דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין לפי גישור 

מאת    [ 08/04/2012 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2212 פעמים ]

בעת שזוג מתחתן הכול נראה כאילו שהכל טוב ואין שום סיבה  לחשוש לגירושין... אבל מדי פעם קיימת מציאות לא נעימה שבני הזוג ניסו הכול אולם יודעים שעדיף שכל אחד יפרד לדרכו , הם מבינים שזה עדיף מאשר להמשיך לחיות בצוותא אך לבד מהבחינה הרגשית. כאשר בני הזוג  החליטו סופית שלהתגרש זה  הפיתרון הסופי אז מתחיל תהליך לא קצר.

הרבה זוגות שחושבים להתגרש והם שמעו בדבר הליך הגישור. מה זה בתכלס הליך הגישור? כיצד הוא מועיל יתרונותיו?

דרך הגישור זה דרך הידוע בחוק כבר אז משנת 1984. מכיוון שנוצר עומס רב במערכות המשפט מרבית מקרי הגירושין מועבר אל הליכי גישור מגוונים  עוד עוד בטרם שהם הספיקו להדרש אל אולם הדיונים.  מרבית מהמצבים, יכולים להתאים לגישור ואפילו הם לא מצריכים פסיקה של שופט וכך נפתר הקושי אבל בחלקם של המקרים תהליך הגישור לא משמש כפיתרון ומקרים אלו כן ימשיכו הלאה לטיפול של רשת המשפט.

למרבה הפליאה, המון זוגות שמעו בדבר הליך  הגישור אבל אינם בהכרח יודעים כלל מה הוא, תהליך הגישור הינו הליך וולונטרי, הכוונה היא מטרתו של תהליך הנ"ל ליישב את ההדורים בין כל  אלו הנמצאים במחלוקת באמצעות השגת פשרה או לחילופין הסדר המקובל בין כל  הצדדים. דרך הנ"ל מתנהל בדיונים פתוחים וברוח מעולה ועל ידי כך מביעים כל הצדדים את המצב שלהם מתוך רצונם הטוב את כל הערותיהם או רצונם. באופן זה יגיעו כל הנוגעים בדבר לפשרה המוסכמת  על כולם ללא שום אי נעימות.

לעומת ההליכים המשפטיים הליך הגישור איננו מסוגל לכפות ל  כל הצדדים המסוכסכים אך אך לייעץ ולהועיל על ידי כל  מיני דרכים ובדרך זו יוכלו להדרש  לפיתרון שמניח את הדעת. עקב כך הליך הגישור רצוי בהרבה מקרי גירושין קשים,אחד מיתרונותיו הרבים של תהליך הנ"ל הוא למעשה חיסכון בזמן: באופן זה יוכלו שני הצדדים לבוא לתוצאות הרצויות שום  המתנה מיותרת לתזמונם לתזמון של   הערכאות המשפטיות ואפילו יש חיסכון בכסף – כש פועלים על פי הליך הגישור לא דרוש להשתמש בעורך דין, ובדרך זו הההוצאות המיועדות לעו"ד מתבטלות. מומלץ לדעת! הצלחתו של הליך הנ"ל נמצאת אך ורק בשיתוף פעולה של שני הצדדים באמצעות דיבור בדבר בעיותיהם, פרובלמות אלו וכך לבוא לפיתרון הרצוי ע"י אדם ניטראלי- המגשר.

המגשר הינו אחד שלמד משפטים וגם כשיר להיקרא עו"ד לגירושין. למגשר יש  ניסיון והינו מסוגל להביא  בנקל פתרונות שיוכלו לסייע  לכל הצדדים

כדאי לנו לשים לב! הליך זה בוודאי הינו הליך חסוי זאת אומרת, כל דבר שקורה או נאמר איננו יכול להיות  כביל לראייה כלל. כך  בלתי אפשרי לשום צד  לנצלו לטובתם לצרכים משפטיים. 

תהליך הגישור מתפרס מעל פני מגוון נושאים רבים, אחד מהנושאים שיכולים לעניין אותנו ועליו אנחנו מדסקסים בכתבה הזה זה הגישור המשפחתי, אפילו גישור מסוג הזה מתפרס על גבי פני נושאים רבים בתוככי המשפחה.

גישור משפחתי:

מושג זה  מתפרס על גבי כמה נושאים והוא כולל בתוכו סכסוכים משפטיים, גישור זוגי ואפילו גישור גירושין. בגישור המשפחתי אפשרי אפילו  ליישב אי הבנות לא  ממש קשורים לגירושין כגון ענייני ירושה  וגם עיזבון, מינוי אפוטרופוס לבן משפחה ועזרה ליישוב מחלוקות וסיכסוכים בענייני תחזוקת בית העסק של המשפחה.  כאשר מופיעות בעיות בקרב בני  הזוג יתאפשר לכם להיעזר בהליך בדרך כלל תהליך הגישור מסייע מאד ובדרך זו מסייע לאנשים אלו לא להגיע  לגירושין.

להליך הגישור עדיפות רבה, אנחנו נביא דוגמאות:

הליך הגישור זול בצורה רצינית מאוד לעומת תחזוקה כל תיק בבתי המשפט.

כל הליך הגישור מתנהל ברוח מעולה ונעימה ואף גמישה לעומת תיק בערכאות.

כל הליך הגישור- יש אופציה לתקשר בצורה ישירה ובאופן חיובי לעומת כל תיק גירושין שהכול מתנהל בין הערכי הדין של שתי  הצדדים.

בהליך הגישור כל הצדדים המסוכסכים קובעים את כל תנאי ההכרעה באמצעות המגשר.

עמי חורי קידום אתר גירושין ללא בתי משפט לוח דירות להשכרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב