דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתר - כיצד לעצב לוגו לאתר? 

מאת    [ 15/04/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2185 פעמים ]

עיצוב אתר זו משימה כלל וכלל לא פשוטה, אשר כוללת קשת רחבה ומגוונת של דברים שצריך לעשות על מנת להגדיל את הסיכויים שבסופו של דבר התוצאה המוגמרת אכן תהיה אתר אינטרנט מעוצב היטב, שימושי ויעיל עבור המשתמש, בעל תכנים מעניינים וכיוצא באלה. אחד מן הגורמים המשפיעים ביותר על איכותו של אתר אינטרנט – לכל הפחות בכל הנוגע לנושא של עיצוב גרפי לאתר – זה הלוגו שנבחר לככב בראש הדף, כמו גם במקומות אסטרטגיים וחשובים אחרים.

עיצוב אתר אינטרנט איכותי חייב להיות כרוך גם בעיצוב לוגו ייחודי ומושקע לאתר, מפני שלוגו מהווה למעשה את הפנים של האתר, הוא אחד מן הדברים הראשונים שבהם מבחין גולש שנכנס לאתר, וכמו בכל תחום אחר בחיים, גם ברשת האינטרנט רושם ראשוני יכול לעשות את כל ההבדל בין כישלון מוחלט להצלחה גדולה. לכן אנחנו רוצים להביא בפניכם, גולשים אשר מתעניינים בנושא של עיצוב אתר מוצלח, מספר כללים לעיצוב לוגו לאתר האינטרנט שלכם.

 

לוגו כחלק מתהליך עיצוב אתר – כללי זהב לעיצוב מוצלח:


    • הגודל כן קובע – כאשר עוסקים בתחום של עיצוב אתר, ובייחוד בכל הנוגע לנושא של עיצוב גרפי של לוגו, חשוב מאוד להתחשב בגודל. אתם למעשה צריכים לוודא כי הלוגו שאתם בוחרים לעצב ייראה מצוין בכל גודל אפשרי, החל מכותרת הדף הראשי שיופיע באתר, דרך באנרים קטנים באתרים אחרים, חתימת אימייל וכלה כל פריט אחר אשר משמש לקידום האתר שלכם. כאשר אתם מעצבים לוגו לאתר שלכם, הקדישו לכך מעט זמן ושחקו עם הגדלים השונים ותראו כיצד הלוגו יושב על נייר בגדלים שונים, על רקעים שונים, בצורות שונות וכדומה.

 


    • שימוש נבון בצבעים – עיצוב אתר צריך להתבצע מתוך הקדשת מחשבה רבה לצבעים, וכך הדבר גם לגבי עיצוב לוגו. בדרך כלל, מומלץ לבחור בצבעים אשר נמצאים בשכנות קרובה יחסית על גלגל הצבעים. מומלץ גם לא להשתמש יתר על המידה בצבעים ובגוונים בהירים ועזים מדי, מפני שזה עלול להציק בעיניים וכך לפגוע בשימושיות של האתר. בנוסף על כך, חשוב שלוגו ייראה מוצלח גם בשחור לבן.

 

השראה ממקורות אחרים – הן עבור מי שעוסק בתחום של עיצוב אתר אינטרנט, והן עבור כל אנשי מקצוע מתחומים אחרים, מקורות להשראה תמיד יכולים לעודד את פיתוח היכולות היצירתיות שלכם. אל תהססו לעשות מחקר ברשת האינטרנט ולבדוק סוגים אחרים של עיצובים לאתרי אינטרנט, מפני שכך אולי תיפלו על עיצוב אתר שיעניק לכם רעיון חדשני ומקורי עבור עיצוב לוגו מוצלח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב