דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדריכל: איך לבנות אתר מוצלח 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1983 פעמים ]

כיום, כל אדריכל עצמאי בעל עסק צריך להחזיק אתר. באתר הוא מציג את תיק העבודות שלו, מפרט על הפרויקטים שהשתתף בהם, ניסיונו המקצועי ועוד. מאחר וכל ארכיטקט צריך להלחם בשיניו על הלקוחות, האתר שלו צריך להיות מרשים במיוחד.

במאמר זה נפרט את המאפיינים העיקריים של אתרים מוצלחים של אדריכלים.

תצוגת האתר - תוכן האתר צריך להתפרש בשלמות ולהראות מצוין על כל מסך מודרני ורחב. אל תשכחו שאדריכלות היא אמנות המרחב - לכן אסור שהאתר יראה קטן ומצחיק, הוא צריך להיות מרשים ובנוי בחכמה.  

רקע - הדעות חלוקות מאוד בנושא זה. אני אישית מעדיפה לבן בלבד ומבחינתי הוא חובה. הרקע הלבן יבליט את התמונות. הפרויקטים של אדריכל הם הנכס החשוב ביותר שלו והם צריכים לעמוד בפני עצמם.

תמונות - אלו הן החלקים החשובים ביותר באתריהם של אדריכלים. אדריכל יכול לספר בהרחבה אודות ניסיונו המקצועי, אך מה שמעניין בפועל את הלקוחות הן התמונות. לכן, מאוד חשוב שבמהלך הקריירה שלך, תיקח איתך מצלמה ותנציח כל פרויקט מוצלח שאתה גאה בו. לא מדובר פה בדרישה קשה מידי שאינך יכול לעמוד בה. כמובן, כדאי לקרוא קצת אודות זוויות צילום ולחפור יותר לעומק, כך שהתוצאה תהיה מרשימה ככל האפשר.  
 
עדכונים - אדריכלים רבים אינם טורחים לעדכן את האתר שלהם על בסיס קבוע וחבל. זה אינו עושה רושם טוב להיווכח, שהפרויקט האחרון נעשה ב-2004. העובדה שלא טרחת לעדכן את האתר בשנים האחרונות מראה ללקוח ש: אחד - אתה כנראה עצלן. שניים - כנראה שלא היו לך לקוחות מאז... היום, קל לצלם פרויקטים, אף באמצעות מצלמה טובה במכשיר הסלולארי. לכן, אדריכל נכבד, כאשר אתה משלם עבור בניית אתר, חשוב מאוד שיהיה לך ממשק ניהול קל ופשוט, שבאמצעותו תוכל להעלות תמונות. ישנם אתרים, שבהם העדכונים הם כל כך מסובכים, עד כי אדריכלים מעדיפים לוותר עליהם.

רקע אישי - אתרים של אדריכלים רבים מכילים שפע של תמונות, אך מעט מאוד רשום אודות אותו אדריכל. הטקסט המופיע כל כך דל ומועט, עד שכמעט אינו חושף דבר על האדם שמאחורי הפרויקטים היפים והמרשימים.

חשוב על כך שלקוחותיך מעוניינים להכיר אותך, לדעת עוד אודות הרקע שלך. תוכל לכתוב על תחביביך, משפחתך וכו' - כל דבר שעשוי ליצור קירבה בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים. הם רוצים לדעת שאתה איש מקצוע מצוין - אך גם אדם. היתרון באתר של אדריכל פרטי, הוא בכך שאפשר לתת זווית ראייה יותר אישית ולקרב כך את הלקוחות. לקוחות רבים רוצים יחס אישי. הם לא רוצים להיות "עוד לקוח" של משרד ענק המעניק יחס מנוכר ללקוחותיו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב