דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קאטנרי בתל אביב - עולם שלם ואקסקלוסיבי 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2431 פעמים ]


עצמו את העיניים ודמיינו לעצמכם מקום קסום בו תוכלו ליהנות מעולם שלם של פעילויות מהנות לגוף ולנפש הכולל חוגים מרתקים, בריכה ומועדון ספא וכושר מפנקים, טיולים ואטרקציות בלי סוף כאשר הכל כבר כלול במחיר. עכשיו פתחו את העיניים וגלו כי לא היה זה חלום – קאנטרי בתל אביב נועד בדיוק בשביל לענות על משאלת לב מעין זו כך שאתם ובני משפחתכם זוכים להיות חלק בלתי נפרד ממועדון אקסקלוסיבי ממש ליד הבית.

ספורט, תרבות ופנאי לכל המשפחה
קאנטרי בתל אביב, מרגע שנרשמים אליו, הופך להיות לחלק בלתי נפרד מהחיים. אל הקאנטרי תוכלו להגיע בגפכם או עם הילדים ולהעביר זמן איכות באחת או יותר מהפעילויות המוצעות במקום:
•    ספורט – כל קאנטרי שמכבד את עצמו מציע לאורחיו מתקנים רבים לפעילות ספורטיבית כגון בריכת שחייה, מגרשי כדורסל, מגרשי טניב, חדר כושר ועוד אינספור חוגי ספורט תחרותיים ומאתגרים ע"פ גילאים.
•    פנאי ותחביבים – כאשר אתם בוחרים להגיע אל קאנטרי בתל אביב אתם זוכים בחוויה שתעשיר את חייכם. חברי המועדון יוכלו למצוא במקום אינספור חוגים המיועדים לכל הגילאים- ריקוד, משחק, מחול, ספורט, ג'ימבורי לקטנטנים ועוד, הם רק חלק משלל פעילויות מהנות שתוכלו להצטרף אליהן.
•    תרבות– כל קאנטרי קלאב בוחר להתמקד בתחומים אשר יעניקו לחברי המועדון ערך מוסף ע"פ נטיות ליבם. ישנם קאנטרים המפעילים קונסרבטוריון למוזיקה ואף ספריה לילדים עם זמני שעת סיפור והצגות מהנות לכל המשפחה.

מי שאי פעם כבר היה מנוי בקאנטרי כלשהו, יודע כי אין דרך מהנה יותר מלהעביר את סוף השבוע על כרי הדשא הרחבים, לטבול בבריכה או להשתרע בסאונה ובג'קוזי אחרי יום עבודה מעייף, לשחק עם הילדים במגרשי הספורט הרבים ופשוט ליהנות מכל מה שיש למקום להציע.

קאנטרי בתל אביב- כניסה חד-פעמית או מנוי שנתי?
מתחמי הקאנטרי השונים אומנם פתוחים לכל באי המקום, מנויים ולקוחות מזדמנים כאחד אך חישוב גס מראה כי במידה ואתם מתכננים להגיע אל המקום בתדירות שעולה על פעמיים בשבוע, עדיף כבר לעשות מנוי וליהנות משפע הפעילויות, החוגים, הספא, הטיולים המאורגנים וקבוצות הספורט ולא ליהנות רק מהסטנדרט המוצע ללקוחות קאנטרי בתל אביב שאינם מנויים. אופציה נוספת להוזלת דמי הכניסה למי שבכל זאת מעדיף להימנע בהתחלה ממנוי ארוך טווח היא רכישת כרטיסייה הכוללת מספר מוגבל של כניסות בעלות מוזלות. אז שיהיה לכם בילוי מהנה, בריא ומועיל בקאנטרי בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ.

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב