דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: ההיכרות שלי עם רכב שכור 

מאת    [ 04/04/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2180 פעמים ]

תמיד היה לי רכב צמוד. כבר בזמן התיכון, הייתי מהראשונים שלמדו נהיגה וקיבלו את הרישיון הנכסף. התחבורה הציבורית אז, לפני עידנים רבים כשהייתי תיכוניסטית, הייתה מסורבלת ולא נוחה. הרבה שנים עברו מאז, דברים רבים כל כך השתנו, אך התחבורה הציבורית נשארה כושלת.

השכרת רכב בארץ מעולם לא עלתה בדעתי. תמיד היה לי רכב צמוד. נכון שאלו היו רכבים ישנים וחבוטים של אחות או בת דודה, אך היה להם ערך נוסטלגי, מכיוון שהם התגלגלו במשפחה כבר קרוב לעשרים שנה. כך, כל מה שידעתי והכרתי היו רק רכבים ישנים וקשישים, שנוסעים בכביש באיטיות הטיפוסית לזקנים.

בניגוד אלי, אנשים רבים כבר הפנימו את הערך של השכרת רכב בישראל. תמיד כשהייתי נוסעת ומזדחלת בכבישים, נהגים במכוניות מפוארות. היו עוקפים אותי מימין ומשמאל (...והיו טסים מעלי עם מנועי סילון אם היו יכולים).

בהיותי צעירה ותמימה, חשבתי שרוב האנשים רוכשים לעצמם מכוניות חדישות ונוצצות. בבגרותי למדתי כי ישראל מטילה מיסים כבדים על מכוניות ואף הדגמים הפשוטים ביותר עולים פה סכומים בלתי הגיוניים בעליל. מי שרוצה לייבא רכב מאמריקה נתקל בערמות בירוקרטיות מסורבלות.

השכרת רכב בארץ נהייתה רלוונטית עבורי רק באותו יום, שהרכב החליט לשבוק חיים, בצורה בלתי נוחה כלל. הוא לא שאל אותי, הוא לא התייעץ עימי. הוא פשוט החליט לצאת לגמלאות. המזל הגדול היה שהוא חזר אל אבותיו בכביש שקט וקטן ליד הבית. מה היה קורה אילו היה נופח את נשמתו בכביש חמש או בנתיבי איילון העמוסים?

החלטתי לנסות להחזיר את הרכב מהמתים, פניתי למוסך. קיבלתי הצעת מחיר לתיקון הרכב וחטפתי גלי חום. רק התיקון עלה כמה אלפים, קרוב לשווי הרכב. במוסך יעצו לי להתפלל לעילוי נשמתו ולהמשיך הלאה.

אך עדיין לא פניתי אל חברות השכרת רכב בישראל. החלטתי לנסות את התחבורה הציבורית. באותו יום למדתי, כי נסיעה קצרה של 20 דקות ברכב הופכת בקלות לנסיעה מיוזעת של שעה וחצי באוטובוס. לא הייתה לי ברירה אלא לפנות אל השכרת רכב בישראל. הברירה הייתה או להמשיך לנסוע באוטובוסים ולהתאשפז בגהה או לשכור רכב שיעמוד לרשותי, עד שאחשוב איך לפתור את הבעיה.

התחלתי להתעניין בחברות השכרת רכב בישראל. היום אני נוסעת באוטו חדיש וממוזג (כבר שכחתי מה זה מזגן, כשנסעתי ברכבי הישן). הוא קטן וחמוד, נכנס בקלות לחנייה ומצליח להתמודד אפילו עם היעדר הראייה המרחבית שלי. כן, התרגלתי לחיים הטובים...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב