דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לימודי מנהל עסקים עוזרים לקריירה 

מאת    [ 08/04/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 5997 פעמים ]

אם נבחן קריירות שונות של אנשים שונים נגלה שקיים פער משמעותי בין המקצוע שרכשנו בצעירותינו, כשרק השתחררנו מהצבא לבין המקצוע בו אנחנו רוצים לעבוד כיום. רבים מאיתנו היו בוחרים אחרת, כיוון שהם נגררו לאותו מקצוע רק משום שזו היתה הציפייה מהוריהם, מהחברה או כי בזמנו הם חשבו שמדובר במקצוע "הנכון" עבורם. חלק מאיתנו אף וויתר על לימודי תואר והעדיף תעודה, כיוון שבזמנו לא היה לנו המשאבים, הזמן או האנרגיות לתקן ציונים, להעלות את הרף או לשדרג את הבגרויות.
לרוע המזל, לרבים מאיתנו אין את האומץ הנדרש לעשות הסבה מקצועית משיקולים רבים. ראשית, הסבה מקצועית דורשת זמן, שלא תמיד, כשאנשים עובדים יש לנו בנמצא. הבוס לא בהכרח יאשר לנו יציאה מוקדמת מהעבודה או ימי לימוד בשבוע מחשש שהם יבואו על חשבון העבודה השוטפת שלנו וכמו כן, אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהתעודה המקצועית היא זו שתשנה לנו את הקריירה ולכן, דוחים את הנושא עד שאנחנו מרגישים שהקריירה שלנו נתקעת.

אל תתנו לקריירה תקועה לעצור אתכם

קריירה תקועה היא שלב שחווים עובדים רבים שמגיעים לגילאי 30+-40+, רובם ללא תואר, כשצעירים עוקפים אותם בקידום בגלל שיש להם תואר רלוונטי בניהול או ידע מקצועי עדכני.
בשלב זה של קריירה תקועה, חשוב לקבל החלטה כדי לחזור למסלול ולעניינים ולקבל קידום מבוקש, בין אם זה במקום העבודה הנוכחי או במקום עבודה אחר.
לימודי מנהל עסקים מסייעים לאנשי מקצוע בעלי קריירה תקועה, בכל ארגון, בין אם בתעשיית ההייטק או בתעשייה אחרת. אחרי שנים רבות בהם עבדתם בתכנות או בהנדסה או במקצוע כלשהו והגעתם לטופ באותו תחום מבחינה מקצועית, כיוונים של ניהול מכניסים אתגר חדש והזדמנות להתפתח לתפקידים בכירים בחברה.

מדוע מתכנת עם תואר במנהל עסקים בעל ערך כפול לחברה?

במסגרת לימודי מנהל עסקים אתם יכולים לרכוש סט של מיומנויות ולשכלל את כישורי הניהול, פיננסים, ממון, ניהול עסק, ניהול עסקאות, שיווק, מיזוגים ורכישות, להבין את השוק והענף מכיוון שונה, לא רק מתוך המערכת אלא ממבט כולל יותר ועשיר שמאפשר לכם להתקדם לתפקידי ניהול ולהעניק לארגון ערך נוסף שמגיע מעצם היותכם אנשי מקצוע. תחשבו איך מתכנת שעד כה הבין את התוכנה שהחברה מייצרת יכול להיות מצויין כמנהל באותה חברה, שמבין מבפנים כיצד התוכנה עובדת וכעת יוכל לדעת כיצד לנהל צוותים שלמים שעובדים על אותה תוכנה או מפתחים אותה לגרסא עדכנית יותר. מתכנת זה שמתפתח לכיווני ניהול הוא בעל ערך כפול לחברה, יש בידיו את הידע המקצועי וכעת – אחרי לימודי מנהל עסקים גם את הידע הנדרש לנהל ולהניע את החברה במישור העסקי.
 

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב