דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין: אחרי הגירושין 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2091 פעמים ]

לאחר גירושין כואבים ומרירים, יתכן שתרגישו מעט בודדים וגלמודים. מדובר במצב טבעי. גירושין עשויים להותיר אתכם עם לב שבור, חשבון בנק מרושש ותקוות כושלות ושבורות לאושר ולאהבה.
רק עצם המחשבה על חזרה לסצנת הדייטים עלולה להכעיס אתכם ולעורר את זעמכם. במיוחד אם אינכם יפים וצעירים כפי שהייתם והדייט האחרון לא היה מוצלח במיוחד, שכן הוא הסתיים בגירושין מכוערים...
 
עו"ד גירושין ישמח להרגיעכם: ברגע שתחלימו מהגירושין ותחזרו אל עצמכם, יש סיכויים טובים כי המחשבה על אהבה חדשה תפיח בכם אופטימית מידי יום. היא תשמע לכם אטרקטיבית. כאשר הזמן הזה יגיע (עורך דין גירושים מבטיח כי הוא יגיע), כדאי לעקוב אחרי הטיפים הבאים.

אל תרוצו ואל תחפזו - לפני שאתם צוללים לתוך מערכת יחסים חדשה, קחו את הזמן כדי להשלים עם סיום נישואיכם. יתכן שאתם חושבים, שאתם כבר מוכנים לאהבה חדשה, אבל כדאי לקחת פסק זמן ולא להתחיל ברומן חדש מיד אחרי שהתגרשתם. ההפסקה שתיקחו תאפשר לכם להחלים. כך תוכלו לשפוט באופן מוצלח מי יהיה האדם הבא שיהיה שותף לחייכם. כאשר אתם כואבים ומרירים מהנישואים הקודמים, ההחלטות שתבצעו לא תהיינה מוצלחות במיוחד. לא תרגישו פתוחים במיוחד למערכת יחסים חדשה ואתם עלולים להשליך את כאבכם לתוך הקשר החדש.

אל תחפשו תחליף - כל עורך דין גירושין יגיד לכם כי התחושה שאתם מרגישים, של ריקנות וחלל, היא תחושה שכיחה אצל גרושים. אל תנסו לחפש אהבה חדשה רק כדי למלא את החלל שהותיר בכם הצד השני, במיוחד אם הגירושין היו כואבים והוא (או היא) רמסו את ליבכם ודרכו עליו. אינכם חייבים לצאת עם אדם אחד. הכירו הרבה אנשים, צאו לדייטים ועשו חיים בחוץ, רק בשל החוויה של לצאת מהבית. 

עורך דין גירושין מבהיר, כי חשיבה שלילית אינה תורמת לכלום. הדייט החדש שלכם ממש לא רצה לשמוע כמה שילמתם עבור עורך דין גירושין וכמה ההסדר הניח/לא הניח את דעתכם. וותרו על הסיפורים סוחטי הדמעות,. חשבו ודברו באופן חיובי, חשבו כמה נחמד לפגוש אדם חדש ולצאת שוב, ממש כאילו אתם בתחילת שנות העשרים שלכם. הקפידו על גישה קלילה וחיובית ככל האפשר. אנשים נוטים להתרחק מאנשים מלאי רחמים עצמיים ומחשבות שליליות. בסצנת הדייטים, הגישה הזו עוד פחות אטרקטיבית...

אל תישאבו לעבר - כאשר תתחילו לצאת שוב ותכירו אנשים חדשים, יהיה קל מאוד להפוך בעבר ולהישאב אליו. באופן בלתי מודע, תתחיל להשוות בין הדייט לבין הגרוש שלכם. מניסיונו של עורך דין גירושין, יתכן שקשה לכם להאמין, אך החיים אכן ממשיכים. השקיעו את כל מרצכם בעתיד. האמינו כי האדם הנכון אכן יגיע יום אחד לחייכם, ברגע הנכון. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב