דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו דף נחיתה? 

מאת    [ 20/04/2012 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1898 פעמים ]

דף נחיתה הוא דף אינטרנט או טופס הובלה מקוון, אשר מאפשר לכם 'ללכוד' לקוחות פוטנציאליים. דף נחיתה טוב יכוון לקהל יעד מסוים או למבקרים הלוחצים על מודעת Pay per Click שיצרתם (PPC - קידום ממומן של גוגל). לכן חשוב לבנות דף נחיתה ייחודי עבור כל אחת מהצעותיכם השיווקיות. דפי נחיתה הם כלי מגוון שניתן להתאימם לצרכיכם - אתם יכולים לבנות דפי נחיתה המאפשרים למבקרים להוריד תוכן שיצרתם, כמו למשל ספרים אלקטרוניים, סקירות טכניות, תוכנות וכו', או להירשם לקבלת ניוזלטרים או להדגמת חינם של המוצר שלכם. דפי נחיתה מאפשרים להציע לקהל היעד שלכם הצעה בעלת ערך ובכך להמיר אחוז גבוה יותר של מבקרים או גולשים ל'לידים'.

למעשה, אם הייתם יכולים לעשות דבר חשוב אחד כדי לשפר בצורה דרסטית את השיווק שלכם ולהגדיל את ההחזר על השקעתכם בפרסום און-ליין, זה יהיה להשתמש בדפי הנחיתה. טעות נפוצה של חברות רבות היא לשלוח את הגולשים שמחפשים מידע מסוים שקשור בעיסוקן לדפי הבית שלהם במקום לדף נחיתה ממוקד... זה מקביל להשלכת הגולש לאבדון.

תחשבו על זה - נניח שהעסק שלכם הוא חנות ויטמינים שמוכרת את כל סוגי תוספי המזון. הגולש מחפש דווקא ויטמינים מסוג B6 אבל אתם שולחים אותו לדף הבית שמתאר את החנות באופן כללי... כשהם מגיעים אל דף הבית של החנות, מה הם אמורים לעשות? מה אתם רוצים שהם יעשו? סיכוי רב שהפעולה הראשונה שלהם תהיה לחזור לגוגל להמשך חיפוש ממוקד על הוויטמין שהם מחפשים.

ברגע שאתם מבינים את הפעולה הרצויה על ידי המבקרים שלכם, הלא הם הלקוחות הפוטנציאליים, אתם צריכים לעשות את זה קל ככל האפשר עבורם. על ידי שליחת המבקרים לדף נחיתה ממוקד, אתם מכוונים אותם למקום המדויק שבו הם צריכים להיות כדי להירשם, ללמוד או לרכוש את השירות הספציפי שהם מחפשים. זה הופך את כל התהליך לפשוט וליעיל יותר עבור הגולשים, שכן אין להם עוד צורך לנווט באתר האינטרנט שלכם כדי למצוא את מה שהם מחפשים.

דפי נחיתה נועדו למנוע את כל הבלבול הכרוך בגלישה באתר לשם חיפוש מוצר מסוים, ולא משנה מהו המוצר או השירות שאתם מספקים. משמעות הדבר היא כי הפניית המבקרים שלכם לעמוד או לדף נחיתה מגדילה משמעותית את הסיכוי שהם ישלימו את הרכישה המיוחלת.

כמובן שדף נחיתה הוא כמו דף פרסומת מקוון ואם כתיבה שיווקית היא לא חלק מהכישרון איתו נולדתם, מומלץ שתפנו ל'כותב טוב' שיסייע לכם לנסח את הצעתכם השיווקית כך שתלכוד את תשומת ליבם של יותר גולשים שהגיעו לדף הנחיתה. זכרו, מטרתכם היא למכור את המוצרים שלכם ועליכם לעשות את כל שנדרש על מנת להבטיח שהשקעתכם בפרסום המקוון לא תרד לטמיון.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב