דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור אולמות אירועים במרכז? 

מאת    [ 02/04/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1718 פעמים ]

ישנם אינספור אולמות אירועים במרכז וזאת בשל הביקוש הגדול לקיום אירועים "בלב העניינים" במיקום נוח ונגיש לכל האורחים ולרף גבוה של מקצועיות וסגנון. על אף כל היתרונות הרבים של כל אולם אירועים במרכז, חשוב לוודא שמתוך שפע המבחר הקיים אנו בוחרים את האולם שיכול לענות על מירב צרכי האירוע אותו אנו מבקשים לקיים...

יש כמה פרמטרים עליהם כדי לתת את הדעת בטרם בחירת האולם:

רישיון חוקי

כמו כל שוק השופע מבחר, גם בתחום אולמות אירועים קיימים אולמות מקצועיים ובעלי איכות שירות גבוהה אך גם אולמות שאינם מקצועיים ואינם עומדים באחריות הגדולה הנדרשת עבור אולם אירועים במרכז. לכן, הדבר הראשון שעלינו לברר בפנייה לאולם הוא האם ברשות האולם רישיון חוקי לקיום אירועים. בהיעדר רישיון חוקי קיימת סכנה לסגירת המקום במפתיע או בחוסר של עמידה בתקנים ביטחוניים בסיסיים והכרחיים. עם זאת, חשוב להבין, כי לכ-90% מגני האירועים בארץ פועלים ללא רשיון מהסיבה שהם בנויים על קרקע חקלאית או קרקע שייעודה אינו תואם גני אירועים, לפיכך ייתכנו מקומות רבים המקיימים את כל הדרישות החוקיות, מהם אך ללא שינוי ייעודי של הקרקע אותם גני אירועים לא יוכלו לקבל רישיון. אם ברצונכם לקיים אירוע בגן אירועים או אולם אירועים שאין בו רישיון, שוחחו עם בעלי המקום ונסו להבין את הסיבות לאי מתן הרישיון והאם ברשותם כל הנדרש לצורך קבלת הרישיון (יציאות חירום, אישורי משטרה, תברואה ביטוח ועו') 

צוות העובדים

דרך נוספת לבחון את מקצועיות המקום הוא סיור קטן באולם, קחו רגע לפגוש את העובדים ולשים לב לאווירה בצוות. אולם שאינו מחזיק צוות מגובש ומקצועי, לא יכול להסתיר זאת. האווירה בין אנשי הצוות תעיד וודאי האם מדובר באולם מדופלם עם ניסיון בהחזקה וניהול של צוות.

אופי האירועים המתקיימים באולם

בעקבות המבחר הרב של אולמות אירועים במרכז נוצרת באופן טבעי חלוקה של סוגי האירוע המאפיינים את אולמות האירועים. יש אולם אירועים במרכז אשר הרוב המכריע של האירועים המתקיימים בו הם חתונות. לעומתו קיימים אולמות אחרים שבדרך כלל מקיימים רק בריתות או חגיגות בר מצווה. בקשו מבעל המקום לספר ולהציג בפניכם תמונות של האירועים האחרונים שנערכו במקום, כך תדעו האם האולם ערוך ומוכן לסוג האירוע אותו אתם מתכוונים לקיים.

סגנון

צפייה בתמונות של אירועים אחרונים שנערכו במקום היא כלי חשוב גם כדי לקבל מושג לגבי סגנון האירועים שבדרך כלל מתקיימים במקום. על אף שישנם אולמות שמאפשרים ללקוח ליצור את העיצוב והסגנון האישי שלו, קיים קו כללי של סגנון המאפיין כל אולם. ניתן להגיע למקום בזמן אירוע המתקיים בו כדי לבדוק האם האווירה נכונה ומדויקת לסגנון אותו אתם מבקשים ליצור באירוע.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב