דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסעדות בשר ברמת החייל 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 5424 פעמים ]

ישנו מגוון רב של מסעדות ברמת החייל המציעות איכות, טעם טוב ורמה גבוהה. במיוחד בעבור חובבי הבשר מעניק האזור חוויה בלתי נשכחת. כמה ממסעדות הבשר הטובות ביותר בישראל פועלות באזור ומציעות מגוון מנות בשרים צלויים.

מנות מיוחדות במסעדת הדסון

המסעדה היא מסעדת בראסרי אמריקאית אשר מגישה המבורגרים וכריכי סלופי ג'ו לצד בשרים צלויים משובחים ומנות פטה כבד וקינוחים מיוחדים. כריכי הסלופי ג'ו וההמבורגרים מבוקשים בעיקר בשעות הצהריים. לצד הכריך נהוג להגיש צ'יפס, סלט או אורז בהתאם לבקשת הלקוח.

בכל שעות היום מציע המקום גם נתחי בשר משובח בצלייה על הגריל. בשעות הערב תוכלו ליהנות גם מדגים ומנות עוף. כל המזון במסעדה מיוצר מרכיבים איכותיים תוך הקפדה רבה על טריות וניקיון. מסעדת הדסון מתאימה בעבור אירועים מיוחדים ובעבור ביקורים יומיומיים. המסעדה מעניקה לסועדים חובבי בשר חוויה בלתי נשכחת של בשר איכותי, רטבים ותוספות.


פרטים נוספים על מסעדת הדסון

מנות מומלצות במסעדת אוונגרד

אוונגרד היא מסעדת בשרים מומלצת בעבור ארוחות צהריים וארוחות ערב עם חברים. המסעדה היא מסעדת דיינר אמריקאית, התפריט מכיל המבורגרים, כריכי בשר, בשרים צלויים ועוד. קהל היעד העיקרי של המסעדה הוא צעירים חובבי המבורגרים. ההמבורגר של אוונגרד נמנה ברשימת ההמבורגרים הטעימים ביותר באזור המרכז.

משפחות עם ילדים נוהגות גם כן להגיע אל המסעדה. במסעדה ישנו תפריט ילדים מיוחד ואילו בעבור ההורים ניתן יהיה להציע מנות דג, מנות עוף ובשרים על האש. את הארוחה מומלץ לסיים בהזמנת קינוח מתוק מרשימת הקינוחים שבמקום. התבשילים המקסיקנים במקום טעימים במיוחד ומומלצים בעבור חובבי אוכל מקסיקני ומתובל.

פרטים נוספים על מסעדת אוונגרד

מסעדת מוזס ברמת החייל

כאשר מחפשים מסעדת בשרים מומלצת סניפי רשת מוזס מופיעים בראש הרשימה. ההמבורגר של מוזס מוכר בכל הארץ בזכות טעמו המיוחד ואיכות הבשר.חובבי ההמבורגרים מעניקים ציון גבוה במיוחד לקציצת הבית של מוזס. לצד ההמבורגר ניתן למצוא מנות טעימות נוספות כמו שניצל ביתי, כבד עוף, סטייקים ותוספות חמות.

המבורגר הבית של הרשת הוא הארטבורגר המפורסם. הקציצה עשויה בשר בקר, כבש ועגל בחיתוך גס ותוספת של תערובת תבלינים סודית. לאחר צלייה מתאימה על הגריל הופכת הקציצה להמבורגר המבוקש ביותר בישראל. בעקבות הביקוש הרב מפעילה הרשת גם שירות משלוחים ומועדון הנחות ללקוחות הקבועים.

פרטים נוספים על מסעדת מוזס

רק בשר ועוד בשר

התפריט במסעדת רק בשר מכיל מנות בשריות בלבד. בעבור חובבי בשר איכותי מהווה המסעדה גן עדן של ממש. לסועדים הצמחוניים נמליץ לבחור מסעדה אחרת. התפריט במסעדה מכיל מגוון עצום של מנות בשר טעימות ומיוחדות. כל סועד רשאי לבחור לעצמו את גודל הנתח וסוג הצלייה המבוקש.

מסעדת בשרים מומלצת היא מסעדה אשר מגישה נתחי בשר משובחים. את הנתחים המשובחים יש לצלות על גריל לוהט בהתאם לסוג הנתח וגודלו. צלייה ממושכת עשויה לייבש את הנתח, צלייה קצרה עשויה להביא אל נתח של בשר נא. חובבי הבשר ממליצים על נתח הקצבים במסעדה ועל סטייק אנטריקוט אורוגוואי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב