דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: שאלות שצריך להתכונן לקראתן 

מאת    [ 17/04/2012 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2084 פעמים ]

גירושין מסיימים את תקופת הנישואין, לעיתים לאחר שנות זוגיות רבות. גירושין אינן קלים ויכולים להיות מורכבים מאוד עבור האנשים המעורבים בהם. אך גירושין אינן חייבים להיות קשים מנשוא. ישנן דרכים שונות להתמודדות, אשר יכולות להקל מאוד על התהליך, ולהפוך אותו לפשוט יותר. הדבר העיקרי שיש לעשות עבור ניהול תהליך גירושין נכון הוא למצוא עורך דין גירושין טוב ומנוסה.

בפגישה הראשונה עם עורך דין גירושין, תישאלו מספר שאלות קבועות למדי. שאלות אלו יספקו לעורך הדין שלכם מידע חשוב, אשר יסייע לו להחליט כיצד לנהל את התיק שלכם, ולאילו תוצאות אתם יכולים לשאוף. במאמר שלפניכם מובאות השאלות העיקריות שישאלו בפגישה הראשונה עם עו"ד גירושים, על מנת שתוכלו להתכונן לקראתן.

1. האם אתם ובן או בת זוגכם גרים ביחד כרגע? עורך דין גירושין צריך לדעת האם בני הזוג גרים תחת אותה קורת גג, כדי לתכנן את מהלך העניינים.

2. האם יש לכם ילדים משותפים? אם אין ילדים שנולדו לשניכם בתוך הנישואים, תוכלו להתעלם מנושא זה ולעבור הלאה. עורך דין גירושים יבקש מידע נוסף על ילדים משותפים, כדי שיוכל להמשיך בתהליך. השאלה- "האם יש לכם ילדים מתחת לגיל 18?" הינה שאלה חשובה במיוחד, משום שנושאים כגון משמרות, שעות ביקור, דמי מזונות וכדומה עשויים להפוך לבסיס המשא-ומתן ביניכם לבין הצד השני. הנושאים הללו הם לעיתים קרובות רגשיים ומורכבים ויכולים להאריך את זמן התהליך, לכן חשוב לכל עו"ד גירושין לקבל עליהם תשובה.

3. תארו את מערכת היחסים שלכם עם בן או בת הזוג. על עו"ד גירושין להבין היטב את מערכת היחסים הנ"ל, לפני שהוא פותח בניהול התיק. 

4. האם אתם פרודים, ואם כן- כמה זמן? עורך דין גירושים ירצה לדעת פרטים חשובים על הנושא הזה, כדי לקבוע למשל האם אחד מבני הזוג מתקשה להסתדר לבד ויש לפסוק לו דמי תמיכה גבוהים.

5. מתי בערך נפרדתם? זהו תאריך חשוב עבור עורך דין גירושין. אינכם חייבים לדעת את היום ואפילו לא את השבוע המדויק, אך צריך להיות לכם מושג כללי על זמן הפרידה.

6. מי עזב את מי? שאלה זו היא לא תמיד חשובה, אך עורך דין גירושין אשר יהיו בידיו כל הפרטים הדרושים, יוכל לזרז את התהליך ולהשיג תוצאות טובות יותר עבורכם.

7. האם הייתה בבית אלימות, פיזית או מילולית? התשובה לשאלה זו היא הכרחית. עורך דין גירושין יכול לבקש למשל צו מעצר או צו הרחקה נגד בן הזוג, במידה והוא מסכן את אשתו. בנוסף, זהו מרכיב חשוב ועקרוני בהחלטתו הסופית של השופט לגבי חלוקת הרכוש והמשמרות על הילדים.

כפי שניתן לראות, בפגישה עם עורך דין גירושין יכולות לצוץ שאלות רבות. שאלות אלו עשויות להראות כלא חשובות בשעה שהן נשאלות, אך הן חיוניות לניהול תיק גירושין בצורה הטובה ביותר. עורך דין גירושים יכול לשאול שאלות נוספות רבות אשר אינן מופיעות במאמר זה, מפאת קוצר היריעה. המפתח לנתינת תשובות על שאלות אלו היא להיות כנים ופתוחים. אל תסתירו כלום, אל תנסו לייפות את הדברים, וענו על השאלות כמיטב יכולתכם. כך, יוכל עו"ד גירושין טוב להשיג בשבילכם את התוצאות הרצויות עבורכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב