דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הפרוש הכול צפוי והרשות נתונה, יש בידינו את הבחירה ולא הכול מוחלט. 

מאת    [ 21/04/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3115 פעמים ]

המשפט "הכול צפוי והרשות נתונה" טומן בחובו מס' אפשרויות בחירה, כך גם בחיינו שום דבר לא מוחלט. ישנם מצבים שיש קשיים או תקופות של סבל בחיי אדם. אם זה בזוגיות ואהבה ויש משברים, או יש קושי במציאת עבודה או כל מצב המלווה בהמון תקיעות וסימני שאלה שמתעוררים במהלך החיים.

לדוגמא: זוג שיש להם משבר בקשר ביניהם לא תמיד הקשר אמור להגיע לגרושין וניתוק . צריך להבין שהמשבר לפעמים זמני והקשר בין בני הזוג (על פניו נראה) שהגיע לסוף הדרך ומחליטים להתגרש או להיפרד. לפעמים ישנם מצבים שניתן לגשר על הפערים וחילוקי דיעות ביניהם. היום האצבע קלה על הגרושין ויותר זוגות בוחרים, אולי? מחוסר ידע שהמשבר והקושי זמניים.

לפעמים הדרך ארוכה וקשה, ונראה שאין פתרון לקרע שנוצר בין בני הזוג.  הרבה דברים תלויים ברצון ובהחלטה באיזה דרך אנחנו מנסים לפתור את סימני השאלה והקשיים בחיינו. הדרך לפתרון היא חשובה אבל לפעמים היא יותר קשה וארוכה.

ישנם אנשים שההתמודדות שלהם עם הקשיים של החיים יותר חזקה והם הישרדותיים. ישנם אנשים שאינם יכולים להתמודד, וכל קושי או סבל קטן שובר אותם. ישנם אנשים שצומחים בינם לבין עצמם מתוך הקושי, במיוחד אלה שחוו קושי בילדות. יש אנשים שבבגרותם יכולים להתמודד עם מצבים קשים ביותר, שכאשר אדם רגיל מהיישוב יתוודע לאותו מצב לא יוכל לעמוד ויישבר. אדם תמיד צריך להשתדל ולהאמין או לחשוב שאם הגעתי למבוי סתום כאן, איפה אני יכול לתקן. אולי הדרך שבחרתי בה לא היתה נכונה, ואולי יש לי מקום לתקן כדי להצליח ולהגיע למטרה. לפעמים ישנם מצבים של תקיעות וחוסר הבנה "למה אני לא מצליח במה שאני עושה כי אני נורא משתדל". אנחנו צריכים להבין, ש-העיתוי שבחרנו לנסות להגיע למטרה לא היה טוב , או אולי הדרך התארכה עבורנו וזה התיקון שלנו.

לפעמים בחיים צריך לעבור שלבים רבים כדי להגיע ולהגשים מטרה. יש מצבים שאדם עובר דרך חתחתים ארוכה כי זה תיקון של האדם והוא לא יודע זאת. בתאריך הלידה של כל אדם ישנו מצב נתון (יום הלידה) באותו רגע כשאדם נולד ניתן לדעת מה התיקון שלו. במידה ותהיה חסרה אות מסוימת בשמו של אדם שנולד ביום מסוים כדי להרכיב את המפה יהיה לאדם קושי כל חייו והוא יעבור דרך חתחתים ארוכה כדי להצליח במטרה.

 יש מצבים שרואים במפת האדם כי ביום שנולד  (לדוגמא 4 לחודש וחסרה אות מסוימת בשמו של האדם) יש לו סיכוי להסתכסך עם המשפחה ויהיה לו ניתוק מהם או בגלל חזרה לדת והתנתקות מהם או להיפך. וגם יש מצב שרואים סיכסוך עם המשפחה הקרובה בגלל סיבות אחרות. 

אילנה   מגן-ייעוץ נומרולוגי. נומרולוגיה בשיטת הרבנים המקובלים. אני עובדת בשיטה ייחודית ומיוחדת שפיתחתי. אני נעזרת בתאריך הלידה העברי והלועזי שם האדם ושם המשפחה. בנוסף יש ביכולתי לעשות מס' מפות של האדם בהם אני מקבלת תשובות לכל השאלות עבור הלקוח. תחומי הייעוץ שביכולתי לתת תשובות לשאלות: מציאת זיווג, שינוי מקצועי, בחירת מקצוע לעתיד, חתימה על חוזים, מעברי דירה/מדינה, ייעוץ לאומנים ושחקנים, שותפויות בעסקים ועוד.ייעוץ בבחירת שם לתינוק לשפע ברכה הרמוניה והצלחה.ייחודי - מתלבטת בבחירת תאריך לניתוח קיסרי??ישנם אנשים שיש להם קושי לממש את הפוטנציאל שלהם.   לאחר הייעוץ איתי האדם מקבל פתרונות לדילמות בחייו. לקביעת תור לייעוץ 052-7791799. המאמרים המוצגים כאן אינם מהווים ייעוץ אישי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב