דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חומרים לשיפוץ הדירה - מדוע רצוי להסתייע באדריכל פנים? 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1661 פעמים ]

איכותה של מלאכת שיפוץ הדירה תלויה במידה רבה באיכותם של החומרים שנבחרו לצורך השיפוץ. על פי רוב יעמדו בפניכם שתי חלופות – האחת תאלץ אתכם לבחור את החומרים באופן עצמאי ללא כל סיוע חיצוני. האלטרנטיבה תהיה הסתייעות באדריכל פנים מומחה אשר יעזור לכם לערוך רשימה מסודרת של החומרים להם אתם זקוקים על מנת להשלים את המלאכה על הצד הטוב ביותר.


בחירה באופציה הראשונה עלולה לייצר קושי ברור הנובע מהעובדה כי אינכם בקיאים בתחום הבנייה והשיפוצים. במצב כזה אתם עשויים לפספס חלק ניכר מהחומרים הדרושים ואף לרכוש חומרים לא איכותיים שאינם עומדים בתקנים הנדרשים. מנגד, באם תבחרו לבקש את שירותיו של אדריכל הפנים – תרוויחו מכל הכיוונים.

תחסכו בזמן וכסף

מתוקף תפקידו, מתמחה אדריכל הפנים בשיפוצים ובשינוי פני הדירה מקצה לקצה. באופן טבעי, מדובר באיש מקצוע המכיר מקרוב את החומרים הנמכרים בשוק. אשר על כן, במידה ותבקשו מאדריכל הפנים ללוות אתכם בתהליך בחירת החומרים בעבור השיפוץ תוכלו לחסוך זמן יקר בעריכת הרשימה לה תידרשו.

אדריכל פנים מנוסה יתאים עבורכם אך ורק את החומרים שלהם תזדקקו למען השיפוץ שברצונכם לבצע. בצורה כזו תימנעו מרכישתם של חומרים מיותרים וסביר להניח כי תוכלו לחסוך הון לא מבוטל. ייחודיותו של אדריכל הפנים באה לידי ביטוי ביכולתו לתרגם את החזון שלכם בכל הנוגע לדירה – למציאות. אשר על כן, ברור כי לכל אדם חזון משלו ולכן חומר שמתאים לשכן שלכם לא בהכרח יתאים לכם. בדיוק לשם כך אתם זקוקים לשירותיו של אדריכל הפנים שיכין את הרשימה בהתאמה אישית לפרוייקט שבו אתם חפצים.

על איכות לא מתפשרים

מעבר לשלב הכנת הרשימה הכללית, יכוון אתכם אדריכל הפנים באשר לחומרים הקונקרטיים שעליכם לקנות – וזאת לרבות שמותיהם של המותגים הטובים ביותר ומחירם המומלץ לצרכן. עצתו של אדריכל הפנים המומחה הינה בבחינת טיפ שערכו לא יסולא בפז. במובן הזה – רכישה של חומרים באופן עצמאי תהיה טעות הן בכל הנוגע לאיכותם של החומרים והן בכל הנוגע לעלותם בשוק. במילים אחרות, באם לא תתייעצו באדריכל הפנים – סביר להניח שתרכשו חומרים לא טובים ואף תשלמו עליהם סכומי כסף מופרזים שאין להם אח ורע, וזאת נוכח נטייתם של מוכרים רבים לנצל את פערי הידע שבינכם לבינם – ולתרגמם לכסף.

יתרה מזאת, ניסיונו רב הערך של האדריכל יקל עליכם למצוא תחליפים איכותים וראויים למוצרים היקרים שאותם אתם רואים בשוק, כל זאת במחירים נמוכים יותר. למען הסר ספק זכרו, בכל הנוגע לשיפוץ הדירה, החומרים היקרים אינם בהכרח גם האיכותיים ביותר. חשוב מאוד להקפיד על כך שלא תתפתו לרצונו של המוכר למכור לכם מכל הבא ליד – קבלו אך ורק את ההחלטות הנכונות והמתאימות ביותר עבורכם.

לבסוף, ראוי לציין כי בחירה נכונה של חומרים מתבססת על משחק נכון ביניהם – וזאת בכדי להגיע בסופו של התהליך כולו לתוצאה הרצויה והמיוחלת, ולא פחות חשוב מכך, לאווירה המתאימה בבית. אדריכל הפנים הוא שיסייע לכם לבצע את האיזון הטוב ביותר.

 

עוד על אדריכלות פנים.

 

 

אודות:
"הום אאוטפיטרס" הינה חברה המסרת את מגוון השירותים הקשורים בתכנון האדריכלי, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק, או משרד.
חברה מאפשרת, בהתאם לבחירתך, את ביצוע הפרויקט וניהולו באחריות ובליווי מלא הכולל תכנון, בחירת החומרים, העסקת בעלי מקצוע ופיקוח - הכל תחת קורת גג אחת.
"הום אאוטפיטרס" מציעה שירות אישי וייחודי ומתמחה בתכנון, חידוש וייצור מטבחים, ארונות קיר, דלתות ורהיטים מעוצבים - פנים חדשות לבית שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב