל תטעו, אין צורך להתפשר. המודעות הגדולה לחשיבות העיצוב מחד והביטחון האישי מאידך – הביאה את החברות השונות לעמוד בתווי תקן – דלת משוריינת עם סגירה מתוחכמת עשויה להיות יצירת אמנות אקסקלוסיבית ומקורית – למשך תקופה. דלתות העמידות מפני לחות, חדירות ובלאי – הינן תנאי הכרחי ליצירת בטחון.ציפוי מתכת, עץ, פלדה ותערובת אלמנטים דקורטיבים – יבטיח אחר העיצוב המבוקש, עפ"י טעמכם האישי.

בבואכם לחפש את הדלת שתשמור עליכם וגם תאפשר את העיצוב הייחודי של משכנכם – בדקו כהלכה את סוג היצרן ואמינותו וומומלץ גם לבדוק את משך האחריות שתקבל ברכישת הדלת.

 השוו  מחירים ,התרשמו מהמגע, המראה והאווירה הכללית שנותנת דלת זו או אחרת – תנו לרגש להוביל אתכם למשכן חלומותיכם המעוצבת עפ"י טעמכם האינדיבדואלי ולשכל הישר להבטיח כי בחרתם דלת שתשמש אותכם אתכם למשך זמן רב,תשמור על משפחתכם מחד ותהיה ייצוג הולם מצד שני.

בנוסף לכך אם ניתן כדאי לבקש לראות ואוליי אף לשוחח עם קליינטים קודמים ולשאול האם הם מרוצים מהתקנת הדלת שבוצע בביתם ע"י אותה החברה.

טל אזרי      בלו בניית אתרים 077-460-20-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב