דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי טבק, עישון וסיגרים 

מאת    [ 16/04/2012 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3350 פעמים ]

מוצרי טבק, עישון וסיגרים

תגידו מה שתגידו על הסכנות שבהם, מוצרי טבק נחשבים לאחד המצרכים הנפוצים ביותר בעולם כיום. על אף הסכנות הבריאותיות שבו, העישון ידוע עוד משחר ההיסטוריה, ומשמש קבוצה עצומה של אנשים למטרות הירגעות ושקט פנימי. וכשזה נוגע לסיגרים, המדובר הוא בחוויה גדולה עוד יותר.

עישון נחשב בעיני רבים כאחת מהנאות החיים. שוק הטבק מגלגל סכומי כסף עצומים מדי שנה, ואמצעי לגיטימי עבור אנשים רבים ליצירת תדמית מסוימת. לכן, ניתן למצוא מוצרים מבוססי טבק שערכם לא יסולא בפז, לצד כלים פשוטים לשם ההנאה בלבד.

על הגיוון שבטבק

סיגרים נחשבים למוצרי הטבק המרכזיים ביותר כיום. המדובר הוא בצרור עלי טבק מיובשים, בצורת עיגול, אשר המעשן מוצץ לתוך פיו. בניגוד לסיגריות "מסורתיות", העשן לא נשאף פה אל הריאות, דבר שמקטין במידה ניכרת את הסיכויים לחלות בסרטן הריאות- אך מעלה את הסבירות לסרטן בגרון או בחלל הפה.

סיגר מצוי יהיה מורכב ממספר חלקים עיקריים. החלק הבסיסי ביותר הוא הראש, שבחלק מהמקרים אטום. המסנן הוא שאחראי על סינונו של העשן, כך שלא תיווצר דחיסות עשן (בסיגרים איכותיים מוחלף רכיב זה בטבק דחוס). בנוסף לחלקים אלה, הסיגר יכיל גם גוף ובסיס, המשמש להבערה.

סיגר זה עניין של עוצמה

הסוג המפורסמים ביותר של סיגרים הוא, כמובן, סיגרים קובניים, הנחשבים לעוצמתיים ואיכותיים במיוחד. זה לא מקרי. באופן כללי, סוג העלים וחוזק המילוי הם שיגדירו את כמות הניקוטין שתהיה בסיגר, וכתוצאה- יקבעו למעשה את החוזק שלו. כלומר, בדומה לתחומים אחרים, אין שום קשר בין גודל הסיגר לעוצמה שלו.

אז מה כן ישפיע על האיכות? בהקשר הזה ניתן לציין אינספור גורמים, ביניהם,אופן הכנתו של הסיגר, סוג הטבק, קוטר הסיגר, אופן החיתוך של העלים ואפילו צורת ההדלקה. הנקודה האחרונה חשובה ביותר, מאחר ורמתו של הסיגר עולה בעשרות מונים כשהוא מודלק על ידי גפרורים או מצתים מבוססי גז.

מוצרי טבק אחרים

כשמדברים על מוצרי טבק, כמובן שהתמונה לא מסכמת בסיגרים. בכל חנות אשר מוכרת סיגרים נוכל גם למצוא, כמעט תמיד, נרגילות, מקטרות, זנים שונים של טבק ל"הכנה" עצמית, מצתים, גחלים, נרתיקים לסיגריה וכן הלאה. למעשה, זהו עולם שלם של אפשרויות, כשהמכנה המשותף היחידי הוא ההנאה.

אז איפה מתחילים?

אם גם אתם נמנים על האנשים שצורכים טבק באופן קבוע או מעוניינים להתחיל, מכל סיבה שהיא, הצעד הבא שלכם צריך לכלול גיחה לחנות אשר מתמחה במוצרים מסוג זה. בה תוכלו להתאים לעצמכם את מוצר הטבק המתאים ביותר לצרכים, לתקציב, וחשוב לא פחות- לתדמית שאתם מעוניינים ליצור.

כמובן שיש לבדוק בשבע עיניים מי עומד מאחורי הפריטים האלה. ישנם מספר מוקדים עולמיים המתמחים בייצור סיגרים ומוצרי טבק אחרים, ורצוי שהמוצרים שאתם רוכשים יבואו משם. חשוב לבדוק את עוצמת הסיגר ואיכותו. מאחר ועישון יכול להיות ממכר מאין כמוהו, זוהי משימה חשובה עוד יותר.

אסף חבה - מוצרי טבק - http://www.smoker.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב