מהו דף נחיתה?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מהו דף נחיתה? 

מאת    [ 20/04/2012 ]
מילים במאמר: 411   [ נצפה 1690 פעמים ]

דף נחיתה הוא דף אינטרנט או טופס הובלה מקוון, אשר מאפשר לכם 'ללכוד' לקוחות פוטנציאליים. דף נחיתה טוב יכוון לקהל יעד מסוים או למבקרים הלוחצים על מודעת Pay per Click שיצרתם (PPC - קידום ממומן של גוגל). לכן חשוב לבנות דף נחיתה ייחודי עבור כל אחת מהצעותיכם השיווקיות. דפי נחיתה הם כלי מגוון שניתן להתאימם לצרכיכם - אתם יכולים לבנות דפי נחיתה המאפשרים למבקרים להוריד תוכן שיצרתם, כמו למשל ספרים אלקטרוניים, סקירות טכניות, תוכנות וכו', או להירשם לקבלת ניוזלטרים או להדגמת חינם של המוצר שלכם. דפי נחיתה מאפשרים להציע לקהל היעד שלכם הצעה בעלת ערך ובכך להמיר אחוז גבוה יותר של מבקרים או גולשים ל'לידים'.

למעשה, אם הייתם יכולים לעשות דבר חשוב אחד כדי לשפר בצורה דרסטית את השיווק שלכם ולהגדיל את ההחזר על השקעתכם בפרסום און-ליין, זה יהיה להשתמש בדפי הנחיתה. טעות נפוצה של חברות רבות היא לשלוח את הגולשים שמחפשים מידע מסוים שקשור בעיסוקן לדפי הבית שלהם במקום לדף נחיתה ממוקד... זה מקביל להשלכת הגולש לאבדון.

תחשבו על זה - נניח שהעסק שלכם הוא חנות ויטמינים שמוכרת את כל סוגי תוספי המזון. הגולש מחפש דווקא ויטמינים מסוג B6 אבל אתם שולחים אותו לדף הבית שמתאר את החנות באופן כללי... כשהם מגיעים אל דף הבית של החנות, מה הם אמורים לעשות? מה אתם רוצים שהם יעשו? סיכוי רב שהפעולה הראשונה שלהם תהיה לחזור לגוגל להמשך חיפוש ממוקד על הוויטמין שהם מחפשים.

ברגע שאתם מבינים את הפעולה הרצויה על ידי המבקרים שלכם, הלא הם הלקוחות הפוטנציאליים, אתם צריכים לעשות את זה קל ככל האפשר עבורם. על ידי שליחת המבקרים לדף נחיתה ממוקד, אתם מכוונים אותם למקום המדויק שבו הם צריכים להיות כדי להירשם, ללמוד או לרכוש את השירות הספציפי שהם מחפשים. זה הופך את כל התהליך לפשוט וליעיל יותר עבור הגולשים, שכן אין להם עוד צורך לנווט באתר האינטרנט שלכם כדי למצוא את מה שהם מחפשים.

דפי נחיתה נועדו למנוע את כל הבלבול הכרוך בגלישה באתר לשם חיפוש מוצר מסוים, ולא משנה מהו המוצר או השירות שאתם מספקים. משמעות הדבר היא כי הפניית המבקרים שלכם לעמוד או לדף נחיתה מגדילה משמעותית את הסיכוי שהם ישלימו את הרכישה המיוחלת.

כמובן שדף נחיתה הוא כמו דף פרסומת מקוון ואם כתיבה שיווקית היא לא חלק מהכישרון איתו נולדתם, מומלץ שתפנו ל'כותב טוב' שיסייע לכם לנסח את הצעתכם השיווקית כך שתלכוד את תשומת ליבם של יותר גולשים שהגיעו לדף הנחיתה. זכרו, מטרתכם היא למכור את המוצרים שלכם ועליכם לעשות את כל שנדרש על מנת להבטיח שהשקעתכם בפרסום המקוון לא תרד לטמיון.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב