דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גג אלומיניום: סגירת חדרי שמש 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2767 פעמים ]

גגות אלומיניום זוכים היום לפופולאריות רבה בישראל. הם מציעים מגוון יתרונות, אך היתרון החשוב ביותר שחיבב אותם על אלפי אנשים הוא ללא ספק מהירות התקנתם. היתרון הזה הוא עצום בחשיבותו, מפני שבמדינה ים תיכונית כשלנו, אנשים אוהבים "עכשיו ומיד" והם קצרי סבלנות. אף אחד לא אוהב לחכות חודשים ארוכים עד שעבודת השיפוץ מתבצעת. כולנו גם מכירים הבטחות של שיפוצניקים, שלעיתים מגיעים אל אתר העבודה ולעיתים לא. עבודה פשוטה שהייתה צריכה להמשך שבוע בודד, נגררת זמן רב וסוחפת אותנו לתקופה שלמה של חוסר נוחות ועצבים.

גג אלומיניום אינו מצריך מכם נישואין קתולים עם השיפוצניק. מכיוון שאין צורך בעבודה תובענית של יציקות וטיוחים, הבניה מתבצעת במהירות. בנוסף, גגות מתכת לא יצריכו מכם לעבור לבית ההורים או ללון אצל חברים. הם אינם נחשבים לחומרים רעילים ולא מזהמים את סביבתכם בענני אבק כבדים. בנוסף, לא תצטרכו לסתום את החניות של הרחוב במשאיות בטון ובשאר כלי רכב כבדים.

גגות אלומיניום משמשים למגוון יעודים. אפשר לשדרג את גג הבית הישן בגג חדיש ומודרני. אפשר להשתמש בהם אף כפרגולות, להצללה של מרפסת או גינה ואפשר לסגור את המרפסת כולה ולהפכה לחדר שמש. החדר הזה ייהנה מטמפרטורות נוחות במיוחד, מאחר  והאלומיניום משמש כחומר מבודד ומונע מחום השמש לחדור הביתה. סגירת חדרי שמש נעשית תוך מספר ימים..

בעבר, לפני שהשימוש של גג אלומיניום נהיה שכיח, סגירת חדר שמש הייתה סיפור שאינו נגמר. מי שרצה ליהנות מחדר יפהפה עם חלונות ענקיים, נאלץ להקריב את נוחיות ביתו לטובת השיפוצים. התוצאה הייתה אמנם מהממת - החדר היפה והמבוקש ביותר בבית. המחיר? גבוה מאוד ואין ספק שתקופת השיפוצים המתמשכת השאירה זיכרונות לא נעימים.

בזכות גגות מתכת, סגירה של מרפסות היא קלה ומהירה. היא מתבצעת בזמן קצרצר. תוך ימים ספורים, יהיה לכם ולמשפחתכם חדר נוסף לארח בו. בחדר זו תוכלו להשקיף על הנוף הנפלא, גם בעונת החורף, כאשר הגשם יורד ללא הפסקה והרוחות זועפות ומקפיאות. כדי ליהנות באופן מקסימאלי מהחדר, כדאי להתקין בו גם חלון אחד או יותר וכך ליהנות מזרימה חופשית של אוויר.

גגות מתכת מאפשרים לכם ליצור את החלל הנפלא והמיוחד הזה. תוכלו לייעד אותו למגוון מטרות. תוכלו להפכו לסלון המשפחתי, עם מערכת ישיבה נעימה ומזמינה. אם יש לכם עסק כלשהוא (למשל, אתם מעניקים עיסוי תאילנדי), תוכלו להזמין את לקוחותיכם לחדר נעים זה. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב