דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת שמלות כלה 

מאת    [ 19/04/2012 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2474 פעמים ]

מרבית הכלות לעתיד חולמות על שמלת הכלה האידיאלית, הרבה לפני שהן בכלל מתארסות. בחירת שמלת כלה אידיאלית היא הכרחית בגלל שייתכן וזהו יהיה היום היחיד בו העיניים כולן יהיו נשואות אל הכלה. שמלות כלה צריכות להיות יפות ומחמיאות במידה, בגזרה שתבטיח שתראי הכי טוב שאפשר ביום חתונתך.  עם עיצובים, צבעים ובדים כה רבים, לבחור שמלות כלה 2012 הופכת להיות משימה כמעט בלתי אפשרית. בכל אופן, מרבית הכלות לעתיד יודעות איזו שמלת כלה הן ירצו, כשהן יתקלו בה. מהרגע שהן לובשות את השמלה, החושים שלהן יגידו להן שזו השמלה האידיאלית עבורן.

הדבר הכי חשוב בבחירת שמלות כלה הוא להתחיל לחפש אחר שמלה, לפחות חצי שנה לפני החתונה. מציאת השמלה האידיאלית כנראה תיקח זמן רב וגם ייתכן כי יעברו מספר חודשים נוספים מרגע הזמנת השמלה ועד מסירתה. ברגע ששמלת הכלה תגיע אליכן, כנראה ויצטרכו להתאים את השמלה אל גופכן בצורה הנוחה ביותר. קחו את הזמן ותיהנו מחיפוש אחר שמלות כלה 2012, לכן זה הכרחי כי החיפוש אחר שמלות כלה יתחיל חודשים רבים לפני החתונה.

טיפ שימושי נוסף למציאת שמלת הכלה האידיאלית, הוא לנסות ולבחון כמה שיותר סגנונות שונים של שמלות כלה. למרות וייתכן כי ננעלתן על סגנון שמלה מסוים, השמלה עלולה לא להתאים לצורת הגוף שלכן, בניגוד לרושם שנוצר ממראה השמלה בקטלוג. בנוסף, ייתכן וסגנון שלא העדפת בעבר, יחמיא לגזרתך יותר. מסיבות אלה, חשוב לנסות סגנונות רבים של שמלות כלה ואסור לפסול ללא סיבה – עד שלא תנסי, לא תדעי.

צבע השמלה הוא דבר חשוב לא פחות משאר הדברים. צבע שמלות כלה צריך להילקח בחשבון כשמחפשים אחרי שמלת הכלה האידיאלית. רבים מאמינים כי צבע לבן, הוא הצבע המתאים ביותר לשמלות כלה. אם תיתני לעצמך חופש מחשבה ובחירה, ייתכן ותמצאי שמלה בצבע שיחמיא לצבע עורך יותר מאשר שמלת כלה לבנה. שמלות כלה 2012 מגיעות בצבעים שונים, כמו שנהב, קרם וגם בז' עדין. אם תחליטי כי את רוצה לנסות שמלות כלה בצבעים שונים, כדאי למדוד אותן כדי לראות איך צבען משתלב עם צבע עורך.

בחירת שמלת כלה אידיאלית לרוב תדרוש חוות דעת שנייה. הימצאותם של מספר חברים וקרובי משפחה בזמן המדידה, יכול לעזור לך בבחירת שמלת חלומותייך. חוות הדעת של קרובייך יכולה ליצור אצלך ביטחון רב יותר לגבי שמלות כלה מסוימות שבחרת, מה שעשוי בסופו של דבר לעזור לך לבחור שמלת כלה בביטחון מלא. הבעות פניהם ותגובתם של הסובבים אותך יעידו יותר מכל על איך שאת נראית בשמלת כלה מסוימת.

כשבחרת את שמלת הכלה האידיאלית, זה הזמן גם לקנות אותה. התחושה כי בחרת את שמלת חלומותייך היא החשובה מכל ואת לא יכולה לאפשר לעצמך לתת לשמלה להימכר למישהי אחרת. אם הגעת למסקנה שיש שמלות כלה שבה היית רוצה להיראות, אל תשקלי את הקנייה מספר ימים נוספים. תמיד יהיה סיכוי שמישהי אחר שמה את העין על השמלה שלך. תקני את השמלה כבר ברגע בו כבר בחרת בה.

בהצלחה!

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב