דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא: רעיונות לערב רומנטי בג'אקוזי 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2519 פעמים ]

לא משנה אם אתם זוג טרי ומאוהב, או נמצאים ביחד כבר שנים ארוכות - ג'אקוזי מציע בילוי מרגיע ונעים לכל הזוגות. איך מארגנים ערב ג'קוזי מוצלח ומפתיע לבן או בת זוגתכם?

חממו את המים היטב לפני כן - נסו להתחשב גם בצד השני, כך שהטמפרטורות יהיו נוחות גם לו. הערב לא יהיה מוצלח במיוחד אם בחיר (או בחירת) ליבכם יתבשלו במים רותחים או יקפאו מקור במים פושרים. זהו בהחלט לא הזמן לחילוקי דעות שיהרסו את הערב הקסום. נסו להגיע לטמפרטורה ממוצעת שתהיה נוחה לשניכם. התחשבו גם במזג האוויר. כמובן שערב חורפי מצריך טמפרטורות גבוהות יותר, ויום שמש קיצי - נמוכות יותר. כשהמים יתחממו, תוכלו להיכנס אל הג'אקוזי.

כדאי למקם מגבות גדולות, נקיות ויבשות ליד הג'קוזי. לא נעים לצאת מהג'קוזי חשופים לרוח הקרירה. חלוקי מגבת הם מפנקים במיוחד, כך שאם יש לכם כאלו, השתמשו בהם. החזיקו גם מגבות ידיים סמוך אל מערכת ספא, למקרה שתרצו לאכול משהו.

גם אם אתם זוג וותיק, אל תתעצלו והוסיפו נרות בסביבתה של מערכת ספא. נרות מוסיפים המון רוגע לאווירה, במיוחד אם הם ריחניים. הם מצוינים גם לשימוש בתוך הבית וגם לשימוש בגינה. האור שלהם נעים ואינו מכביד לעיניים. אפשר לשלבם עם תאורה עמומה. כמובן, אם יש לכם ילדים קטנים או חיות מחמד, תאלצו לוותר על התענוג מטעמי בטיחות. 

רכשו לאהוב (או אהובת) ליבכם את המשקה האלכוהולי האהוב עליו. פנקו אותו בקוקטייל או בוויסקי טוב. זה פשוט מתבקש לשלב בילוי של מערכת ספא עם אלכוהול. כמובן שאם המשקה צריך להיות מוגש קר, הניחו אותו בתוך קערה עם מי קרח.  

הוסיפו כמה ניחוחות אל הספא. שמני ספא מיוחדים מוסיפים ריח נעים. הם גם מטשטשים את הריח של הכלור. השמנים האלה לא יקרים כלל, כך שאפשר לרכוש מגוון ניחוחות. אם אתם חוששים שהנינוח שלהם מזכיר ספריי של שירותים, הניחו לדאגתכם. השמנים האלו עדינים מאוד. לכל ריח יש השפעה שונה על החושים. לבנדר, ווניל, וורדים, קפה, יסמין, קוקוס ועוד. לשמנים השפעה מופלאה על הגוף והנפש. חוש הריח שלנו משמש אתנו בעיקר בזמן האוכל. מדוע שלא תתנו לענג אתכם גם בבילוי הערב?

וותרו על ארוחה בשרית כבדה - אם אתם בשלנים מיומנים וחשבתם להגיש איזה סטייק עסיסי לצד הבילוי בבריכה, חשבו שוב. העדיפו חטיפים קלילים או קינוחי שוקולד אווריריים, ודחו את הדיאטה ליום אחר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב