דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אני זקוק ליועץ בניית אתרים? 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 1607 פעמים ]

ייעוץ בניית אתרים - למי זה מיועד? 

האינטרנט הפך בימינו לפלטפורמת התקשורת המובילה, ורבים משתמשים בו בכלי המרכזי להשגת מידע בכל תחום אפשרי. משום כך, כל מי שרוצה לקבל הכרה ולהיחשף בפני הציבור – זקוק לאתר משלו. כיום קיימים אתרים במגוון סוגים – אתרים לעסקים, אתרי תחביבים ונישה, אתרי היכרויות ורשתות חברתיות, אתרי חדשות וכו'. ברגע שהחלטנו שהגיע הזמן להקים לעצמנו אתר, נרצה שהדבר יקרה כמובן במהירות האפשרית – אך חשוב לזכור שמדובר בתהליך בעל מורכבות רבה, ולכן נדרש תכנון מעמיק מראש. אם נבנה אתר בחיפזון וללא הבירורים המקדימים הנדרשים, הדבר ללא ספק ייראה לעין. לא רק שניצור רושם ראשוני חובבני במיוחד, אלא גם נוריד את כל ההשקעה לטימיון משום שהאתר לא יענה על המטרות שהצבנו לו. כדי להימנע ממצב כזה, מומלץ לפנות לייעוץ בניית אתרים. כמו שלא נבנה את ביתנו ללא אדריכל, כך גם לא נוכל לבנות אתר ללא ייעוץ בניית אתרים. לא רק מתחילים בתחום יכולים לפנות ליועצים אלו – גם בעלי אתרים קיימים שנתקלו בבעיות שונות, כמו כניסות מועטות במיוחד, חוסר הצלחה בתהליכי הקידום במנועי החיפוש או חוסר קידום במכירות באתרי עסקים – יכולים לשכור שירותי ייעוץ בניית אתרים ובכך לשקם את אתרם.

 

מה כולל ייעוץ בניית אתרים? 

ייעוץ בניית אתרים הוא כל העבודה המקדימה שיש לבצע וכל ההכנות בטרם הקמת האתר, אחסונו ברשת והעלאתו. כדאי לבחור ביועץ שמכיר את התחום שלכם ויהיה לכם כימיה איתו, כדי שתגיעו יחדיו לתוצאות הרצויות. השלב הראשון בתהליך ייעוץ בניית אתרים הוא זיהוי המטרות שלשמן הקמנו את האתר ואיפיון קהל היעד שאליו אנחנו רוצים לפנות. בדרך זו, נוכל להחליט על העיצוב של האתר, על האווירה שנרצה להשרות בו, הקטגוריות ותתי הקטגוריות, סוג הכתיבה השיווקית והיקפה ועוד – בעצם, על כל מה שמרכיב את האתר. חשוב לזכור שיש כיום ברחבי האינטרנט אינספור אתרים, ובכל תחום קיימים מתחרים רבים – כך שאחת המטרות שלנו היא להבדיל את עצמנו וליצור מיתוג בלעדי בעיני הגולשים. כיצד עושים זאת? רק יועץ מקצועי ובעל ניסיון יוכל לתת לכם את התשובה לכך, בתור מי שמבין את ההתפתחויות בתחום הדינאמי הזה. השלב הבא בייעוץ בניית אתרים הוא החלטה על השם, הדומיין, הלוגו והסלוגן שלנו. חשוב להבהיר ליועץ מהו הייחודיות שבאתר שלכם ואילו רושם אתם רוצים ליצור בעיני הלקוחות. לאחר מכן תקבלו ייעוץ לגבי בחירת מקום אחסון לאתר. חשוב במיוחד להיעזר בייעוץ בניית אתרים בתחום זה, משום שבחירת מקום אחסון שאינו אמין יכולה לסכן אתכם בכך שהאתר ייעלם ביום בהיר אחד, או "ייפול" פעמים רבות וכך יבריח גולשים. השלב האחרון הוא החלטה על סוג והיקף קידום האתר. קידום הוא אחד מהשלבים החשובים ביותר, ומטרתו להעלות את הדירוג שלכם בגוגל כך שתופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות למילות המפתח הרלוונטיות. גולשים נוטים להיכנס רק לאתרים הראשונים בעמודי התוצאות, כך שללא דירוג גבוה – כלומר ללא קידום האתר – לא תזכו כמעט לכניסות גולשים, והרי אתר ללא גולשים אינו שווה דבר. תהליכי קידום האתר דורשים גם הם ידע קודם, ואף חוסר ניסיון בקידום יכול לסכל כל הצלחה עתידית של האתר – כך שחשוב להתייעץ עם אדם המנוסה בכך. לסיכום, ניתן לומר שייעוץ בניית אתרים כולל בתוכו החלטות על כל שלב מהרגע שמחליטים על הקמת אתר ועד להפיכתו למצליח – כך שוויתור על ייעוץ זה, יוכל להוביל להחלטות שגויות ובזבוז הזמן והכסף שהשקעתם באתר.

 


ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב